KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 101
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca » 11.4.2005 19:58

Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 17:54

adam_r píše:
Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 11.4.2005 17:49

Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 16:39

Gagarin píše:
tramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 11.4.2005 15:59

tramvajak píše:
slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 15:35

slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:32

Anonymous píše: Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.
No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.

tramvajak ?

Příspěvek od tramvajak ? » 11.4.2005 15:14

slimman píše:Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt. :(
Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 11.4.2005 15:07

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:Mope a jak jinak když píšu, že jsou o 180° otočený proti směru jízdy??? :wink:
ja vim.. ja jen doufam, ze jsou slova pravdiva.. nase vyroky nejsou v protikladu..
Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt. :(

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 11.4.2005 14:53

tramvajak píše:
Martin.KT8D5 píše:Nejžhavější informace: Kátéčka budou dostávat pantografy otočené o 180 stupňů proti směru jízdy(jako T6)
Pokud tato informace nevychladne dříve, než si myslím, tak je to jedině dobře.
No, tak prototyp už je má takhle nasazený :lol:

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 14:49

tramvajak píše:
Martin.KT8D5 píše:Info mám od Petra.
OK, ale stejně to ještě může bejt 100x jinak... :roll:
Myslim, že 100x asi ne a myslim, že už se tohleto nemůže měnit... asi to bude v dokumentaci.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 14:42

Martin.KT8D5 píše:Vždyť je to odfláknutý... Nechci křivdit, ale zatim se to nikomu nepozdává...
No a co se divíš, podívej se na dvoustováky. Jen mě docela překvapuje, že ji reklamují. Po zkušenostech s pankráckým myčákem mám pocit, že DP není schopen domáhat se svýho práva.
Martin.KT8D5 píše:Nejžhavější informace: Kátéčka budou dostávat pantografy otočené o 180 stupňů proti směru jízdy(jako T6)
Pokud tato informace nevychladne dříve, než si myslím, tak je to jedině dobře.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 14:38

tramvajak píše:
Martin.KT8D5 píše:Třeba neni vymakáno (údajně) topení okolo kamery, digiorientace s pořadím je hned za kamerou a je obava aby nesvítila moc, aby bylo vidět tou kamerou, asi toho bude i více, ale nevim... (neni to zaručená info, ale vypadá, že skutečně zase zmizí)
Tak to mě zaskočilo ještě více než pohled na 8211-45. Nevěděli dřív, že maj buse-pořadník u kamery? To je fór dne!
Vždyť je to odfláknutý... Nechci křivdit, ale zatim se to nikomu nepozdává... Nejžhavější informace: Kátéčka budou dostávat pantografy otočené o 180 stupňů proti směru jízdy(jako T6)

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 11.4.2005 14:31

Martin.KT8D5 píše:Třeba neni vymakáno (údajně) topení okolo kamery, digiorientace s pořadím je hned za kamerou a je obava aby nesvítila moc, aby bylo vidět tou kamerou, asi toho bude i více, ale nevim... (neni to zaručená info, ale vypadá, že skutečně zase zmizí)
Tak to mě zaskočilo ještě více než pohled na 8211-45. Nevěděli dřív, že maj buse-pořadník u kamery? To je fór dne!

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 10.4.2005 12:37

Kalič píše:
Martin.KT8D5 píše:Kátéčko se bude asi vracet do Šumperka (žhavá novinka), jelikož má asi více much než se předpokládalo... Zdá se, to trošku jako aprílový žertík z Šumperka, ale uvidíme třeba je to skutečně drb. :(
Doufám že to není pravda, hold asi není nizkopodlaním tramvajím v Praze přáno :( Přece než něco dám uživateli, tak zajistim aby to bylo OK?, hlavně aby to nedopadlo jako s RT6
No co jsem se včera zaslechl... Třeba neni vymakáno (údajně) topení okolo kamery, digiorientace s pořadím je hned za kamerou a je obava aby nesvítila moc, aby bylo vidět tou kamerou, asi toho bude i více, ale nevim... (neni to zaručená info, ale vypadá, že skutečně zase zmizí)

Odpovědět