Stránka 1 z 226

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.9.2019 19:15
od JaHu
P_V píše:
07.9.2019 11:51
Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.
15 kusů už do Prahy bylo dodáno, 7 ks v r. 2016, 8 ks letos - viz:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

Podle stejného zdroje zbývají v Miskolci poslední 3 ks:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 07.9.2019 11:51
od P_V
Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 31.5.2019 6:29
od Radek
9001 píše: fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...
A třetí může být prodloužení na Barrandově...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 23:32
od 9001
fricoolinek2: Byl bych naprosto v klidu :D Jakékoli rozšíření tramvajové sítě je spíš utopie než realita a zůstane to jako vždy u řečí...

Jinak 40 let starý "křáp" je lepší než 60 let starý recyklovaný křáp :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 23:25
od fricoolinek2
9001 píše:
fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác...
No, to bude krásný progres na 18-tce. Od linky, kde jezdily prakticky jen 15T budou za 5 (nebo kolik) let v té době 40 let staré krabice.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 22:05
od 9001
MKzB: Což je docela smutný ne? Plzen si pořídí nové vozy a 30 let staré vozy půjdou do Prahy? :roll:

fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 19:47
od trainzjohny
fricoolinek2 píše:https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Proč se asi rekonstruují tak pomalu, jak se dělají ? Právě proto, že by se jinak něco muselo zastavit místo toho.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 19:00
od fricoolinek2
MKzB píše:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:53
od MKzB
Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:07
od fricoolinek2
https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 16:44
od ZXS91
Karosák píše:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~
Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 14:14
od Karosák
Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.11.2018 23:29
od 9001
pawel píše:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg
Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.11.2018 19:58
od pawel
z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 01.7.2018 16:02
od Karosák
To má být vzpomínka na RT6, nebo to chceš genderově vyvážit, aby ke kachnám byli i kačeři?