KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6020
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 18.1.2018 16:39

Karosák píše:Mě rozesmála ta polovina roku 2019.
Tohle rozhodně nevypadlo z úst kohokoliv z DP, nebo teda už je možný plácnout naprosto, úplně a totálně všechno.
Každopádně je to termín zcela mimo realitu.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1053
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 18.1.2018 15:36

OK, takhle si taky myslím, že to je.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9632
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 18.1.2018 15:22

thriller2 píše:Víc čeho, nízkejch článků z Pragoimexu nebo celejch kachen? Protože já mám ve svých poznámkách, že GO T3->T3R.P stála před patnácti lety cca 4-5 milionu za vůz, takže GO kachny nemůže být levnější. Proto myslím, že ta uváděná cena 8,5 mil. za modernizaci se týká jenom jednoho vozu.
Klasická Sůrovina, aneb dnešní novinář ;-).

Cena jedné reko je 8,5 mega, ale články pro všechny zamýšlené kachny budou stát 7,6 mega :devilsmokin Aspon takhle si to myslím, že to bude.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3370
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 18.1.2018 14:55

Mě rozesmála ta polovina roku 2019. Nějak se nemůžu vzpomenout, co se tu kdy stihlo včas, akorát průšvihy z prodlení kam jen oko dohledne :prase

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1053
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 18.1.2018 14:54

Víc čeho, nízkejch článků z Pragoimexu nebo celejch kachen? Protože já mám ve svých poznámkách, že GO T3->T3R.P stála před patnácti lety cca 4-5 milionu za vůz, takže GO kachny nemůže být levnější. Proto myslím, že ta uváděná cena 8,5 mil. za modernizaci se týká jenom jednoho vozu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9632
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 9001 » 18.1.2018 14:39

thriller2 píše:Je zajímavé, že tam píšou, že modernizace kachny stojí 8,5 mil kč a z toho 7,26 mil kč je cena za nový střední článek ML8LF, ale nepochopil jsem z toho, jestly se ty čísla týkají jednoho vozidla (8,5 mega za GO jedné kachny bych věřil), nebo za všechny v blízké době plánované rekonstrukce (těch 7,26 mega za střední články bych zase typoval, že jeden ML8LF nebude tak drahej, že to bude cena za víc kusů). Ví někdo?
Určitě víc :-). Ve věstníku píšou DODÁVKY, takže předpoklad je více kusů

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1053
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 18.1.2018 14:33

Je zajímavé, že tam píšou, že modernizace kachny stojí 8,5 mil kč a z toho 7,26 mil kč je cena za nový střední článek ML8LF, ale nepochopil jsem z toho, jestly se ty čísla týkají jednoho vozidla (8,5 mega za GO jedné kachny bych věřil), nebo za všechny v blízké době plánované rekonstrukce (těch 7,26 mega za střední články bych zase typoval, že jeden ML8LF nebude tak drahej, že to bude cena za víc kusů). Ví někdo?

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.1.2018 13:24

DPP modernizuje další tramvaje na částečně nízkopodlažní
http://zdopravy.cz/dpp-modernizuje-dals ... azni-6646/
Dopravní podnik hlavního města Prahy (DPP) chystá modernizaci dalších sedmi obousměrných tramvají KT8D5 na částečně nízkopodlažní KT8N2. Hotové mají být do poloviny roku 2019. Deníku Zdopravy.cz to potvrdila mluvčí DPP Aneta Řehková.
.......

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 217
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Jenda1989 » 21.12.2017 14:15

Karosák píše:9072 na ZJ :!: =P~ @3646 :smt038 :smt039 :smt007
A bude u něj i přestřižení pásky. :D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3370
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 21.12.2017 10:19

9072 na ZJ :!: =P~ @3646 :smt038 :smt039 :smt007

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6020
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 15.12.2017 20:15

První kousky jsou k vidění na vozech 9101 a 9102.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1371
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Radek » 15.12.2017 17:15

https://www.hlidacsmluv.cz/Detail/25808 ... 3A00005886
- rámcová smlouva na dodávky informačního systému pro KT8. Bustec...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3370
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Karosák » 17.9.2017 13:32

9048 dnes na venčení.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2343
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.5.2017 19:42

Jsem si říkal, zda by v případě obrušování nebyl problém se snížením tloušťky a tím i ztráty předepsané pevnosti.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6020
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 08.5.2017 16:42

fricoolinek2 píše:A třeba nějaký broušení/lakování se provádí?
Třeba se provádělo, ale s diskutabilními výsledky.

Odpovědět