Stránka 223 z 237

Napsal: 29.5.2005 13:13
od PvvS
U T6A5 slo o indikaci prehrato motoru a pripadne vypnuti suntovani . U KT8 si nekdo vymyslel ze jedina moznost jak neoflambovat lidem hlavy je dat novou vyzbroj. Pricemz se staci podivat v Brne/Ostrave/Kosicich . Na strechu se daly odporniky podobne jako u T6A5 a v interieru se dalo podsedakovy topeni a je po problemech .

T6

Napsal: 29.5.2005 12:39
od Mira
Pokud T6 nerekuperuje, tak by mne zajimalo, zda mi muze nekdo vysvetlit, proc se upravovala vyzbroj u KT8 a T6 pred otevrenim trati na Barrandov, a proc tedy na Barrandov nejsou posilany pouze progressy, ktere by mohli setrit energii na jedine casti prazske site, kde je mozno rekuperaci vyuzit.

Re: Progress

Napsal: 29.5.2005 12:27
od Gagarin
slimman píše:
Marek píše: Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.
Aha, asi jsem se špatně vyjádřil, myslel jsem oproti zrychlovači. :oops:
U TV3 jsem četl o úspoře 30%.
Ono jde taky určitě o to, že oprava Progressu je dnes (nemluvě v budoucnu) možná lehčí než TV3. Podobně je to dnes s náhradními díly na TV1.
U tv3 jsem slyšel o 20%. A u Progressu mi říkal jeden vedoucí vozovny, radši nejmenovaný, až 50%. Ale jen u průměru, jde o to, jesli je rekuperovaná energie využita, nebo jestli skončí v odpornících...

Je taková výzbroj úspornější i tehdy, když bereme v úvahu, že není NIJAK využívaná tato rekuperovaná energie? Oproti TV3 a TV1.

Re: Progress

Napsal: 28.5.2005 21:07
od slimman
Marek píše: Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.
Aha, asi jsem se špatně vyjádřil, myslel jsem oproti zrychlovači. :oops:
U TV3 jsem četl o úspoře 30%.
Ono jde taky určitě o to, že oprava Progressu je dnes (nemluvě v budoucnu) možná lehčí než TV3. Podobně je to dnes s náhradními díly na TV1.

Re: Progress

Napsal: 28.5.2005 20:58
od Marek
Anonymous píše:
slimman píše: No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.
To znamená, že rekuperovat neumí ani T6A5, která také používá TV3?
Ano, T6A5 má tyristorovou výzboroj TV3, která neumožňuje rekuperovat.

Ten odhad úspory Progress proti TV3 (50%) se mi zdá hodně nadsazený.

Re: Progress

Napsal: 28.5.2005 19:00
od Návštěvník
slimman píše:
XSC píše:Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.
No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.
To znamená, že rekuperovat neumí ani T6A5, která také používá TV3?

Re: Progress

Napsal: 28.5.2005 18:44
od slimman
XSC píše:Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.
No Progress umí rekuperovat, TV3 ne. Ta úspora u Progressu může být snad až 50%, ale reálně to asi tolik nebude.

Progress

Napsal: 28.5.2005 9:34
od XSC
Když už jsme u toho. Dá se říct o kolik je Progress úspornější než TV3. Jestli se ta výměna výzbroje v tomto případě vyplatí.

Napsal: 28.5.2005 6:38
od Radek
Jestli se nepletu, tak je to první pražská tramvaj s Cekommem. A to už asi taková sranda není. Čím víc elektroniky, tím hůř. :)

Napsal: 27.5.2005 22:07
od Tom
Tonda Ježek píše:
Tom píše: No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:
Ukaž mi v Praze kloubovou tramvaj s Progresem...
Tak to si někdy holt budeme muset postát... já zkusím na nějakou ukázat a uvidíme... :lol:
Podle mně co na tom tak můžou oživovat, snad je to jednou vyrobeno (dobře předpokládám) tak to funguje.... nebo pražská síť je v něčem specifická?

Napsal: 27.5.2005 22:03
od PvvS
A jakej je rozdil mezi kloubem se 2 vyzbrojema a dvojcetem ? Rizeni je stejny, pouze tam chybi kabina.

Napsal: 27.5.2005 21:55
od Tonda Ježek
Tom píše: No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:
Ukaž mi v Praze kloubovou tramvaj s Progresem...

Napsal: 27.5.2005 21:53
od PvvS
No ozivovani . Vymenovala se vyzbroj za progress a jinak vcelku nic novyho. Ale myslim ze v Zumperku asi maji trochu problemy s Progressem. Kdyz ozivovali K3, tak taky to dost trvalo ......

Napsal: 27.5.2005 21:51
od Tom
Tonda Ježek píše:
Tom píše:Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)
Proč ostudu? Oživování není nic jednoduchýho a zvlášť když je to nový druh tramvaje...a podle toho, že ještě nemá ev. č., tak to možná znamená, že ji ještě DP nepřevzal...
No nový druh :roll: vždyť je to vlastně to samé :lol:

Napsal: 27.5.2005 21:45
od Tonda Ježek
Tom píše:Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)
Proč ostudu? Oživování není nic jednoduchýho a zvlášť když je to nový druh tramvaje...a podle toho, že ještě nemá ev. č., tak to možná znamená, že ji ještě DP nepřevzal...