No, pokud mám tuhle zprávu chápat tak, jako že je nemá nastavitelná, pak ti poradím, aby ses podíval na T6A5, které mají stejnou hrazdu a zrcátka se elektricky z kabiny nastavují..... Pokud je ta zpráva míněna jinak, omlouvám setramvajak píše:Až bych se hádal, že má zpětná zrcátka na hrazdě nastavitelná "joystickem" z kabiny (jako RT6), podívejte...
http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 082-02.jpg
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Až bych se hádal, že má zpětná zrcátka na hrazdě nastavitelná "joystickem" z kabiny (jako RT6), podívejte...
http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 082-02.jpg
http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 082-02.jpg
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Ano, sedačky mne taky šokovaly. Ale z jiného hlediska. I když dnešní Fainsy z R.P a T6 nejsou zrovna pohodlný, byly a jsou alespoň celkem pohledný. Ale tohle? To je strašný, vůbec se to do toho, celkem originálního interiéru nehodí. Ty barvy... Nebo jso nějaké úplně jiné, pohodlnější?Lister píše:Docela me sokuje co to zase vymysleli za potah sedacek. Jestlize dnesni latkove potahy na Fainsach nejsou zrovna hygienicky nejlepsi, tak ten umely plys neco co to je bude jeste horsi. Krasne se na to budou chytat vlasy a veskery jemny neporadek. Nevim kam ty konstrukteri na ty napady chodi. Oni snad ziji ve skleniku, kde realny provoz nikdy nevideli.
Docela me sokuje co to zase vymysleli za potah sedacek. Jestlize dnesni latkove potahy na Fainsach nejsou zrovna hygienicky nejlepsi, tak ten umely plys neco co to je bude jeste horsi. Krasne se na to budou chytat vlasy a veskery jemny neporadek. Nevim kam ty konstrukteri na ty napady chodi. Oni snad ziji ve skleniku, kde realny provoz nikdy nevideli.
Tak mám zase nové fotky KT8D5.RN2. Tentokrát přímo z hnízda: http://www.tramfoto.com/images/vozy/kt8d5rn2/index.php
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Nebo si někdo hrál s BUSEGagarin píše:Nerozumím... Pakliže je to bez cestujících, tak je to snad vlak služební, a tak je též označen, notabene, pokud je to vůz s panely BUSE. Jak může být na d-3? Nebo je myšleno po trase linky d-3?Marek B. píše:Včera jsem viděl reko na d-3 bez cestujících jedoucí těsně za pravidelným spojem na Nádraží Libeň.
rekl bych, ze tim myslel po trase linky 3, nebot streku lehovec - modrany jezdi tento stroj velice casto.. ikdyz z palmovky pres zelivarnu, kuban, otakarku a vyton..Gagarin píše:Nerozumím... Pakliže je to bez cestujících, tak je to snad vlak služební, a tak je též označen, notabene, pokud je to vůz s panely BUSE. Jak může být na d-3? Nebo je myšleno po trase linky d-3?
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Nerozumím... Pakliže je to bez cestujících, tak je to snad vlak služební, a tak je též označen, notabene, pokud je to vůz s panely BUSE. Jak může být na d-3? Nebo je myšleno po trase linky d-3?Marek B. píše:Včera jsem viděl reko na d-3 bez cestujících jedoucí těsně za pravidelným spojem na Nádraží Libeň.