Stránka 220 z 237

Napsal: 07.6.2005 17:35
od fricoolinek2
Myslíte, že se do 3 let dočkáme garantovanejch NP spojů (jako u busů) ?

Napsal: 07.6.2005 16:19
od Tom
V nějaké velké evidenci co sem koukal je psáno, že je v Praze jedna tramvajová nízkopodlažní linka a to 91. Takže nula je už dlouhodobě špatně. Je ale otázka zdali se 91 dá počítat do MHD, když má zvláštní tarif.

Klidně by mohli použít několik vlečňáků k T3, myslím že by to pražský cestující pochopil.

Napsal: 07.6.2005 15:27
od izzy
0 to je protože Praha při své velikosti voz. parku nemá takový zájem zprovoznit RT6 jako v Brně...

Napsal: 07.6.2005 15:26
od MOp
izzy píše:Je sice pěkné že se tady rozebírá ve velké míře design ale důležitější je kdy konečně bude schválena a vyjede s cestujícími...pač číslo 0 v počtu nízkopodlažních tramvají je pro Prahu velká ostuda...navíc takhle bude stejně vypadat jen první nebo možná prvnich pár vozů a pak začnou škrty a dostane se na to co je v Ostravě, Brně, Košicích a hlavně na to co je spolehlivé a jezdí.......
jenze ono to neni 0, ale 4.. ze pojizdne = 0 je jiny problem..

Napsal: 07.6.2005 15:20
od izzy
Je sice pěkné že se tady rozebírá ve velké míře design ale důležitější je kdy konečně bude schválena a vyjede s cestujícími...pač číslo 0 v počtu nízkopodlažních tramvají je pro Prahu velká ostuda...navíc takhle bude stejně vypadat jen první nebo možná prvnich pár vozů a pak začnou škrty a dostane se na to co je v Ostravě, Brně, Košicích a hlavně na to co je spolehlivé a jezdí.......

KT8D5R.N2

Napsal: 06.6.2005 14:58
od Marek
Určitě by to šlo udělat lépe, ale v každém případě mám z těch foteček mnohem lepší dojem než z vašich komentářů. Navíc sériově dodané vozy vypadají zpravidla méně divně než prototyp, snad to bude platit i pro KT8D5R.N2.

Několik poznámek (jen aktuálních, už probrané věci nechám teď stranou):

:idea: Pomocí krytů (podvozků + předo-bočních) se podařilo odstranit ty výstupky tvořené sloupky dveří. Nevím, jestli se to někdy stalo, ale takový výstupek by mohl být prostředkem docela ošklivého poranění nohy, alespoň tak vypadá. Vystouplé sloupky jsou na všech běžných vozech (nejen KT, ale i T3 a T6), protože mají plenty a kryty zkosené (nebo oblé). Všechno je něco za něco - KT8D5R.N2 má kryty svislé, 1) tedy chránící sloupky; 2) takže vypadá jako ještě krabicovatější kvádřík.

:idea: Funkční: K čemu má být kryt neskládacího spřáhla, který neumožňuje, aby se střáhlo pohybovalo?

:idea: Estetická 1: V těch krytech by mohlo být méně šroubů, nebo by alespoň mohly být bílé.

:idea: Estetická 2: Ten pokus udětat hranatou tramvaj kulatější mi přijde tak trochu nekonzistentní - na čelech se někdo snažil, jak to šlo, a střední článek má bílou linku se čtyřma zalomeníma. Tady bych viděl příležitost to zlepšit (nebo totálně zazdít) nátěrem.

:idea: Estetická 3: Když už má tramvaj zakrytovaný celý spodek, líbilo by se mi, kdyby to vypadalo, že v jedné rovině. (To je návrh natřít několik spodních centimetrů spodního bílého pásu na středním článku tmavou barvou)

Napsal: 06.6.2005 11:56
od Ondrys
MOp píše:nevim, jak se ti muze libit, ...
Já nenapsal že se mi to líbí, jen že to není zase tak hrozné. Ale máš pravdu v tom že se mohly víc snažit s barvama a oplechováním předku. Něco podobnýho jako K1 má i T3R.EVN, ne? Škoda že se tak neinspirovali i v případě kačeny.

Napsal: 06.6.2005 11:22
od MOp
Ondrys píše:Jak můžete tak ostře hodnotit něco co jste pro většinu z vás na vlastní oči neviděli. Není to žádná sláva to je pravda, osobně jsem očekával něco ve stylu brněnských KT8D5N, ale zase tak hrozný to není. .
nevim, jak se ti muze libit, kdyz ze skorokvadru vytvori pomoci pridanych plechu jeste vetsi a opticky hranatejsi krabici.. ten pohled zepredu z boku je naprosto odstrasujici priklad..

misto toho, aby se snazili vhodnou kombinaci barev tu hranatost vyretusovat (a to se jim v podobe liftingu laku ala t6a5 podarilo), tak to jen domr..

Napsal: 06.6.2005 11:21
od syverin
Tak to se omlouvám. Ale úprava okolí spřáhla jako na K1 by podle mne byla lepší. Stejně nejkrásnější tramvaj je T1.
syverin píše:Sama teorie zakrytování je v pohodě. Ale to na 9082 už nemohlo bejt horší.

Napsal: 05.6.2005 23:27
od Martin
Ajajaj :smt065 :smt066 :smt067 :smt068 :smt070 :smt071
Až tohle uvidí lidi z UNESCA, asi Prahu vyškrtnou :D

Napsal: 05.6.2005 23:08
od syverin
Sama teorie zakrytování je v pohodě. Ale to na 9082 už nemohlo bejt horší.

Napsal: 05.6.2005 21:30
od pawel
fuj :smt088
to je teda pěkná krabice, horší už to být nemohlo. pryč s tím!
(jinak je to pro mě i důkaz, že zakrytování podvozků či dokonce spřáhel by ani T6 neslušelo)

Napsal: 05.6.2005 21:18
od Tom
já jediné co nechápu... PROČ :!: :?: ta tramvaj musí mít bílý spodek... :!:

Napsal: 05.6.2005 21:14
od Béďa Trávníček
Fůj! No to je hnus, byl jsem zklamán už z původní podoby a myslel jsem, že ty kryty něco vylepší. Ale tohle? To je přímo hrůza... Vypadá to dosti ošlivě, no co bychom chtěli, když se na hranatou tramvaj nasadí kulaté díly...
Doufám, že než vyjede do provozu s cestujícíma, tak ještě změní vzhled a to k dobrému, i když pochybuji o tom...

Napsal: 05.6.2005 20:31
od Návštěvník
Tak teď by mě zajímalo jestli je lepší toto:
/files/9082-02.jpg
nebo toto:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1701nadr2_vb
Posouzení nechám na vás... :P