Stránka 224 z 237

Napsal: 27.5.2005 21:10
od Tom
Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu :)

Napsal: 25.5.2005 23:07
od fricoolinek2
Už jezdí na zkušebních jízdách ?

Napsal: 22.5.2005 16:41
od Návštěvník
Ty přední dekly vypadaj jako odmontovaný-vcelku běžná praxe při zkušebních jízdách...jinak sem se chtěl zeptat co má pražská KT8D5.RN2 za sběrače...vypadá to jako Stemman Fb-500 ale uchycení sběrací lišty je jako u typu Fb-800... :?:

Napsal: 21.5.2005 12:44
od Martin
6432 píše:Podle té fotky mi připadá, že má hrozně úzké čelo!! To je šok! Je to jenom klam?
Neboj, je to jenom klam... Musel jsem tu fotku dost zmenšovat a opravdu takhle nevypadá ideálně...

Napsal: 21.5.2005 12:10
od 6432
Podle té fotky mi připadá, že má hrozně úzké čelo!! To je šok! Je to jenom klam?

Napsal: 19.5.2005 15:03
od Gagarin
Tom píše:
Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...
I když se mi napšíklad vzhled tétrojeks odeklovanými podvozky líbí, zde, na kátéčkách mi to příjde, jak kdyby to bylo dělaný na koleně. Celý mi to připadá více než hybridní, ale možná za to z velké části může Pras Šumperk. Takový nedokončený, nedomyšlený, nedom***.

Napsal: 19.5.2005 1:38
od Marek
Tom píše:
Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...
Skoro se mi zdá, že vpravo vpředu (před předníma dveřma dole) snad ještě jeden kus bílého plechu chybí. (Pokud ne, :-( )

Napsal: 18.5.2005 23:26
od Tom
Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...

Napsal: 18.5.2005 22:40
od Martin
Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny :wink:
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám :D )

Re: 9013

Napsal: 10.5.2005 12:28
od IGBT
Jonáš píše:Tomuto vozu se nádherně stříbrně lesknou kola z boku. To se kola brousí i na čele?
Nebrousí, jsou nová.

Napsal: 10.5.2005 12:08
od radek31
adam_r píše:Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.
no neřekl bych, že DP ti dá povolení řídit T6 po 5 hodinách
podle mě to znamená především odpadnutí závěrečné státní zkoušky (při rozšiřování řidičáku na T6, KT8 a pod.) - to bude výhodné především z časových důvodů, protože se nebude muset čekat na volný termín úředníků

když si řidič odjezdí příslušný počet hodin a odsedí v učebně teorii, tak ho DP klidně pustí na T6 - a ne, že se bude čekat měsíc na termín zkoušek

Napsal: 10.5.2005 11:55
od adam_r
MOp píše: Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.

Napsal: 10.5.2005 8:48
od Fořtík
V čem by byl problém, aby všechny DP používaly jeden typ oprávnění. Pro takový krok by se mohlo přihlížet k řidičským průkazům jako ke vzoru.

9013

Napsal: 10.5.2005 8:20
od Jonáš
Tomuto vozu se nádherně stříbrně lesknou kola z boku. To se kola brousí i na čele?

Pár

Napsal: 10.5.2005 8:15
od Jonáš
MOp píše:Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
No ono těch papírků k řízení tramvaje v Praze je už teď zapotřebí pár.