Stránka 22 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 02.3.2017 14:43
od Karosák
9056 na 8/108 =P~ =D>

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 27.2.2017 12:59
od Petrpes
RT6 vozily lidi od samého začátku, co já vím...
I když to asi byl zkušební provoz, ale ne zkušební jízda ;)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 27.2.2017 10:57
od 9001
Petrpes píše:Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně... :D
RT6 ehm :lol: :lol: :lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 27.2.2017 10:53
od Petrpes
Ale myslet si, že se jezdilo 5 let JEN zkušebně... :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 25.2.2017 16:21
od fricoolinek2
8750 píše:
fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.

Díky, fakt jsem tohle datum nevěděl (nebo jsi na něj nevzoimněl). A koukám, že zde v topicu se to ani při 30. výročí nevypíchlo. No, takže ŠM11 s KT8 v praze potkaly. :?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 25.2.2017 11:11
od 8750
XSC píše:Nejezdily občas s lidmi už prototypy?
Úplně to vyloučit nemůžu, ale všechny zdroje (nejen internetové, ale třeba i brožura "Vozovna Hloubětín 1951-2001") uvádějí toto datum.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 25.2.2017 10:59
od XSC
Nejezdily občas s lidmi už prototypy?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 25.2.2017 10:51
od 8750
fricoolinek2 píše:Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?
Ano, první výjezd na linku s cestujícími byl 7. července 1986.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.2.2017 21:12
od fricoolinek2
Já vim, že ověřovací serie byla 1986, ale nevim, zda to nejezdilo jen s traverzama.

Tedy jezdily s lidma ty čtyři kusy hned v roce 1986, max. 1987?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.2.2017 21:07
od Petrpes
Frcolínku, najdi si na netu něco o Kachnách... :D
https://youtu.be/hG6lv0Kud74
Kdy byla ověřovací série, kdy prototypy ;)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.2.2017 20:15
od fricoolinek2
Bobek píše:Jistěže ironie. Šlo mi hlavně o tu podobu, kdy tu až na výjimky jezdily v podstatě tři typy vozidel (T3*, Karosy 73x a čabajky).
(Možná by se našel i okamžik, kdy KT ještě nebyly (snad prototyp) a ŠM už nebyly?)
Tohle by mne taky zajímalo. ŠM naposledy někdy v roce 1988. Kdy poprvé se ale lidi mohly svézt Kachnou, aspoň v nějakém ověřovacím provozu? Až v roce 1990?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.2.2017 10:58
od MM-Mikulovsky
technický dotaz ke KT8D5.RN2P -
Co znamená blikající žlutá kontrolka(v tlačítku) "uvolnění (dveří)" při zapínání vozidla (po změně PTG)?
- Když se mi to stalo prvně s jednou TRAM bez změny stanoviště (změna PTG ještě před kalifem) = dočasné potřebě tzv. zpětného pohybu z kabiny na druhé straně než je PTG v provozní poloze, tak to signalizovalo uvedené a nechtělo jet, to zůstalo nejen po opětovném stažení/vytažení "zadního" PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače, ale nakonec i po navrácení do provozní polohy pouze toho předního PTG. Rozjelo se to na přední PTG až po uvolnění a následném zavření dveří.
- Až se mi to stalo podruhé s další TRAM po tzv. plné změně směru jízdy (= řízení z kabiny "pod" zvednutým PTG), tak k ukončení blikání uvedeného tlačítka a pro reakci vozu na zadanou jízdu pomohlo pouze stažení PTG a přepnutí tam a zpět jeho odpojovače a zvednutí PTG.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 24.2.2017 7:56
od Karosák
9097 na ZJ.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 17.2.2017 11:02
od Karosák
9056 na ZJ :shock: =D>

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 16.2.2017 20:34
od Afterman
fricoolinek2 píše:V Hloubětíně řádí H5N1, že je 9 kachen hospitalizováno v ÚDDP s diagnosou "MO"? :shock:

Do MO se počítá i návštěva brusu či reklamace po PÚ.