Stránka 224 z 228

Napsal: 17.4.2005 22:33
od Ladislav Kubera
Řekl bych, že větším nebezpečím než nadměrný náklad je ten stav nasr... u řidičů, kteří spěchají do nemocnice nebo na hřbitov. Nerad bych, aby se ta diskuze dostala do stejných dimenzí jako debata o zimních pneu, ale silniční přeprava nadměrných nákladů je běžná věc. Je ovšem možno navrhnout změnu zákonů, aby byly přepravy nadměrů po silnici v ČR zakázány. Třeba by to prospělo rozvoji železniční přepravy. Koleje by se stavěly do všech míst, kam je potřeba nadměrný náklad dopravit.

Napsal: 17.4.2005 22:15
od Martin.KT8D5
Ladislav Kubera píše:Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.
Tohle nemá co na cestě dělat je to nebezpečný jednou jsem se vlakl asi 20 kilometrů za něčim podobnym a byl sem fest nasr...

Napsal: 17.4.2005 22:13
od Martin.KT8D5
fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Ano na 3 vlakem...

Napsal: 17.4.2005 22:11
od Neral
fricoolinek2 píše:A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???
Co třeba po železnici...

Napsal: 17.4.2005 21:53
od Ladislav Kubera
Martin.KT8D5: Na cesty se to samozřejmě nesmí dostat jen tak. Je nutné povolení MD s vyznačením trasy. Tu trasu si dopravní firma musí samozřejmě vytipovat sama. Na trase je pak nutný doprovod, od určitých rozměrů a hmotností i policejní. Uzavírají se křižovatky, výjezdy od benzinek, protisměry v užších místech, od určitých hmotností i mosty, aby náklad jel prostředkem vozovky. Nevíte náhodou, jaká firma transport provedla? Na fotce je to auto vidět jen málo.

Napsal: 17.4.2005 21:45
od fricoolinek2
A jak jinak by jsi KT8D5R.N2 převážel, rozdělenou na 3 články ???

Napsal: 17.4.2005 21:34
od Martin.KT8D5
MOp píše:
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.
Hlavně tohle nemá co dělat na cestách... :roll:

Napsal: 17.4.2005 21:17
od Lister
Stěhování KT8 muselo být pro tu firmu celkem jednoduché. Viděl dokument ze stěhování turbíny do přístavu a to byla jiná legrace.

Napsal: 17.4.2005 21:13
od MOp
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.

Napsal: 17.4.2005 21:03
od fricoolinek2
Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg

Napsal: 17.4.2005 20:27
od MOp
PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
to maji i nektere busiky.. podle me je to radio, ale buhvi..

ano, souhlasim.. buse melo byt jako u 9030..

Napsal: 17.4.2005 20:27
od Martin.KT8D5
PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
Já bych dal buse na každej článek, když už takhle je to silně nešťastný, hlavně že tam je pořadí, to mi jako cestjícímu dá hodně... :roll:

Napsal: 17.4.2005 20:25
od PvvS
No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?

Napsal: 17.4.2005 20:15
od Phabbey
Ty asymetricky umístěné BUSE jsou podle mě pěkný nesmysl, proč by na zádi mělo být míň informací než vepředu :x
Ale jako klad pražské rekonstrukce vidím to, že tu z původní kačeny zbylo míň než v Brně: nové sedačky, poloptg a další vymoženosti, které jsou ale jak se zdá z větší části odfláknuté...

Napsal: 17.4.2005 19:33
od MOp
vuz 9030 ma buse na boku v krajnich clancich. kt8d5rn2 v prvnich dvou clancich po smeru jizdy.