Stránka 226 z 237

Napsal: 03.5.2005 18:46
od MOp
9010 - lekov, 9025 - lekov + stemmann
ale vyhrazuji si pravo na omyl.. :-D

Napsal: 03.5.2005 18:29
od boh.netbox.cz
Ty polopanťáky jsou od jaké firmy? U 9025 to vypadá na Lekov ale u 9010 se mi to nepodařilo zjistit...

Napsal: 03.5.2005 18:24
od willyjeff
Phabbey píše:
Pepa píše:9025 má oba polo ptg a 9010 má jeden normální a jeden polo ptg. Ostatní mají normální ptg.
Díky. A od kdy je má 9025 (předpokládám, že ne moc dlouho, protože oba září novotou)?
To je asi někdo umyl nebo natřel, ne?

Napsal: 03.5.2005 18:24
od Pepa
Phabbey píše:Díky. A od kdy je má 9025 (předpokládám, že ne moc dlouho, protože oba září novotou)?
Má je už dlouho, už od doby když měla 9025 CVR - Večerník Praha

Napsal: 03.5.2005 18:20
od Phabbey
Pepa píše:9025 má oba polo ptg a 9010 má jeden normální a jeden polo ptg. Ostatní mají normální ptg.

Pro rejpaly: bavíme se o KT8D5 a ne o KT8D5R.N2 proto jsem ji neuvedl (ta má oba polo ptg)
Díky. A od kdy je má 9025 (předpokládám, že ne moc dlouho, protože oba září novotou)?

Napsal: 03.5.2005 18:17
od Pepa
Phabbey píše:Jak je to v Praze s poloptg u kačen? Měl jsem za to, že jenom jedna má jeden poloptg a jeden pantograf, ale dneska jsem viděl 9025 s dvěma polopantografy...
9025 má oba polo ptg a 9010 má jeden normální a jeden polo ptg. Ostatní mají normální ptg.

Pro rejpaly: bavíme se o KT8D5 a ne o KT8D5R.N2 proto jsem ji neuvedl (ta má oba polo ptg)

Napsal: 03.5.2005 18:12
od Phabbey
Jak je to v Praze s poloptg u kačen? Měl jsem za to, že jenom jedna má jeden poloptg a jeden pantograf, ale dneska jsem viděl 9025 s dvěma polopantografy...

Re: BUSE do KT8D5?

Napsal: 03.5.2005 9:22
od Proxy
Marek píše:Pokud jde o čas, který zbývá do rekonstrukce KT8D5, určitě je delší, než čas, který zbývá mnohým autobusům vybaveným BUSE panely do vyřazení. Takže tenhle argument bych nebral.
Problém je, že nikdo neví v jakém pořadí kačeny na šumperizaci půjdou :idea: :?:

Navíc si myslím, že DPP nemá zájem se složitě dohadovat s Cegelecem, případně Parsem, kdo dodá panely použité při rekonstrukci. Kdo zaplatí demontáž před rekonstrukcí, kdo bude mít za funkčnost BUSE odpovědnost, atd. Musely by se měnit smlouvy, apod. Bohužel náš dopravní podnik je byrokratický moloch, který do nečeho takového nepůjde. :(

BUSE do KT8D5?

Napsal: 02.5.2005 17:31
od Marek
Já nevidím žádný problém dát do tramvají KT8D5 BUSE panely, pokud by o to byl zájem, a tyto panely následně po rekonstrukci použít i do KT8D5RN2 z kátéček vzniklých. Spíš to vypadá, že o to zájem není (tím nemyslím ze strany uživatelů tram-fora) a že stávající informační systém stačí.

Pokud jde o čas, který zbývá do rekonstrukce KT8D5, určitě je delší, než čas, který zbývá mnohým autobusům vybaveným BUSE panely do vyřazení. Takže tenhle argument bych nebral.

Re: Pravda

Napsal: 02.5.2005 15:35
od boh.netbox.cz
Honzík píše:Byly by to vyhozené peníze, dávat někam buse, když se vědělo o přestavbě.
V Brně půjde na KT8D5.RN2 všech zbývajících 24 vozů(dva jsou teď v dílnách+5 v provozu)...a taky mají buse! Který bude při rekonstrukci zachováno!

Napsal: 02.5.2005 14:25
od Proxy
radek31 píše:jen teoreticky - kdyby se BUSE začalo montovat i na nereko vozy, to by pak nešlo používat i po případné rekonstrukci? podle mě by to nebyl větší problém
Teoreticky ANO, ale prakticky to určitě znamenalo nekonečné stohy byrokracie. :roll:

Napsal: 02.5.2005 14:20
od radek31
jen teoreticky - kdyby se BUSE začalo montovat i na nereko vozy, to by pak nešlo používat i po případné rekonstrukci? podle mě by to nebyl větší problém

Napsal: 02.5.2005 14:16
od Proxy
Montáž BUSE do pražských KT8 byla před pár lety (v době kdy 9030 dostala BUSE) v plánu, pak ale někdo zjistil, že nová plátna v budníkách pocházejí teprve z druhé poloviny 90. let, a že by bylo škoda je vyhazovat.
:roll:
A nyní se BUSE nemontuje z toho důvodu, protože se neví, které vozy půjdou na šumperizaci nejpozději.
:|

Re: budník

Napsal: 02.5.2005 13:41
od adam_r
fricoolinek2 píše:
Anonymous píše:A není to trochu krok zpátky? je rok 2005 a v Brně má buse všech 38 vozů...
No teď se už žádný BUSE do KT8D5 dávat nebudou, když se maj všici rekonstruovat !
S ohledem na planovane tempo rekonstrukci by se to do mnoha KT BUSE namontovat vyplatilo. Mnoho KT bude jeste mnoho let jezdit v soucasne podobe a pak mozna pujde primo do srotu namisto na prestavbu (ale to je jen spekulace).

Navic BUSE se pri prestavbe nemusi vyhodit, ale da se ve voze ponechat ...

Pravda

Napsal: 02.5.2005 12:21
od Honzík
Byly by to vyhozené peníze, dávat někam buse, když se vědělo o přestavbě.