Stránka 3 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 02.7.2023 19:49
od fricoolinek2
A nějaké dočasné střešní konstrukce by byly finančně příliš nákladné?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.6.2023 23:04
od demon
9001 píše:
24.6.2023 16:12
Kolik stála oprava těch ohořelých? ;-)
Přesné číslo nemám, hradila pojišťovna... :wink:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.6.2023 16:12
od 9001
demon píše:
24.6.2023 13:18
Flotila KT je prostě hloubětínská a veškerý servis má v Hloubětíně. Jejich detašování jinde by si vyžádalo náklady v řádech milionů (nebo až desítek), včetně nutného přesunu personálu.
Kolik stála oprava těch ohořelých? ;-)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.6.2023 13:18
od demon
Flotila KT je prostě hloubětínská a veškerý servis má v Hloubětíně. Jejich detašování jinde by si vyžádalo náklady v řádech milionů (nebo až desítek), včetně nutného přesunu personálu.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.6.2023 20:00
od pawel
Nechápu, že do vozovny pod širým nebem DP nepřesune největší šroty 82 a 83xx a naopak KT8 nepošle pod střechu do SA nebo jinam, když jsou aktuálně vzhledem k vývoji sítě i absenci výběrka na obousměrné vozy tak nezastupitelné.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.6.2023 6:22
od demon
Voko23 píše:
22.6.2023 14:43
Mno.... Vodou to nebylo, a kabely taky ne. Bylo sucho. Je třeba hledat příčinu někde jinde...
Není třeba hledat, příčina je jasná. (-X

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.6.2023 0:23
od Bobik
Ne, do Dubaje neni a ani byt nemusi. A presto soudruzi nemuseli udelat chybu, protoze projektovali tramvaj urcenou k odstavu v kryte, temperovane hale, ne pod sirym nebem. S obcasnym zatecenim nekam se jiste pocitalo, jenze se taky pocitalo s vyschnutim prave v tom temperovanym odstavu. Pro coz mluvi i to, ze plapolat zacinaji az po dlouhodobem odstavu pod sirym nebem. Kdyby soudruzi udelali chybu nekde v konstrukci, jiste by zacali plapolat uz driv a bez ohledu na misto odstavu.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.6.2023 22:07
od P_V
Copak je to tramvaj do Dubaje, kde neprší? Zatéci tam může i v běžném provozu. Takže pokud to bylo od vody, udělali soudruzi něco špatně, ale odstavení venku to nebylo. Tam bych spíš čekal kratší životnost laku než elektriky.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.6.2023 16:54
od Bobik
To, že zrovna bylo sucho, ještě neznamená, že to vodou být nemohlo. Ty kachny stojí venku už dlouhodobě, klidně mohlo někam zatéct už dřív, následně díky tomu něco zoxidovat, zkorodovat (nebo dokonce zreznout :D ) a výsledek se projevil až po čase.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.6.2023 14:43
od Voko23
Mno.... Vodou to nebylo, a kabely taky ne. Bylo sucho. Je třeba hledat příčinu někde jinde... I když kachny a voda, to jde přece k sobě :lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.6.2023 11:06
od demon
9001 píše:
21.6.2023 23:46
A co tedy bylo příčinou? Kabely?
Málokterý elektronice dělá dobře pravidelná koupel v dešťový vodě, což kachnám už skoro šest let dopřáváme.
O stavu údržby se ani nezmiňuju...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.6.2023 23:46
od 9001
Demon: A co tedy bylo příčinou? Kabely?

Jinak OMH na twitteru zase perlí :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 20.6.2023 11:03
od demon
S termínem rekonstrukce to totiž naprosto nesouvisí...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 20.6.2023 9:25
od Proxy
Požáry KT8N začínají vytvářet neveselou postupku
V březnu 9063, dneska 9062. Nicméně mezi rekonstrukcemi obou vozů je rozdíl 4 roky.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 20.6.2023 7:40
od von Špilberk