A co takhle jenom Služební jízda a čau.radek31 píše:ani 1 ani X, imho by tam měl být trojúhelník s ! uprostřed - nechci hloubětínské podceňovat, ale možná to zatím s BUSE moc neumíXSC píše:Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.
KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: neco spis pro vzkaznik
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: neco spis pro vzkaznik
ani 1 ani X, imho by tam měl být trojúhelník s ! uprostřed - nechci hloubětínské podceňovat, ale možná to zatím s BUSE moc neumíXSC píše:Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.
Re: neco spis pro vzkaznik
Dnes jsem ji viděl též, úsek Biskupcova - Želivského. Stále bez čísla, na orientaci linka 1 a služební jízda. Ta 1 je z dálky dost matoucí, mohlo by tam být X.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Nejdříve byly analog. ale nevím jestli hned už C.T.M Jinak je to dáno tím že ty co mají digi tak zaznamenavají delší dobu jízdy. Starej(většinou žluté čísla) 800m a Nove(červená)1300m. Případně někdo doplnífricoolinek2 píše:Jaký rychloměry měly původně kačeny ?
BTW: Proč některý kačeny mají nyní analogový C.T.M. a některý digitální ? Který se montovaly do kačen dřív ?
neco spis pro vzkaznik
dneska sem videl kolem pul ctvrty novou nizkopodlazni KT8 na Vetrniku smerem na petriny, byla na zkusebce a zatim bez cisla
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2600
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
To vím, že měla nehodu i s onou paní řidičkou, jen jsem chtěla konstatovat, že když tramvaj nemá momentálně nehodu, tak nestojí jako tvrdé Y v lodi a jezdí noumálně v provozu.MOp píše:Ale opravdu dnes mela 9082 nehodu! Zdroj primo ona osudna sejdristka - pí. Otr...Yvona píše: 9081-2 jsou v provozu noumál, 9069 bude v provozu, až najezdí 100km zkušebně. |
9081-2 jsou v provozu noumál, 9069 bude v provozu, až najezdí 100km zkušebně.Jan píše:To vysvětluje tu 9046(s řidičkou, která jela 1.den s 9082), která jela odpoledne místo ní, taky tam mohli šoupnout tu 9081 (9069 asi ještě ne). Jezdí vůbec? Pokuď jezdí nějak pravidelně na té 24, znáte někdo voz. jízdní řád. DíkMOp píše:Vuz 9082 mel dnes rano nehodu na Hlavkove moste - protijedouci auto dostalo hodiny a vrazilo do cumaku. Veskere plastove dily na cele vozu jsou v riti. Opravi pry depo samo.
Paklize dnes nekdo nahodou fotil, prosim poslat foto do FZ (fotozurnal(a)prazsketramvaje.cz).
M.
Jinak dnes jela z Šumperka do Prahy další kachní sestřička, bohužel se stalo, co se stalo, byla nabořena. Nevím přesné podrobnosti, ale byla prostě nabouraná při cestě ze Šumperka (zřejmě sněhové počasí dělá své). Takže nevím nevím. Prostě kachní rodinka měla nějaký smolný den. :|
- Jan
- Uživatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03.2.2004 16:01
- Bydliště: Hodkovičky
- Kontaktovat uživatele:
To vysvětluje tu 9046(s řidičkou, která jela 1.den s 9082), která jela odpoledne místo ní, taky tam mohli šoupnout tu 9081 (9069 asi ještě ne). Jezdí vůbec? Pokuď jezdí nějak pravidelně na té 24, znáte někdo voz. jízdní řád. DíkMOp píše:Vuz 9082 mel dnes rano nehodu na Hlavkove moste - protijedouci auto dostalo hodiny a vrazilo do cumaku. Veskere plastove dily na cele vozu jsou v riti. Opravi pry depo samo.
Paklize dnes nekdo nahodou fotil, prosim poslat foto do FZ (fotozurnal(a)prazsketramvaje.cz).
M.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
ad Akribius
ad Akribius: Z toho si nic nedělej. Já tuhle jen tak stojím na Modřanské smyčce a fotím si 5002 a přivalí se 8093+8103 za volantem Yvona a já ji nepoznal. A to ji znám. Takže se určitě za jízdy dobře maskuje
Jo ad Pvvs: Prostřední článek je zcela nový. Krajní články se upravují (zpevnění), je to vidět třeba vedle 2. a 4. dveří. Napasovat něco, co je za 15 let zkřivené na něco nového a ještě přitom výškově upravit kloub do mnohem lepší podoby, než byl, je umění. Já bych si vážil toho, že to jezdí.
Jo ad Pvvs: Prostřední článek je zcela nový. Krajní články se upravují (zpevnění), je to vidět třeba vedle 2. a 4. dveří. Napasovat něco, co je za 15 let zkřivené na něco nového a ještě přitom výškově upravit kloub do mnohem lepší podoby, než byl, je umění. Já bych si vážil toho, že to jezdí.