KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3551
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 25.5.2020 22:37

Také mám za to, že je uvedena do stavu po dodání. Běžný provoz fakt nene (-X Už jen kvůli oprávnění.. Je to muzejní kus. Není uzpůsoben pro běžný provoz. Od "výzdoby" až po OIS. A samozřejmě je pravidelně venčena :smt056 Z:idea:

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 898
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od mart337 » 25.5.2020 20:34

fricoolinek2 píše:
25.5.2020 16:52
Nejsou nějaké úvahy, že by 9048 přecijen dostala starší kabát (tj. stav po dodání) a občas by se třeba podívala s lidmi na linku 3? Tuším, že tyr. výzbroj potřebuje být jednou za čas provětrána.
Nevím, nevím. Je to historická tramvaj. A že by se to poslalo na linku se střídanými přestávkami?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9779
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 25.5.2020 19:37

Blbá otázka Co na 9048 není jako po dodání???

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2413
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.5.2020 16:52

Nejsou nějaké úvahy, že by 9048 přecijen dostala starší kabát (tj. stav po dodání) a občas by se třeba podívala s lidmi na linku 3? Tuším, že tyr. výzbroj potřebuje být jednou za čas provětrána.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3696
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 23.1.2020 10:54

PvvS píše:
23.1.2020 9:50
jak se na nich projevuje věčný zhazování a změny směru.
K tomu snad obousměrná tramvaj je určená, ne? :)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od PvvS » 23.1.2020 9:50

Možná by se někteří měli poinformovat, kolik ty vozy mají nalítaný a jak se na nich projevuje věčný zhazování a změny směru. A to nejen na podvozcích.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2042
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 14.1.2020 18:28

Karosák píše:
12.1.2020 18:42
P_V: Ty jako věříš tiskovým mluvčím a zprávám z médií :!: (-X No, kdo chce kam... :P
To máte jako věřit stínovému mluvčím tady, který lže, jako iBureš píše :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9779
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 12.1.2020 23:15

Karosák píše:
12.1.2020 18:42
P_V: Ty jako věříš tiskovým mluvčím a zprávám z médií :!: (-X No, kdo chce kam... :P
Tak ono nesmíme zapomenout, že Brno má 31 KT8 "starých" a 7 novostaveb z přelomu milénia... Takže ono technicky se může vyplatit zaplatit reko KT8D5N s migrací na Progress a "staré" poslat do světa.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 300
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MKzB » 12.1.2020 21:13

Ty nové vozy jsou možná myšleny jako náhrada KT8, ale až časem.
Program EVO2 má v Brně nahradit všechny K2, včetně K2P. A tady se naopak nabízí možnost modernizace KT8 za využití TV Progress ze šrotovaných K2P a možná časem i T3P, které budou po nákupu těch nových obousměrných kočárů vyřazeny spíš.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3551
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 12.1.2020 18:42

P_V: Ty jako věříš tiskovým mluvčím a zprávám z médií :!: (-X No, kdo chce kam... :P

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3696
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 12.1.2020 12:19

„Novými tramvajemi budeme primárně nahrazovat starší vozy typu KT8 z 80. a 90. let minulého století,“ řekla mluvčí DPMB Hana Tomaštíková.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2042
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Petrpes » 12.1.2020 6:35

V Brně je spousta starších tramvají, které budou vyřazovat... Jak vás napadlo že nové vozy jsou místo KT8? Podle toho že nové vozy mají být obousměrné... :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9779
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 11.1.2020 22:19

ZXS91: U T6 to nevadilo resp bylo to řešitelné ;-). Navíc tam ještě narozdíl od Prahy mají původní TV3.

trainzjohny : Píše 5 kusů s opcí na 40. ;-). A ted tam mají 38 kachen ve dvou provedeních. S tím, že 7 kusů je "jenom" 20 let starých, takže do těch má možná smysl investovat, ale je otázka co TV14 v nich.... A podle mě Brno už opustilo "90.léta" co kus to originál :D

Demon: Tak možná nikdy neříkej nikdy... Navíc je otázka, kdo by je mohl chtít.... I Mostu už kupuje nové vozy z dotací, Plzen, Ostrava, Olomouc nehrozí a ono už i východ kupuje nové vozy ... Takže Praha se skroo nabízí a nebo KLDR :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6167
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 11.1.2020 12:39

P_V píše:
11.1.2020 11:32
Některé z těch brněnských už za sebou jednu velkou opravu mají, když jim dávali nový NP článek.
V Brně jim dávali právě jen ten střední článek a zbytek vozu prošel běžnou opravou, tj. mají původní výzbroj a řízení.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3696
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 11.1.2020 11:32

Domnívám se, že ty původní pražské KT8 se v Praze rekonstruovaly jen z důvodu absence toho NP článku. A při té příležitosti se jim udělala generálka. Brněnské vozy jsou, předpokládám, v lepším stavu, než KT8, které postupně prošly několika městy, kde je nijak nezvelebovali a pro nepotřebnost se jich zbavovali. Některé z těch brněnských už za sebou jednu velkou opravu mají, když jim dávali nový NP článek.

Odpovědět