KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 18:10

MOp píše:v trznim prostredi rozhoduje cena..
A co mi je do toho... To mě nezajímá jako řiidče... Policie zkrátka nesmí povolovat tohleto, pak jsou zlikvidovaný dálnice atd... :cry:

MOp

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 18:06

Martin.KT8D5 píše:Ale! Tramvaj se na vagón vejde a vůbec mě nazjímá kolik to stojí. Neni to můj problém,ale tíha DP, policie tohle nemá povolovat. Chápu, že náklady části mostů a tak, jinak nejdou, je to blbý, ale co se dá dělat. Ale tramvaj na tahači nemá vyloženě svoje místo.
v trznim prostredi rozhoduje cena..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 18:03

MOp píše:bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.
Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.
Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.
Ale! Tramvaj se na vagón vejde a vůbec mě nazjímá kolik to stojí. Neni to můj problém,ale tíha DP, policie tohle nemá povolovat. Chápu, že náklady části mostů a tak, jinak nejdou, je to blbý, ale co se dá dělat. Ale tramvaj na tahači nemá vyloženě svoje místo.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 19.4.2005 17:49

Takže zpátky do Šumperka nepojede?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nedůvěřivý Jonáš

Příspěvek od 9001 » 19.4.2005 11:59

Jonáš píše:
7001 píše:Mám tady i fotku, bohužel pouze z mobilu. Ještě dodám, že jí pořídil Dejmal - to kvůli autorským právům :D
Jsem přesvědčen, ještě se zeptám, takto vypadá Vozovna Hloubětín?
Samozřejmě. Je tam vidět její charakteristická střecha

Jonáš

Nedůvěřivý Jonáš

Příspěvek od Jonáš » 19.4.2005 11:53

7001 píše:Mám tady i fotku, bohužel pouze z mobilu. Ještě dodám, že jí pořídil Dejmal - to kvůli autorským právům :D
Jsem přesvědčen, ještě se zeptám, takto vypadá Vozovna Hloubětín?

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 191
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 19.4.2005 11:52

Mám tady i fotku, bohužel pouze z mobilu. Ještě dodám, že jí pořídil Dejmal - to kvůli autorským právům :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 19.4.2005 11:27

To by mě zajímalo, kdo tam s ním bude jezdit. :)
Ale pokud je to pravda, tak je to fajn. Mám to z Proseka kousek. Bude se fotit! :)

Jonáš

?

Příspěvek od Jonáš » 19.4.2005 11:26

7001 píše:Zatím nemá na sobě žádné číslo.
A to může jezdit po Praze?

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 191
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 19.4.2005 11:15

Zatím nemá na sobě žádné číslo.

Jonáš

9082?

Příspěvek od Jonáš » 19.4.2005 11:08

7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.
A jaké má evidenční číslo?

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 191
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Příspěvek od 7001 » 19.4.2005 11:04

Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.

Kaštan
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.3.2005 23:50
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Kaštan » 18.4.2005 17:49

adam_r píše:Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.
A proč by to po železnici museli nutně vozit ČD? Možná by se stačilo poohlídnout jinde..

m@rtin

Příspěvek od m@rtin » 18.4.2005 13:38

Do Belugy resp. A300-600ST se samozrejme trup A380 nevejde ani náhodou, Beluga transportuje krídla apod. trupy A380 se prepravují dokonce i na speciálních lodích, vyrobených v Cíne, po mori i po Labi.

Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
moderátor Proxy píše:@3634 Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 18.4.2005 12:37

I v Praze se na Zličíně nakolejovalo KT8D5 na vagón. Natlačili jí tam s pomocí soupravy T6A5, přidělali ho na vagón a pak ho zase odddělali a odtáhli na trať. A neměli přitom uchycení žádnej problém.

Odpovědět