Stránka 219 z 237
Napsal: 08.6.2005 19:33
od MOp
syverin píše:adam_r píše:DPMB jezdil sveho casu se 7 vozy KT8D5N 4 garantovana poradi. (..)
To je toho, pár příkladů z autobusů: Comett+ v Táboře měl jediného Ikaruse a už garantované spoje, dokonce DP-A měl tři Neoplany a čtyři garantovaná pořadí
garance zavisi na poruchovosti. paklize vedi, ze neoplan jezdi v jinem meste kazdy den x hodin a nic vetsiho s nim nemaji, je jasny, ze ten spoj budou garantovat.. zvlaste kdyz jede treba jen 2x tu samou streku - rano + vecer a zbytek dne na nem mohou makat. u tramvaji je to jine, tam se vyzaduje provozni spolehlivost y km a to tezko zarucis.. no a u prototypu ani nemluve..
garantovane jedno poradi si podle mne dp muze dovolit pri 3-4 vozech, 2 pri 5, 3 pri 6 ..
Napsal: 08.6.2005 19:26
od syverin
adam_r píše:DPMB jezdil sveho casu se 7 vozy KT8D5N 4 garantovana poradi. (..)
To je toho, pár příkladů z autobusů: Comett+ v Táboře měl jediného Ikaruse a už garantované spoje, dokonce DP-A měl tři Neoplany a čtyři garantovaná pořadí
Napsal: 08.6.2005 19:22
od Tom
MOp píše:Tom píše:hmm, Bůh tu eště není registrovaný, škoda...
ale je.. jsem to ja..
tudíž víš kdy přijede další
Napsal: 08.6.2005 19:20
od MOp
Tom píše:hmm, Bůh tu eště není registrovaný, škoda...
ale je.. jsem to ja..
Napsal: 08.6.2005 19:10
od Tom
hmm, Bůh tu eště není registrovaný, škoda...
Napsal: 08.6.2005 18:26
od Tonda Ježek
Tom píše:hmm, a kdypak přijede další tato tramvajka
To ví jenom Bůh a možná někteří lidé od DP
Ale je pravda, že v reálu to zase nevypadá až tak špatně.
Napsal: 08.6.2005 18:21
od Tom
hmm, a kdypak přijede další tato tramvajka
Napsal: 08.6.2005 18:02
od Tonda Ježek
Tak to vypadá, že se nám tato tramvajka začala vydávat na pravidelné zkušební jízdy - dnes cca v 15:50 u NNŽ
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... m=17&pos=0
Napsal: 08.6.2005 16:46
od adam_r
9001 píše:Kolik je potřeba vozů na garantovaná pořadí. 1 pořadí 2 vozy a třeba 3 pořadí 2 záložní atd,nebo nějak jinak?
DPMB jezdil sveho casu se 7 vozy KT8D5N 4 garantovana poradi. Ve vozovne se drzela 1 zaloha. Zbyle 2 vozy normalne jezdily (pokud byly pojizdne)
Loni s 10 anitrami 5 NP poradi. K tomu jezdily dalsi vozy mimo tato poradi.
Re: KT8D5R.N2
Napsal: 08.6.2005 14:44
od Tonda Ježek
tramvajak píše:Marek píše: Estetická 1: V těch krytech by mohlo být méně šroubů, nebo by alespoň mohly být bílé.
technická: utáhni šroub, natři jej a potom znovu povol. Okamžitě jde barva dolů, takže tudy cesta nevede...
estetická...existují plastové krytky na šrouby
Re: KT8D5R.N2
Napsal: 08.6.2005 14:08
od tramvajak
Marek píše: Estetická 1: V těch krytech by mohlo být méně šroubů, nebo by alespoň mohly být bílé.
technická: utáhni šroub, natři jej a potom znovu povol. Okamžitě jde barva dolů, takže tudy cesta nevede...
Napsal: 07.6.2005 21:17
od 9001
Kolik je potřeba vozů na garantovaná pořadí. 1 pořadí 2 vozy a třeba 3 pořadí 2 záložní atd,nebo nějak jinak?
Napsal: 07.6.2005 19:19
od Pepa
9001 píše:Proč ne? Linka 13
Na 13 KT8? I kdyby zůstala v této trase jako teď? No a pokud půjde tempo modernizace KT8 tak ji za 3roky stejně nepokryješ...
Napsal: 07.6.2005 18:54
od 9001
Gagarin píše:fricoolinek2 píše:Myslíte, že se do 3 let dočkáme garantovanejch NP spojů (jako u busů) ?
Ne. Pokud myslíš spojů jako jednotlivých pořadí tak možná, ale přímo celejch linek rozhodně ne.
Proč ne? Linka 13
Napsal: 07.6.2005 17:48
od Gagarin
fricoolinek2 píše:Myslíte, že se do 3 let dočkáme garantovanejch NP spojů (jako u busů) ?
Ne. Pokud myslíš spojů jako jednotlivých pořadí tak možná, ale přímo celejch linek rozhodně ne.