Stránka 1 z 225

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 31.5.2019 5:29
od Radek
9001 napsal:fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

A třetí může být prodloužení na Barrandově...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 22:32
od 9001
fricoolinek2: Byl bych naprosto v klidu :D Jakékoli rozšíření tramvajové sítě je spíš utopie než realita a zůstane to jako vždy u řečí...

Jinak 40 let starý "křáp" je lepší než 60 let starý recyklovaný křáp :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 22:25
od fricoolinek2
9001 napsal:
fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác...


No, to bude krásný progres na 18-tce. Od linky, kde jezdily prakticky jen 15T budou za 5 (nebo kolik) let v té době 40 let staré krabice.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 21:05
od 9001
MKzB: Což je docela smutný ne? Plzen si pořídí nové vozy a 30 let staré vozy půjdou do Prahy? :roll:

fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 18:47
od trainzjohny
fricoolinek2 napsal:https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Proč se asi rekonstruují tak pomalu, jak se dělají ? Právě proto, že by se jinak něco muselo zastavit místo toho.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 18:00
od fricoolinek2
MKzB napsal:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.


Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 16:53
od MKzB
Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 30.5.2019 16:07
od fricoolinek2
https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 18.5.2019 15:44
od ZXS91
Karosák napsal:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~


Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 18.5.2019 13:14
od Karosák
Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 22.11.2018 23:29
od 9001
pawel napsal:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg


Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 22.11.2018 19:58
od pawel
z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 01.7.2018 15:02
od Karosák
To má být vzpomínka na RT6, nebo to chceš genderově vyvážit, aby ke kachnám byli i kačeři?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 01.7.2018 2:50
od fricoolinek2
Technické zpracování hrozné, ale nešlo odolat. :lol:
Obrázek

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

OdeslatNapsal: 10.3.2018 7:42
od demon
fricoolinek2 napsal:Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~

U kachen zatím proběhlo vždy Fainsa polstr/City W -> Fainsa plast. Pouze u 15T z důvodu nedostatku Vogelsitze u několika kusů zůstaly vybrané City W.
Aktuálně v dílnách žádná kachna na předání není.