KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
6892
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 06.1.2012 13:38

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 6892 » 05.5.2017 22:48

fricoolinek2 píše:Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?
Ano, namátkou třeba 9060, 9096...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.5.2017 22:29

Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 926
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobek » 03.5.2017 13:53

Inu, tady to bylo ještě v té fázi věda-výzkum.

Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci. :)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 03.5.2017 12:39

Nebude to nějaká ranná fáze projektu ? Celé to uspořádání vozu značně připomíná rozložením T3 (3 okna mezi 1. a 2. dveřma, ale jen dvě mezi poslední dvojicí).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 03.5.2017 11:43

To je nějaká prodloužená verze, každý článek o okénko. :)
Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele :shock: :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.5.2017 2:22

Obrázek
Provmájový prúvod 80. let :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 06.4.2017 21:38

thriller2 píše: moderní 200% nízkopodlažní tramvaje
Do takové tramvaje budou za dveřmi dva schody dolů. :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 06.4.2017 15:23

Nebyly T6A5 od 86xx kvůli tomu, aby ladilo T6x8601....? =P~

Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.4.2017 15:07

To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 14:47

thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné :?: 8-)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.4.2017 14:44

Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 12:30

trainzjohny píše:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.
Ale co s tím má společného přidělení ev. č. :?: V papírech to napsané bude, kde se vůz opravoval, a na první pohled je to přece jedno.

A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky. (-X :lol:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 06.4.2017 12:23

V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou. Stačí si vzpomenout kolik kusů bylo později po defektoskopiích v ohrožení...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3597
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 12:14

trainzjohny píše:U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
A v čem by ten guláš spočíval :?: RP jako RP. Navíc to všechno byly analogy. Mezi analogy a digitály se pak žádná mezera v číslování taky neudělala. Jen se to nakonec vylepšilo vozem 8300, což je digitál, a následující 8301 analog. :wink:
trainzjohny píše:U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
Jenže využitím řady 81xx od prostředka je řada 8111 - 8150 už skoro k ničemu. :wink: Nebo že by taky wany :?: :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 06.4.2017 12:01

Logika číslování vozů T6 od 8601, když jediné jiné 8xxx byly eMka mi také vždycky unikala.

U 8151 bych to chápal snahou využít řady 81xx která byla skoro celá volná, rozdělením na půl
U 8301 bych to opět chápal snahou odlišit je od šumperáků, kdyby se jelo od 8246 byl by to guláš, navíc možná byly ve hře další vozy.
Využití "díry" pro wany také bylo celkem logické, moc místa už nikde nebylo a nepočítalo se s nějakým větším počtem vozů.

Odpovědět