KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: kt8

Odeslatod Martin.KT8D5 v 14.4.2005 22:06

Kotelník napsal:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
Ano a kamery, bohužel se budou mlžit, neb nemají údajně vytápění. T3R.P je modernizace dobrá, je to spolehlivej vůz a vypadá dobře,což se ndá srovnat s kátéčkem new... Myslim, že světal mohli bejt hranantý, nevim jakej význam má vůz zaoblovat, jednou má takovje tvar, tak co i aut se střídají oblé tvary a hrany... Je to dokola pořád nic novýho na tom nevymyslíš, totéž oblečení, nosej se zase zvonový kalhoty to tady nebylo koli 25 let?? nejde vymyýšlet do nekonečna ný věci...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Pepa v 14.4.2005 19:47

Tady se nikdy nedohodnem na vzhledu, interieru apod. Každému se líbí něco jiného a stejně o tom nerozhodujeme tak proč se hádat...
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod PvvS v 14.4.2005 19:36

No asi jedny z mala veci co se podle me povedly, aspon na pohled je kabina ridice. Rucni radic a inovovany panel tomu hodne pomohly. Zbytek nevim . Ten progress je asi z nutnosti. Ale dalo se to udelat i bez nej.
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Re: kt8

Odeslatod jara v 14.4.2005 19:34

Kotelník napsal:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...

No tam se to taky dělá v menším. ALe máš pravdu že je to tam lepší.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

kt8

Odeslatod Kotelník v 14.4.2005 19:28

Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
Kotelník
Uživatel
 
Založen: 15.11.2004 9:17
Bydliště: Liberec

Odeslatod PvvS v 14.4.2005 18:01

meli na ne dat cela z R8D5M, to by vozu strasne pomohlo
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Odeslatod Karotka v 14.4.2005 17:57

Jak zahnuté plenty, tak přidaná dálková světla mají základní myšlenku - opticky vůz zaoblit. Že skutečné provedení má k původnímu nápadu daleko, to už je jiná debata.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

KT8D5

Odeslatod Tom v 14.4.2005 15:31

diskuze o kloubové tramvaji typu KT
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Martin.KT8D5 v 12.4.2005 14:33

KM napsal:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...
Martin.KT8D5
 

Re: budník

Odeslatod Proxy v 12.4.2005 14:31

P_V napsal:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.
:(
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904

budník

Odeslatod P_V v 12.4.2005 14:29

Bude tam ještě namontován digitální budník?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod KM v 12.4.2005 14:28

Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
KM
 

Odeslatod adam_r v 12.4.2005 12:08

Az na par serepeticek vypada presne tak, jak jsem ocekaval. Svemu ucelu (totiz preprave cestujicich) bude slouzit dobre a pracoviste ridice je take na urovni. Co vic ocekavat od tramvaje 8-)
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Proxy v 12.4.2005 12:03

Já na modernizovaného kačeně nic zásadního špatného nevidím, raději si počkám na první měsíce provozu.
:roll:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904

Blé

Odeslatod Jonáš v 12.4.2005 12:00

Já jsem osobně NP KT zhnusen, a je mi to moc líto. Holt nepovedlo se! To je tak, když se na něco moc těším. :cry:
Jonáš
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron