KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod Bobek v 03.5.2017 12:53

Inu, tady to bylo ještě v té fázi věda-výzkum.

Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci. :)
Bobek
Šťoura
 
Založen: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod trainzjohny v 03.5.2017 11:39

Nebude to nějaká ranná fáze projektu ? Celé to uspořádání vozu značně připomíná rozložením T3 (3 okna mezi 1. a 2. dveřma, ale jen dvě mezi poslední dvojicí).
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod P_V v 03.5.2017 10:43

To je nějaká prodloužená verze, každý článek o okénko. :)
Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele :shock: :lol:
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 03.5.2017 1:22

Obrázek
Provmájový prúvod 80. let :)
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod P_V v 06.4.2017 20:38

thriller2 napsal: moderní 200% nízkopodlažní tramvaje
Do takové tramvaje budou za dveřmi dva schody dolů. :D
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod fricoolinek2 v 06.4.2017 14:23

Nebyly T6A5 od 86xx kvůli tomu, aby ladilo T6x8601....? =P~

Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod thriller2 v 06.4.2017 14:07

To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod von Špilberk v 06.4.2017 13:47

thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné :?: 8-)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod thriller2 v 06.4.2017 13:44

Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod von Špilberk v 06.4.2017 11:30

trainzjohny napsal:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.

Ale co s tím má společného přidělení ev. č. :?: V papírech to napsané bude, kde se vůz opravoval, a na první pohled je to přece jedno.

A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky. (-X :lol:
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod trainzjohny v 06.4.2017 11:23

V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou. Stačí si vzpomenout kolik kusů bylo později po defektoskopiích v ohrožení...
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod von Špilberk v 06.4.2017 11:14

trainzjohny napsal:U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.

A v čem by ten guláš spočíval :?: RP jako RP. Navíc to všechno byly analogy. Mezi analogy a digitály se pak žádná mezera v číslování taky neudělala. Jen se to nakonec vylepšilo vozem 8300, což je digitál, a následující 8301 analog. :wink:

trainzjohny napsal:U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl

Jenže využitím řady 81xx od prostředka je řada 8111 - 8150 už skoro k ničemu. :wink: Nebo že by taky wany :?: :D
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod trainzjohny v 06.4.2017 11:01

Logika číslování vozů T6 od 8601, když jediné jiné 8xxx byly eMka mi také vždycky unikala.

U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod thriller2 v 06.4.2017 8:30

Tolik jich bude? To chci vidět :)
thriller2
Uživatel
 
Založen: 19.2.2009 19:29

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Odeslatod Petrpes v 06.4.2017 7:24

Proto budou nové wany 8284-8299, 8246-8250, 8200-8210, 8580-8600, atd... :D
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
 
Založen: 28.8.2008 21:03
Bydliště: psí bouda

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: -KUBI- a 5 návštevníků

cron