Stránka 224 z 231

Napsal: 20.4.2005 23:08
od Tonda Ježek
MOp píše: po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
To se pleteš, to jsou dva rozdílné termíny...metro je například do Plzně přepravováno po vlasní ose, ale ne vlastní silou, táhne ho lokomotiva :wink:

Ale v případě KT8 předpokládám, že jela vlastní silou...

Napsal: 20.4.2005 23:08
od Štěpán
Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.

Podívejte se: http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 079-03.jpg

Napsal: 20.4.2005 23:06
od Béďa Trávníček
MOp píše:po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
To znamená né vždy... Takže otázka zněla, zda se pohybovala tramvaj vlastní silou či ne...? A teď jen čekáme na odpověď...

Napsal: 20.4.2005 22:40
od MOp
Béďa Trávníček píše:Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybu 8-)
po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..

Napsal: 20.4.2005 22:35
od Béďa Trávníček
MOp píše:tak proc se ptas, kdyz znas odpoved?
Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybu 8-)

Napsal: 20.4.2005 22:34
od Tonda Ježek
fricoolinek2 píše: Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....
Takovéto přetahy se většinou konají v noci...

Napsal: 20.4.2005 22:20
od fricoolinek2
Štěpán píše:Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....

Napsal: 20.4.2005 22:17
od Štěpán
Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Napsal: 20.4.2005 22:10
od MOp
fricoolinek2 píše:A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???
v NK ci vzkazniku bylo napsano, ze po vlastni ose.

Napsal: 20.4.2005 22:06
od fricoolinek2
9001 píše:Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.
A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???

Napsal: 20.4.2005 19:01
od 9001
Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.

Napsal: 19.4.2005 21:12
od Ladislav Kubera
PvvS: Nejsem si zcela jistý, protože nadměry nejsou mým denním chlebem. Domnívám se ale, že to je stejné, jako u ostatních náklaďáků - 80 km/h silnice i dálnice, 50 km/h obec. Samozřejmě záleží na trase. Řidič není na náklad sám, je jištěn vzadu i vpředu a dostává pokyny vysílačkou.

Napsal: 19.4.2005 20:18
od PvvS
Ale kolik je pak povolena rychlost prepravy ? Navic se musi resit specielni uchyceni aby se tram mohla pohybovat pri nataceni v obloucich . V DPO to taky resili. Rozpojeny vozy (RT6, KT8, K3) se vozej zcela normalne.

Napsal: 19.4.2005 20:12
od Ladislav Kubera
Aby nedošlo k mýlce, neprosazuji silniční přepravu tramvají na úkor železniční. Ta silniční mě živí, železniční (a tramvajová :D )je mojí slabostí. Kritizoval jsem jen některé výroky, které mě opravdu, ale opravdu rozčílily #-o .

Napsal: 19.4.2005 20:10
od Štěpán