KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Karotka v 14.4.2005 17:57

Jak zahnuté plenty, tak přidaná dálková světla mají základní myšlenku - opticky vůz zaoblit. Že skutečné provedení má k původnímu nápadu daleko, to už je jiná debata.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

KT8D5

Odeslatod Tom v 14.4.2005 15:31

diskuze o kloubové tramvaji typu KT
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Martin.KT8D5 v 12.4.2005 14:33

KM napsal:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...
Martin.KT8D5
 

Re: budník

Odeslatod Proxy v 12.4.2005 14:31

P_V napsal:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.
:(
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

budník

Odeslatod P_V v 12.4.2005 14:29

Bude tam ještě namontován digitální budník?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod KM v 12.4.2005 14:28

Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
KM
 

Odeslatod adam_r v 12.4.2005 12:08

Az na par serepeticek vypada presne tak, jak jsem ocekaval. Svemu ucelu (totiz preprave cestujicich) bude slouzit dobre a pracoviste ridice je take na urovni. Co vic ocekavat od tramvaje 8-)
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Proxy v 12.4.2005 12:03

Já na modernizovaného kačeně nic zásadního špatného nevidím, raději si počkám na první měsíce provozu.
:roll:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Blé

Odeslatod Jonáš v 12.4.2005 12:00

Já jsem osobně NP KT zhnusen, a je mi to moc líto. Holt nepovedlo se! To je tak, když se na něco moc těším. :cry:
Jonáš
 

Odeslatod Tom v 12.4.2005 11:50

Omrknul sem nové fotky a teda po pravdě fakt nicmoc, dveře mi tam vůbec nesedí... podivný výřez ve středním článku taky...
dálková světla jsou tam přidělána nějak dodatečně..., je to vidět a je to hnus..., takhle se to nedělá.

Je to prostě takové neurazí, neoslní... prostě reko o ničem. :idea:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

tuningová světla nevadí, ale...

Odeslatod Milan v 12.4.2005 11:25

Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:

- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle :wink: ...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely 8-) Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.
Milan
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 11.4.2005 19:11

Venca napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit... :wink:

Fořtík napsal:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat! :lol:
Naposledy upravil Martin.KT8D5 dne 11.4.2005 19:42, celkově upraveno 1
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Venca v 11.4.2005 18:58

Martin.KT8D5 napsal:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o
Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 22:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.

Odeslatod Martin.KT8D5 v 11.4.2005 16:54

adam_r napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )


Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod adam_r v 11.4.2005 16:49

Martin.KT8D5 napsal:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )


Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové vozy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: cwapa, PvvS a 6 návštevníků

cron