Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - KT8D5 a KT8D5.RN2P
Stránka 219 z 225

OdeslatNapsal: 19.4.2005 19:10
od Štěpán

OdeslatNapsal: 19.4.2005 19:00
od Tonda Ježek
fricoolinek2 napsal:Vozy metra jdou že jo :?:


Ano - http://www.mhdcr.biz/metro/pretah/pretah.htm
Pro DP je rozhodující cena a ta vychází levněji po silnici...

OdeslatNapsal: 19.4.2005 18:31
od Neznámej
katečko má 3 članky.rozdělito a dá na tři vagóny...stejně jako u zahraniční tramvaj typu:RT8D5M

OdeslatNapsal: 19.4.2005 18:29
od fricoolinek2
Petr napsal:Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....


Hold škoda, že tramvaj nelze převážet na železnici po vlastní ose :oops: :oops: :oops:

Vozy metra jdou že jo :?:

OdeslatNapsal: 19.4.2005 18:14
od Petr
Béďa Trávníček napsal:Jinak by mě moc zajímalo, kde seženeš 35 metrů dlouhej vagón...
Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:45
od adam_r
MOp napsal:copak jsme policejni stat? je otazkou, zda se jednalo o nadmerny naklad ci nikoliv..


T3 na tahaci neni nadmerny naklad a bezne jezdi bez doprovodu. V pripade KT8 by mohla vadit jedine delka a hmotnost

Hlavni problem nadmernych nakladu je jejich sirka. Takoveto naklady vlakem nelze odvezt kvuli prujezdnemu profilu.

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:40
od Ladislav Kubera
Martin.KT8D5: Musím se zde ozvat. Co se týče zničených dálnic , rozhodně za to nemohou přepravy nadměrných a těžkých nákladů. Silnice poškozuje zejména nadměrný tlak na nápravu. A ten nadměry rozhodně nemají. KT8D5R.N2 má sice 38 tun (normální kamion smí obvykle naložit plus minus 25 tun), ale ten nízkoložák má, jak jste si milý Martine.KT8D5 jistě všiml, poněkud více os. Bezkonkurenčně nejpřetíženější jsou auta se sypkým substrátem(písek, štěrk), ale to sem nepatří. A dále - od určitých rozměrů a hmotností jsou přepravy povoleny pouze v noci. K vašemu požadavku na všeobecný zákaz jízd nadměrů nebudu nic psát, je to marné. Z vašich příspěvků lze odvodit, jak příjemné je asi setkání s vámi na silnici i za běžného provozu.

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:18
od Béďa Trávníček
MOp napsal:rozsekas tram na clanky..

Rozsekám tram na články a vznikne 35 metrů dlouhej vagon... to někdy zkusim :lol: :lol: :lol:
Ne, chápu, že jedna z možností je rozsekat články, jenže v tomhle případě to nebylo asi nejvhodnější, když jde do Prahy nová tramvaj, o které tu nic nevíme a ještě by přišla na kusy...

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:15
od MOp
Béďa Trávníček napsal:Když Ti do toho nic není, tak do toho nekecej... asi tolik Ti řeknu.
Jinak by mě moc zajímalo, kde seženeš 35 metrů dlouhej vagón...

rozsekas tram na clanky..

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:14
od Béďa Trávníček
Martin.KT8D5 napsal:A co mi je do toho... To mě nezajímá jako řiidče... Policie zkrátka nesmí povolovat tohleto, pak jsou zlikvidovaný dálnice atd... :cry:

Když Ti do toho nic není, tak do toho nekecej... asi tolik Ti řeknu.
Jinak by mě moc zajímalo, kde seženeš 35 metrů dlouhej vagón...

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:13
od MOp
Martin.KT8D5 napsal:A co mi je do toho... To mě nezajímá jako řiidče... Policie zkrátka nesmí povolovat tohleto, pak jsou zlikvidovaný dálnice atd... :cry:
copak jsme policejni stat? je otazkou, zda se jednalo o nadmerny naklad ci nikoliv..

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:10
od Martin.KT8D5
MOp napsal:v trznim prostredi rozhoduje cena..
A co mi je do toho... To mě nezajímá jako řiidče... Policie zkrátka nesmí povolovat tohleto, pak jsou zlikvidovaný dálnice atd... :cry:

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:06
od MOp
Martin.KT8D5 napsal:Ale! Tramvaj se na vagón vejde a vůbec mě nazjímá kolik to stojí. Neni to můj problém,ale tíha DP, policie tohle nemá povolovat. Chápu, že náklady části mostů a tak, jinak nejdou, je to blbý, ale co se dá dělat. Ale tramvaj na tahači nemá vyloženě svoje místo.
v trznim prostredi rozhoduje cena..

OdeslatNapsal: 19.4.2005 17:03
od Martin.KT8D5
MOp napsal:bezpodminecne souhlasim, jen doplnim, ze stavba koleji je zbytecna. nase republika ma nejhustsi sit zeleznicni infrastruktury na 1 m2 v cele evrope. jde pouze a jen o jeji udrzbu a rekonstrukci, aby to nevypadalo jako za Marie Terezie, kdy se stavela.
Projiti takoveho zakona vidim jako vicemene nerealne. Zvlaste u strany s modrym ptakem. Precijen se jedna o zakaz urciteho typu podnikani a do toho nikdo nepujde.
Paklize se na to podivas o trosku vice zjistis, ze velkym problemem nadmernych nakladu jsou jeho rozmery, nikoliv hmotnost. Tudiz urcite nezanedbatelne procento nakladu stejne na silnici musi, jelikoz zeleznicni gabarit ti takovou prepravu proste nedovoli.
Ale! Tramvaj se na vagón vejde a vůbec mě nazjímá kolik to stojí. Neni to můj problém,ale tíha DP, policie tohle nemá povolovat. Chápu, že náklady části mostů a tak, jinak nejdou, je to blbý, ale co se dá dělat. Ale tramvaj na tahači nemá vyloženě svoje místo.

OdeslatNapsal: 19.4.2005 16:49
od Phabbey
Takže zpátky do Šumperka nepojede?