Napsal: 27.5.2005 21:10
Po anitře14, která už měla jezdit tohle vypadá na další ostudu
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
Neboj, je to jenom klam... Musel jsem tu fotku dost zmenšovat a opravdu takhle nevypadá ideálně...6432 píše:Podle té fotky mi připadá, že má hrozně úzké čelo!! To je šok! Je to jenom klam?
I když se mi napšíklad vzhled tétrojeks odeklovanými podvozky líbí, zde, na kátéčkách mi to příjde, jak kdyby to bylo dělaný na koleně. Celý mi to připadá více než hybridní, ale možná za to z velké části může Pras Šumperk. Takový nedokončený, nedomyšlený, nedom***.Tom píše:když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
Skoro se mi zdá, že vpravo vpředu (před předníma dveřma dole) snad ještě jeden kus bílého plechu chybí. (Pokud ne, )Tom píše:když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
když na to tak koukám, tak je ten bílý spodek je výborná pěst na oko... asi se to mělo zaoblit... tohle rovné bílé není pěkné...Martin píše:Tahle fotka sice už není nejnovějšího data (ca 14 dní zpět), ale je na ní dobře vidět dodatečné zadeklování podvozku středního článku NP kačeny
(zdroj: IGBT, tímto mu blahopřeji k narozeninám )
Nebrousí, jsou nová.Jonáš píše:Tomuto vozu se nádherně stříbrně lesknou kola z boku. To se kola brousí i na čele?
no neřekl bych, že DP ti dá povolení řídit T6 po 5 hodináchadam_r píše:Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.
Znamena to znacne zjednoduseni, nebot bude na DP, jaky rozsah zaskoleni bude pozadovat, a napr. preskoleni z T3 na T6 muze znamenat pouze "seznameni s vozem T6" v rozsahu 5 hodin, namisto soucasnych predepsanych XX hodin s instruktorem. Navic nebude treba po tomto zaskoleni zadat drazni urad o vydani noveho ridicaku.MOp píše: Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...
No ono těch papírků k řízení tramvaje v Praze je už teď zapotřebí pár.MOp píše:Z toho podle mne vyplyva, ze budou vlastne misto jednoho prukazu nyni prukazy dva - jedno "ridicak" a druhy neco jako "opravneni k rizeni vozidla typu X". Pripadne tam bude seznam vsech vozidel, a na jaky bude mit opravneni, u toho bude zaskrtnuti. Jen se obavam, aby nestoupla zbytecne byrokracie, jelikoz narodni ridicak bude ve velkych mestech (tam kde je vice druhu vozidel) naprosto zbytecny, jelikoz si kazdy DP bude delat "sve" zkousky...