Stránka 222 z 227

Napsal: 19.4.2005 11:52
od 7001
Mám tady i fotku, bohužel pouze z mobilu. Ještě dodám, že jí pořídil Dejmal - to kvůli autorským právům :D

Napsal: 19.4.2005 11:27
od Štěpán
To by mě zajímalo, kdo tam s ním bude jezdit. :)
Ale pokud je to pravda, tak je to fajn. Mám to z Proseka kousek. Bude se fotit! :)

?

Napsal: 19.4.2005 11:26
od Jonáš
7001 píše:Zatím nemá na sobě žádné číslo.
A to může jezdit po Praze?

Napsal: 19.4.2005 11:15
od 7001
Zatím nemá na sobě žádné číslo.

9082?

Napsal: 19.4.2005 11:08
od Jonáš
7001 píše:Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.
A jaké má evidenční číslo?

Napsal: 19.4.2005 11:04
od 7001
Tak nízkopodlažní KT dnes dopoledne dorazilo po vlastní ose do vozovny Hloubětín :shock: Má zatím jen jeden polopantograf.

Napsal: 18.4.2005 17:49
od Kaštan
adam_r píše:Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.
A proč by to po železnici museli nutně vozit ČD? Možná by se stačilo poohlídnout jinde..

Napsal: 18.4.2005 13:38
od m@rtin
Do Belugy resp. A300-600ST se samozrejme trup A380 nevejde ani náhodou, Beluga transportuje krídla apod. trupy A380 se prepravují dokonce i na speciálních lodích, vyrobených v Cíne, po mori i po Labi.

Pro porovnání Beluga http://photos.airliners.net/photos/2/5/6/763652.jpg
vs.
A380-800 http://www.planepictures.net/netshow.ph ... ount=false
moderátor Proxy píše:@3634 Příspěvky sloučeny.
BTW Domnívám se, že diskuze o rozměrech letadel se na tramvajové fórum příliš nehodí

Napsal: 18.4.2005 12:37
od Štěpán
I v Praze se na Zličíně nakolejovalo KT8D5 na vagón. Natlačili jí tam s pomocí soupravy T6A5, přidělali ho na vagón a pak ho zase odddělali a odtáhli na trať. A neměli přitom uchycení žádnej problém.

Napsal: 18.4.2005 12:27
od Proxy
Radek píše:Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.
To je pravda, ale tam měli dost velké problémy vymyslet uchycení tramvaje na vagónech. Nakonec vymysleli nějaký speciální systém.
Holt v Martinově jsou hračičkové. 8-)

Napsal: 18.4.2005 12:12
od adam_r
fricoolinek2 píše: A to se vezlo ze Šumperka až sem na náklaďáku ???

To musí bejt dost nákladný !
Ale mělo vízt aspoň rozdělený na ty 3 články, vždyť by to snad v ÚDDP dali dohromady né ?
Diky obchodni politice Ceskych drah je to levnejsi poslat autem. Drahy nemaji zajem o to podobne zajimave zakazky ziskat.

Napsal: 18.4.2005 10:22
od Phabbey
fricoolinek2 píše:Vždyť mají u Airbusů Belugy ! (Doufám, že víte vo co gou)
To možná bylo jen kolem fabriky a ne v provozu :!:
Ale je Beluga dost velká na to, aby se do ní vešel trup třistaosmdesátky vcelku (a aby šel pak taky vyndat) :?:

Napsal: 18.4.2005 10:09
od Mike Tom
Martin.KT8D5 píše:Já mluvim o těch nvostavbách. Takže to nebude končit 9098, ale pravděpodobně 9100...
Jaké novostavby? Něco mi uniklo? Tím myslíte toto TKT Kvatro od ČKD Pragoimex? Dle http://www.ckdpragoimex.cz/cz/indexcz.htm

Napsal: 18.4.2005 9:48
od Radek
Jen doplním, že v Ostravě převáželi KT8 vcelku na železničním vagonu.

Napsal: 18.4.2005 8:54
od MOp
fricoolinek2 píše:Mimochodem areál Parsu Šumperk ani areál ÚDDP nemaj napojení na železnici ???
vzhledem k tomu, ze v Parsu probihaji opravy zeleznicnich vozidel je logicke, ze napojeni maji :-D