KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 22.4.2005 11:47

PvvS píše:Teda nevim : Nejni problem udelat v cele vyrez a pekne to napasovat. Tohle je konstrukce ala SSSR (kladivo nutne)
V aktuálním čísle Dopravním magazínu je fotka z fy zPRAS zNOVA v Šumperku: na obrázku jsou RT6 a KT8 na dílně. KT8 je ještě před lakem, ale výřezy pro dálková světla jsou už na místě. Myslím si proto, že u dalších vozů ty dálková světla budou vypadat lépe.

BTW pražská NP-kačena je zde označena typem KT8.N2 :wink:

MOp

Příspěvek od MOp » 22.4.2005 8:39

PvvS píše:Teda nevim :
Tohle http://www.tram9001.wz.cz/9082_vozovna_ ... in_III.JPG na me zapusobilo dost hruznym dojmem. To tam pritloukali po ceste ? Nejni problem udelat v cele vyrez a pekne to napasovat. Tohle je konstrukce ala SSSR (kladivo nutne)
dobre ranko.. jiz to zde bylo probirano :-D
kdepak asi soudruzi v prasu udelali chybu? no co.. je to dira stylem vejdu se jeste?
9001 píše:Třeba se to časem opraví v dílnách až půjdu vůz na nějakou opravu.
"najifko" :-D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9846
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 22.4.2005 8:07

PvvS píše:Teda nevim :
Tohle http://www.tram9001.wz.cz/9082_vozovna_ ... in_III.JPG na me zapusobilo dost hruznym dojmem. To tam pritloukali po ceste ? Nejni problem udelat v cele vyrez a pekne to napasovat. Tohle je konstrukce ala SSSR (kladivo nutne)
Třeba se to časem opraví v dílnách až půjdu vůz na nějakou opravu.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 22.4.2005 7:06

Teda nevim :
Tohle http://www.tram9001.wz.cz/9082_vozovna_ ... in_III.JPG na me zapusobilo dost hruznym dojmem. To tam pritloukali po ceste ? Nejni problem udelat v cele vyrez a pekne to napasovat. Tohle je konstrukce ala SSSR (kladivo nutne)

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 22.4.2005 6:57

Jak tak pročítám tu stránku, zaráží mne jedna věc - to se opravdu každý výstup a nástup do vozidla bude muset konzultovat s nějakým ptákem? Kdo ho bude dělat? Štajner? :lol: To poptákové otevírání dveří fakt nechápu... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9846
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 21.4.2005 23:27

Fotka interiéru nebyla možná,protože se tam velice pilně pracovalo. Všude bylo nářadí a pracovníci Pars Nova. Střední článek byl naprosto zaplněn součástkami.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2429
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2005 22:47

9001 píše:(reklama) Na mých stránkách tram9001.sweb.cz fotografie vozu ve vozovně Hloubětín (/reklama)
Pěkný fotky, ale když jsi se dostal do kopkitu, který jsi vyfotil, tak jsi se dostal dovnitř a tudíž jsi mohl vyfotit jako celek i interiér (jehož-celková- fotka mi docela chybí), proč si tomu tak neučinil, má snad tvůj blesk u tvýho digitálu tak malej dosah, že by na tý případný fotce interiéru bylo prd vidět nebo si zapomněl nebo si měl jiný závažný důvod ?

Samozřejmně nic ve zlym ! :wink: :wink: :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9846
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 21.4.2005 22:20

(reklama) Na mých stránkách tram9001.sweb.cz fotografie vozu ve vozovně Hloubětín (/reklama)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.4.2005 19:52

Miluju duchodce , kery si hodej kabelu vedle na sedacku a odmitaj si ju sundat. Nebo blokuji volny sedadlo. To je vyhoda KT8 ze se da na 4sedadlo dostat a takovy osoby vystrnadit.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 21.4.2005 19:46

No asi to lze v Brně byla ta K3 i v provozu s cestujícíma bez ev.č. :wink:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2429
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.4.2005 19:40

herold píše:ja mam taky radsi obly tvary - na tramvajich i na zenskejch...
takze souhlasim s rakvi-)

a navic usporadani sedacek proti sobe mi moc nesedi-takze nejradsi sedim na tech bednach s cervenym bleskem co sou po stranach.

ale jako malej (ca v roce 90) sem se s nima strasne chtel vozit kdykoliv sem je zdalky zahlid, jezdily v karline, povedlo se mi to tenkrat snad jen jednou...a ted uz to neni ono-(
Náhodou rozvržení sedadel je mi v KT8D5 docela vyhovuje, třeba když mám školní bág, tak jí můžu hodit na vedlejší sedačku a ne jí držet v klíně

herold

re

Příspěvek od herold » 21.4.2005 19:19

ja mam taky radsi obly tvary - na tramvajich i na zenskejch...
takze souhlasim s rakvi-)

a navic usporadani sedacek proti sobe mi moc nesedi-takze nejradsi sedim na tech bednach s cervenym bleskem co sou po stranach.

ale jako malej (ca v roce 90) sem se s nima strasne chtel vozit kdykoliv sem je zdalky zahlid, jezdily v karline, povedlo se mi to tenkrat snad jen jednou...a ted uz to neni ono-(

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 21.4.2005 18:29

PvvS píše:To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.
Nicméně to nic nemění na tom, zdali je možné (z hlediska DÚ) vůbec poslat na kolejovou síť vozidlo bez jakéhokoli označení. Například fungl nová nekolejová vozidla také musí mít nějaké dočasné SPZ.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 21.4.2005 16:47

To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 21.4.2005 12:59

Štěpán píše:Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.
K3R.N v Brne jezdila docela dlouho (cca pul roku) na zkusebnich jizdach bez (viditelne umisteneho) evidencniho cisla => muze (ale nejspis je treba nejake povoleni od DU)

Odpovědět