Stránka 13 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:53
od MKzB
Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:07
od fricoolinek2
https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 16:44
od ZXS91
Karosák píše:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~
Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 14:14
od Karosák
Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.11.2018 23:29
od 9001
pawel píše:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg
Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.11.2018 19:58
od pawel
z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 01.7.2018 16:02
od Karosák
To má být vzpomínka na RT6, nebo to chceš genderově vyvážit, aby ke kachnám byli i kačeři?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 01.7.2018 3:50
od fricoolinek2
Technické zpracování hrozné, ale nešlo odolat. :lol:
Obrázek

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 10.3.2018 7:42
od demon
fricoolinek2 píše:Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~
U kachen zatím proběhlo vždy Fainsa polstr/City W -> Fainsa plast. Pouze u 15T z důvodu nedostatku Vogelsitze u několika kusů zůstaly vybrané City W.
Aktuálně v dílnách žádná kachna na předání není.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 10.3.2018 1:59
od fricoolinek2
Jak se postupuje, pokudu do ÚDDP zamíří KT8N na PÚ/PO? Jsou do ní vždy dosazeny Fainsy s plastovou vložkou nebo se tak děje jen v případě Kachen s látkovým čalouněním? A pokud je to dřevokachna, tak se tam City-W ponechají, příp. se vymění jen nejhorší kusy? =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 19.1.2018 5:45
od Bobik
Dobře, ale nechápu, proč to okamžitě DP nedementoval a neudělal z novináře...(nějaký rohatý zvíře).
Na druhou stranu, zrovna tohle téma, a je buřt, že jde "jen" o metro, vytahovat v době nedostatku řidičů a ze strany vedení ignorování snahy o vyjednávání ohledně zlepšení podmínek, působí přinejmenším drobet jako výsměch zaměstnancům. Přes všechny krásný kecy v DP-Kontaktu ohledně toho, jak si všichni váží naší práce, když pak srovnám reálné kroky, tak panu generálnímu jaxi nemůžu věřit ani nos mezi očima.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.1.2018 20:28
od demon
MM-Mikulovsky píše: 100%souhlas - viz, že mám nezávisle na tobě potvrzeno, že GŘ DPP neřekl E15 nic o TRAM a BUS bez řidičů za 30 let (uvedené uvedl skutečně jen o =M=)!
Tohle je skutečně taková marginálie, že by mě od něj něco takového ani na vteřinu nepřekvapilo, zvlášť když je mu známo, že DP na vývoji takového systému skutečně spolupracuje.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.1.2018 20:24
od demon
Karosák píše:Já to uvedl jako poznámku proti tvému tvrzení, že to nikdo z DP nemohl vypustit z úst.
Což se ale nevylučuje s tím, co jsem napsal.
Že to napsal novinář víme, ale co ve skutečnosti řekla Aneta, to už se můžeme jen dohadovat...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.1.2018 19:40
od Karosák
demon píše:Nic proti, ale číst ještě umim.
No, to věřím. Já to uvedl jako poznámku proti tvému tvrzení, že to nikdo z DP nemohl vypustit z úst.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.1.2018 18:42
od MM-Mikulovsky
demon píše:....
ad b) to je právě ta neznámá v případu. Že to napsal novinář víme, ale co ve skutečnosti řekla Aneta, to už se můžeme jen dohadovat...
100%souhlas - viz, že mám nezávisle na tobě potvrzeno, že GŘ DPP neřekl E15 nic o TRAM a BUS bez řidičů za 30 let (uvedené uvedl skutečně jen o =M=)!

PS: údajně se měl i snažit o změnu formulace článku ještě před jeho vyjitím, ale to se nepodařilo Z:arrow: NECHÁPU PROČ OKAMŽITĚ (NATOŽ ANI DOPUSUD) NEZAÚKOLOVAL TISKOVÉ ODDĚLENÍ = ANETU, JENŽ JE ZA TO PLACENO, DEMENTOVÁNÍM UVEDENÉ SENZACECHTIVĚ SEPSANÉ ZPRÁVY, RESP. UVEDENÍM ŘEČENÉ INFORMACE NA PRAVOU MÍRU :!: