Re: budník
Napsal: 01.5.2005 22:49
No teď se už žádný BUSE do KT8D5 dávat nebudou, když se maj všici rekonstruovat !Anonymous píše:A není to trochu krok zpátky? je rok 2005 a v Brně má buse všech 38 vozů...
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
No teď se už žádný BUSE do KT8D5 dávat nebudou, když se maj všici rekonstruovat !Anonymous píše:A není to trochu krok zpátky? je rok 2005 a v Brně má buse všech 38 vozů...
A není to trochu krok zpátky? je rok 2005 a v Brně má buse všech 38 vozů...Tombus píše:Tak, tak..pouze 9030..
Tak, tak..pouze 9030..Anonymous píše:To si děláte srandu! V Praze má buse jen 9030? Jeden vůz?!
Střední článek asi nemá celé dekly asi proto že to není výrobek Parsu ale kos krnov...takže prostřední článek je stejnej jako v Brně,Košicích,Ostravě a pars neumí dodělat čtyři kousky plechu...pars teď dekluje komplet téměř všechny vozy(např. K3R-N v Brně)Milan píše:Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:
- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
To si děláte srandu! V Praze má buse jen 9030? Jeden vůz?!9001 píše:Já se špatně vyjádřil. Umístění bude jako u vozu 9030.
Prej UD mají A i B články a C tam dodají v Parsu. TAk že po 9069 by mohla být 90569001 píše:No tempem 4ks/rok si ještě hodně dlouho počkáme na 9056.Pepa píše:A já doplním:
Prý by mělo být KT8D5R.N2 48kusů, takže ne 50 prej se někde našly náhraddní skříně či co a bude to za 9006 -> 9056
Zdroj: JPP
No tempem 4ks/rok si ještě hodně dlouho počkáme na 9056.Pepa píše:A já doplním:
Prý by mělo být KT8D5R.N2 48kusů, takže ne 50 prej se někde našly náhraddní skříně či co a bude to za 9006 -> 9056
Zdroj: JPP
Říkám jen to okolo mě proběhlo. Info jedna paní, prej od lidí kteří si na to dělají jízdy přímo z Hloubětína9001 píše:To by teda sebou dost hodili.jara píše:TAk dneska okolo mě proběhla informace že by mohla 9082 (číslo už udajně od neděle má na sobě) vyjet s kaštanama již v červnu!!!!!! A v září by měla dorazit 9081 ta by se měla prezentovat na té zářijové akci. A 9069 by se měla prezentovat také v zaří ale na veletrhu v Brně. Info je ale jedna paní povídala
To by teda sebou dost hodili.jara píše:TAk dneska okolo mě proběhla informace že by mohla 9082 (číslo už udajně od neděle má na sobě) vyjet s kaštanama již v červnu!!!!!! A v září by měla dorazit 9081 ta by se měla prezentovat na té zářijové akci. A 9069 by se měla prezentovat také v zaří ale na veletrhu v Brně. Info je ale jedna paní povídala
kilometry samozrejme najizdeji pouze prototypove vozy.. rp se vydava pouze po oziveni na zkusebni jizdu, kde se delaji jen "rychle" testy a nasledne, kdyz je to vporadku jde do vozovny..fricoolinek2 píše: To je číslo jenž se blíží obvodu Země...
A kolik musej najet erpéčka ?
To je číslo jenž se blíží obvodu Země...9001 píše:Až se najezdí 20 000km zkušebních jízd bez kaštanů.
Až se najezdí 20 000km zkušebních jízd bez kaštanů.fricoolinek2 píše:Hlavně když bude fungovat....až se objeví na zkušebních jízdách, tak mám za to, že se na ní uspořádaj foto-hony
Plánovaný zahájení provozu s cestujícíma, je stále plánovaný na září ???
9001 píše:Sem si všiml,že má ptg jako T6. Škoda