KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.4.2017 9:30

Tolik jich bude? To chci vidět :)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 06.4.2017 8:24

Proto budou nové wany 8284-8299, 8246-8250, 8200-8210, 8580-8600, atd... :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3596
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 7:55

Jsem OT, ale když už se to tu řeší...
Mě by taky zajímala logika ev.č. Nejsem žádným šotopříznivcem ucelených řad, je mi to celkem fuk. Taky mi nevadí použití použitých čísel. Ale chtěl bych vědět jednu věc: kdo a jak ty ev. č. určuje.
Když se to vezme, tak T3M končí 8106. Takže volno je dejme tomu od 8111, ale vozy RPV začaly na 8151.
RP začali 8211 (čísla 8200 a 8205 byla použita, co zbytek mezi 8200 a 8210 :?: ), RP skončily na 8245 protože jsou z Šumperka a RP z Dílen začaly na 8301, přitom je to stejný typ vozu. Pak si někdo vzpomněl a volná čísla mezi použil pro wany (od 8251), což je vlastně jiný typ vozu.
A T6 začaly číslem 8601 v době, kdy nikdo nevěděl, že nějaká RP budou a kolik. Takže nejdřív se rozhazují čísla "jen tak" a teď se najednou vyzobává každé číslíčko. Vážně bych byl rád, kdyby se našel někdo, kdo by to dokázal vysvětlit. Protože jestli je v tom nějaký systém, tak já ho nevidím. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 05.4.2017 22:06

Ani já ne :-W

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 21:32

demon píše:
fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas? :shock:
Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.
Já tě potěšim, já to nepoznám ani na 2. pohled. :)

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 223
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od JaHu » 05.4.2017 21:22

fricoolinek2 píše:
JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?

Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?

Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude... :P
I tak není důvod přeskakovat čísla 9101 - 9104. Zrovna RT6N1 byly vozy, které do pražského provozu zasáhly jen velmi okrajově. U autobusů (kratší životnost vozidel) je opakované obsazování evidenčních čísel běžné. U tramvají je pouze otázkou času, kdy se řady ev. č. 8000 a 9000 vyčerpají a začne se znovu obsazovat řada od 1001.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 05.4.2017 19:45

fricoolinek2 píše: Takže tohle je jen repas? :shock:
Samozřejmě. Bohužel zrovna tady je to vidět na první pohled.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 05.4.2017 16:56

fricoolinek2: Okna se neměnila ani u pražských reko (kachen i R.P), pokud nebyla opravdu echt zničená :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:27

JaHu píše:Kolik vlastně bude těch ex maďarských KT8?

Co se týče druhého obsazování evidenčních čísel, je to otázka pohledu a jednotná pravidla zde nejsou. U několika T3 (z hlavy všechny nevím, např. 6189, 6795 nebo 6798) bylo podruhé obsazeno stejné ev. č. Všechny T3M2DVC jsou fakticky novostavby a přitom mají čísla po starších vozech, zatímco T3R.PV jsou taky novostavby a mají samostatnou číselnou řadu. T3M 8029 taky nemá nic společného s vozem stejného čísla nabouraným u Brusnice apod.
Nicméně to jsou vozy, které byly na papíry původních vozů, ne?

Kdežto KT8N 9102 skutečně papíry RT6ky mít nebude... :P

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.4.2017 16:23

demon píše:
fricoolinek2 píše:Simvás, jaké komponenty na takové 9102 budou pocházet z 80./90. let? =P~
Z osmdesátých asi žádné, ale z devadesátých podstatné části.
Komplet skříně "A" + "B", podvozky, zasklení...
Samozřejmě spousta věcí prošla běžnou obnovou, takže nelze vyloučit, že třeba polovina brzdičů nebude z roku 90 a druhá půlka z 16 a podobně je to se vším.
Obrázek

Takže tohle je jen repas? :shock:

Zasklení mne celkem překvapuje. Očekával bych, že ty skla budou po desetiletích provozu optřebovaná, zašlá (a neymslím jen záměrné rytí vandalů) a výměna bude na místě.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.4.2017 14:54

Řeč byla o ucelené řadě ev.č. Nějaký číslování linek je mi u :zadnice .

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1349
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 05.4.2017 14:24

P_V píše: Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité..
Až na noční náhradní (6x), noční příměstské (6xx) a školní (55x+). 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 05.4.2017 13:53

thriller2 píše:No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.
Jenže ta bohužel už stejně není tak proč to řešit.... Staré pravidlo 3xx jede do Prahy, 4xx je místní je zrušené...

P_V: Souhlas... Prostě bylo potřeba vykázat činnost...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 05.4.2017 13:52

K čemu je mi dobré, že denní linka do Zadní Lhoty má číslo 512 a ne 612? Desetiletí platilo, že noční linky začínají pětkou. Byla na to vyhrazená celá série a bylo to všeobecně zažité. Teď najednou devítkou. 9 není o nic víc nočnější než 5. Jestli měli potřebu to změnit, měli to udělat důkladně a přidat třeba písmeno N, to by aspoň bylo názorné. A nedělat tu změnu honem honem s výmluvou, že IS písmeno neumožňuje. Bylo na přípravu změny hodně dlouho a bude ještě déle, než se vyčerpají zbylé tříciferné řady a začalo by to být opravdu nutné.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1052
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 05.4.2017 13:29

No jo, ale ucelená číselná řada autobusových linek je vhodnější pro cestující lajckou veřejnost. Zato ucelená číselná řada vozidel je substrátu k ničemu.

Odpovědět