KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 16.4.2005 17:51

9001 píše:
Zdeněk píše:Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?
K původnímu číslu +50. Takže od 9051-9098.

V ÚDDP je 9082.
Hm a ty 3 nový?? něká si na ně zapomněl -) :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9844
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 16.4.2005 12:55

Zdeněk píše:Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?
K původnímu číslu +50. Takže od 9051-9098.

V ÚDDP je 9082.

Zdeněk

Příspěvek od Zdeněk » 16.4.2005 12:46

Nevíte někdo jaké to má mít evidenční číslo? Resp. jaká to bude číselná řada?

Martin.KT8D5

Re: kt8

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 14.4.2005 23:06

Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
Ano a kamery, bohužel se budou mlžit, neb nemají údajně vytápění. T3R.P je modernizace dobrá, je to spolehlivej vůz a vypadá dobře,což se ndá srovnat s kátéčkem new... Myslim, že světal mohli bejt hranantý, nevim jakej význam má vůz zaoblovat, jednou má takovje tvar, tak co i aut se střídají oblé tvary a hrany... Je to dokola pořád nic novýho na tom nevymyslíš, totéž oblečení, nosej se zase zvonový kalhoty to tady nebylo koli 25 let?? nejde vymyýšlet do nekonečna ný věci...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 14.4.2005 20:47

Tady se nikdy nedohodnem na vzhledu, interieru apod. Každému se líbí něco jiného a stejně o tom nerozhodujeme tak proč se hádat...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 14.4.2005 20:36

No asi jedny z mala veci co se podle me povedly, aspon na pohled je kabina ridice. Rucni radic a inovovany panel tomu hodne pomohly. Zbytek nevim . Ten progress je asi z nutnosti. Ale dalo se to udelat i bez nej.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: kt8

Příspěvek od jara » 14.4.2005 20:34

Kotelník píše:Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...
No tam se to taky dělá v menším. ALe máš pravdu že je to tam lepší.

Kotelník
Uživatel
Příspěvky: 11
Registrován: 15.11.2004 9:17
Bydliště: Liberec

kt8

Příspěvek od Kotelník » 14.4.2005 20:28

Náhodou,já vám tu modernizovanou KT8 závidím...Kritizujete x věcí,ale důležitý je si uvědomit,že ta tramvaj zaznamenala taky určitý technický pokrok-ruční řadič,klima,kamery..atd. Oproti tomu hnusu T3P je to pokrok. T3P je výsměch všem modernizacím-starý a nehezký vzor nátěru,ovládání pedály,starý pantograf..atd. Bežte se někdy podívat do Liberce,jak se to dělá...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1398
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 14.4.2005 19:01

meli na ne dat cela z R8D5M, to by vozu strasne pomohlo

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 14.4.2005 18:57

Jak zahnuté plenty, tak přidaná dálková světla mají základní myšlenku - opticky vůz zaoblit. Že skutečné provedení má k původnímu nápadu daleko, to už je jiná debata.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

KT8D5

Příspěvek od Tom » 14.4.2005 16:31

diskuze o kloubové tramvaji typu KT

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 12.4.2005 15:33

KM píše:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: budník

Příspěvek od Proxy » 12.4.2005 15:31

P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.
:(

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3736
Registrován: 23.11.2003 18:49

budník

Příspěvek od P_V » 12.4.2005 15:29

Bude tam ještě namontován digitální budník?

KM

Příspěvek od KM » 12.4.2005 15:28

Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?

Odpovědět