Stránka 223 z 231

Napsal: 22.4.2005 7:06
od PvvS
Teda nevim :
Tohle http://www.tram9001.wz.cz/9082_vozovna_ ... in_III.JPG na me zapusobilo dost hruznym dojmem. To tam pritloukali po ceste ? Nejni problem udelat v cele vyrez a pekne to napasovat. Tohle je konstrukce ala SSSR (kladivo nutne)

Napsal: 22.4.2005 6:57
od Fořtík
Jak tak pročítám tu stránku, zaráží mne jedna věc - to se opravdu každý výstup a nástup do vozidla bude muset konzultovat s nějakým ptákem? Kdo ho bude dělat? Štajner? :lol: To poptákové otevírání dveří fakt nechápu... :lol: :lol:

Napsal: 21.4.2005 23:27
od 9001
Fotka interiéru nebyla možná,protože se tam velice pilně pracovalo. Všude bylo nářadí a pracovníci Pars Nova. Střední článek byl naprosto zaplněn součástkami.

Napsal: 21.4.2005 22:47
od fricoolinek2
9001 píše:(reklama) Na mých stránkách tram9001.sweb.cz fotografie vozu ve vozovně Hloubětín (/reklama)
Pěkný fotky, ale když jsi se dostal do kopkitu, který jsi vyfotil, tak jsi se dostal dovnitř a tudíž jsi mohl vyfotit jako celek i interiér (jehož-celková- fotka mi docela chybí), proč si tomu tak neučinil, má snad tvůj blesk u tvýho digitálu tak malej dosah, že by na tý případný fotce interiéru bylo prd vidět nebo si zapomněl nebo si měl jiný závažný důvod ?

Samozřejmně nic ve zlym ! :wink: :wink: :wink:

Napsal: 21.4.2005 22:20
od 9001
(reklama) Na mých stránkách tram9001.sweb.cz fotografie vozu ve vozovně Hloubětín (/reklama)

Napsal: 21.4.2005 19:52
od PvvS
Miluju duchodce , kery si hodej kabelu vedle na sedacku a odmitaj si ju sundat. Nebo blokuji volny sedadlo. To je vyhoda KT8 ze se da na 4sedadlo dostat a takovy osoby vystrnadit.

Napsal: 21.4.2005 19:46
od Pepa
No asi to lze v Brně byla ta K3 i v provozu s cestujícíma bez ev.č. :wink:

Re: re

Napsal: 21.4.2005 19:40
od fricoolinek2
herold píše:ja mam taky radsi obly tvary - na tramvajich i na zenskejch...
takze souhlasim s rakvi-)

a navic usporadani sedacek proti sobe mi moc nesedi-takze nejradsi sedim na tech bednach s cervenym bleskem co sou po stranach.

ale jako malej (ca v roce 90) sem se s nima strasne chtel vozit kdykoliv sem je zdalky zahlid, jezdily v karline, povedlo se mi to tenkrat snad jen jednou...a ted uz to neni ono-(
Náhodou rozvržení sedadel je mi v KT8D5 docela vyhovuje, třeba když mám školní bág, tak jí můžu hodit na vedlejší sedačku a ne jí držet v klíně

re

Napsal: 21.4.2005 19:19
od herold
ja mam taky radsi obly tvary - na tramvajich i na zenskejch...
takze souhlasim s rakvi-)

a navic usporadani sedacek proti sobe mi moc nesedi-takze nejradsi sedim na tech bednach s cervenym bleskem co sou po stranach.

ale jako malej (ca v roce 90) sem se s nima strasne chtel vozit kdykoliv sem je zdalky zahlid, jezdily v karline, povedlo se mi to tenkrat snad jen jednou...a ted uz to neni ono-(

Napsal: 21.4.2005 18:29
od Gagarin
PvvS píše:To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.
Nicméně to nic nemění na tom, zdali je možné (z hlediska DÚ) vůbec poslat na kolejovou síť vozidlo bez jakéhokoli označení. Například fungl nová nekolejová vozidla také musí mít nějaké dočasné SPZ.

Napsal: 21.4.2005 16:47
od PvvS
To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.

Napsal: 21.4.2005 12:59
od adam_r
Štěpán píše:Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.
K3R.N v Brne jezdila docela dlouho (cca pul roku) na zkusebnich jizdach bez (viditelne umisteneho) evidencniho cisla => muze (ale nejspis je treba nejake povoleni od DU)

Napsal: 21.4.2005 10:24
od MOp
Proxy píše:PvvS: Ten spor o pojmenování bude zjistotou vyřešen až po homologaci, podle toho, co bude mít napsáno v papírech.

Pro ostatní: Spekulace na toto téma mi přijdou zbytečné (už to bylo mockrát). Prosím, pokud neznáte skutečný stav, raději nereagujte.
nejde tak ani o spor v homologaci.. budto se prijme brnensky zpusob - o cemz pochybuji, nebo se bude pokracovat ve stylu t3r.p, tedy bude to kt8d5r.n2 ..

Napsal: 21.4.2005 9:58
od Proxy
PvvS: Ten spor o pojmenování bude zjistotou vyřešen až po homologaci, podle toho, co bude mít napsáno v papírech.

Pro ostatní: Spekulace na toto téma mi přijdou zbytečné (už to bylo mockrát). Prosím, pokud neznáte skutečný stav, raději nereagujte.

Napsal: 21.4.2005 7:10
od PvvS
Hmm prejmenovani diskuse asi nebyl dobrej napad.
To je sporny.

http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm
Projekt modernizovaného tříčlánkového tramvajového vozidla KT8D5R.N1/2
se středním nízkopodlažním článkem ML8LF:
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htm
Základní technické údaje KT8D5RN.1 KT8D5RN.2
Ale pokud sem se dobre dival tak v DPMB se oznacuj KT8D5.RN2 .