Stránka 228 z 231

Napsal: 17.4.2005 21:17
od Lister
Stěhování KT8 muselo být pro tu firmu celkem jednoduché. Viděl dokument ze stěhování turbíny do přístavu a to byla jiná legrace.

Napsal: 17.4.2005 21:13
od MOp
fricoolinek2 píše:Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg
řidiči těchto dlouhých kolosů jsou kabrňáci a opravdoví profesionálové.. kola na takovem navesu se nataci ve smeru odboceni.

Napsal: 17.4.2005 21:03
od fricoolinek2
Jak to ten 30+ metrovej tahač vůbec vytočil, to bych rád věděl :o

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-52.jpg

Napsal: 17.4.2005 20:27
od MOp
PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
to maji i nektere busiky.. podle me je to radio, ale buhvi..

ano, souhlasim.. buse melo byt jako u 9030..

Napsal: 17.4.2005 20:27
od Martin.KT8D5
PvvS píše:No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?
Já bych dal buse na každej článek, když už takhle je to silně nešťastný, hlavně že tam je pořadí, to mi jako cestjícímu dá hodně... :roll:

Napsal: 17.4.2005 20:25
od PvvS
No umisteni na strednim clanku je dost nestastny. Vcelku mala vzdalenost od predniho buse a velka od zadniho. Meli by na strednim clanku vynechat a presunout ho na zadni.
Vcelku me na tyhle fotce http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 082-55.jpg zaujaly ty vystupky na streche. K cemu jsou ?

Napsal: 17.4.2005 20:15
od Phabbey
Ty asymetricky umístěné BUSE jsou podle mě pěkný nesmysl, proč by na zádi mělo být míň informací než vepředu :x
Ale jako klad pražské rekonstrukce vidím to, že tu z původní kačeny zbylo míň než v Brně: nové sedačky, poloptg a další vymoženosti, které jsou ale jak se zdá z větší části odfláknuté...

Napsal: 17.4.2005 19:33
od MOp
vuz 9030 ma buse na boku v krajnich clancich. kt8d5rn2 v prvnich dvou clancich po smeru jizdy.

Re: budník

Napsal: 17.4.2005 19:06
od 9001
Petr píše:
9001 píše:Informační systémy budou nainstalovány jako u vozu 9030.
Vůz 9030 nemá oboustranné informační panely...
Já se špatně vyjádřil. Umístění bude jako u vozu 9030.

Re: budník

Napsal: 17.4.2005 19:02
od Petr
9001 píše:Informační systémy budou nainstalovány jako u vozu 9030.
Vůz 9030 nemá oboustranné informační panely...

Re: budník

Napsal: 17.4.2005 19:01
od 9001
Anonymous píše:
P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bylo by to dobré, přece jen budiník dělá kátéčko originálním. To že ho tam nedali, to už nechme odborníkům. :) :) :)
Informační systémy budou nainstalovány jako u vozu 9030.

Re: budník

Napsal: 17.4.2005 18:44
od 44.103.108.194.contactel.
P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bylo by to dobré, přece jen budiník dělá kátéčko originálním. To že ho tam nedali, to už nechme odborníkům. :) :) :)

Re: KT8D5

Napsal: 17.4.2005 9:13
od jara
DJ_RADIO2 píše:
Tom píše:diskuze o kloubové tramvaji typu KT
Je to pekna rakev. :)
Rakev???? Co pak jsi ty!!!! A jak říkáš slint-hnusu

Re: KT8D5

Napsal: 17.4.2005 1:59
od DJ_RADIO2
Tom píše:diskuze o kloubové tramvaji typu KT
Je to pekna rakev. :)

Napsal: 16.4.2005 18:28
od Pepa
Martin.KT8D5 píše:
Pepa píše: Jestli vůbec budou...
a proč by nebyly, je to plán... Já si třeba myslim, že jestli znízkopodlažní poslední KT, tak prvních 5 bude v likvidaci
Takovejch plánů už bylo... Dokud v dílnách nebude aspoň jedna tak tomu šance nedávám.