KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.4.2005 16:47

To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 21.4.2005 12:59

Štěpán píše:Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.
K3R.N v Brne jezdila docela dlouho (cca pul roku) na zkusebnich jizdach bez (viditelne umisteneho) evidencniho cisla => muze (ale nejspis je treba nejake povoleni od DU)

MOp

Příspěvek od MOp » 21.4.2005 10:24

Proxy píše:PvvS: Ten spor o pojmenování bude zjistotou vyřešen až po homologaci, podle toho, co bude mít napsáno v papírech.

Pro ostatní: Spekulace na toto téma mi přijdou zbytečné (už to bylo mockrát). Prosím, pokud neznáte skutečný stav, raději nereagujte.
nejde tak ani o spor v homologaci.. budto se prijme brnensky zpusob - o cemz pochybuji, nebo se bude pokracovat ve stylu t3r.p, tedy bude to kt8d5r.n2 ..

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 21.4.2005 9:58

PvvS: Ten spor o pojmenování bude zjistotou vyřešen až po homologaci, podle toho, co bude mít napsáno v papírech.

Pro ostatní: Spekulace na toto téma mi přijdou zbytečné (už to bylo mockrát). Prosím, pokud neznáte skutečný stav, raději nereagujte.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.4.2005 7:10

Hmm prejmenovani diskuse asi nebyl dobrej napad.
To je sporny.

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm
Projekt modernizovaného tříčlánkového tramvajového vozidla KT8D5R.N1/2
se středním nízkopodlažním článkem ML8LF:
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm
Základní technické údaje KT8D5RN.1 KT8D5RN.2
Ale pokud sem se dobre dival tak v DPMB se oznacuj KT8D5.RN2 .

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 20.4.2005 23:08

MOp píše: po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
To se pleteš, to jsou dva rozdílné termíny...metro je například do Plzně přepravováno po vlasní ose, ale ne vlastní silou, táhne ho lokomotiva :wink:

Ale v případě KT8 předpokládám, že jela vlastní silou...

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 20.4.2005 23:08

Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.

Podívejte se: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 079-03.jpg
Naposledy upravil(a) Štěpán dne 20.4.2005 23:11, celkem upraveno 1 x.

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 20.4.2005 23:06

MOp píše:po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
To znamená né vždy... Takže otázka zněla, zda se pohybovala tramvaj vlastní silou či ne...? A teď jen čekáme na odpověď...

MOp

Příspěvek od MOp » 20.4.2005 22:40

Béďa Trávníček píše:Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybu 8-)
po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 20.4.2005 22:35

MOp píše:tak proc se ptas, kdyz znas odpoved?
Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybu 8-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 20.4.2005 22:34

fricoolinek2 píše: Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....
Takovéto přetahy se většinou konají v noci...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.4.2005 22:20

Štěpán píše:Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 20.4.2005 22:17

Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

MOp

Příspěvek od MOp » 20.4.2005 22:10

fricoolinek2 píše:A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???
v NK ci vzkazniku bylo napsano, ze po vlastni ose.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.4.2005 22:06

9001 píše:Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.
A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???

Odpovědět