Napsal: 21.4.2005 19:52
Miluju duchodce , kery si hodej kabelu vedle na sedacku a odmitaj si ju sundat. Nebo blokuji volny sedadlo. To je vyhoda KT8 ze se da na 4sedadlo dostat a takovy osoby vystrnadit.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
Náhodou rozvržení sedadel je mi v KT8D5 docela vyhovuje, třeba když mám školní bág, tak jí můžu hodit na vedlejší sedačku a ne jí držet v klíněherold píše:ja mam taky radsi obly tvary - na tramvajich i na zenskejch...
takze souhlasim s rakvi-)
a navic usporadani sedacek proti sobe mi moc nesedi-takze nejradsi sedim na tech bednach s cervenym bleskem co sou po stranach.
ale jako malej (ca v roce 90) sem se s nima strasne chtel vozit kdykoliv sem je zdalky zahlid, jezdily v karline, povedlo se mi to tenkrat snad jen jednou...a ted uz to neni ono-(
Nicméně to nic nemění na tom, zdali je možné (z hlediska DÚ) vůbec poslat na kolejovou síť vozidlo bez jakéhokoli označení. Například fungl nová nekolejová vozidla také musí mít nějaké dočasné SPZ.PvvS píše:To bylo dano tim ze K3R-N nebyla majetkem DPMB a proto na ni neumistil cislo. NAvic v tomto pripade slo o nezamenitelny vuz a interne mu e.c. bylo prideleno.
K3R.N v Brne jezdila docela dlouho (cca pul roku) na zkusebnich jizdach bez (viditelne umisteneho) evidencniho cisla => muze (ale nejspis je treba nejake povoleni od DU)Štěpán píše:Může se vůbec tramvaj bez evidenčního čísla samostatně pohybovat po tramvajových tratích? Já bych si fakt tipnul, že si pro ní s něčím zajeli.
nejde tak ani o spor v homologaci.. budto se prijme brnensky zpusob - o cemz pochybuji, nebo se bude pokracovat ve stylu t3r.p, tedy bude to kt8d5r.n2 ..Proxy píše:PvvS: Ten spor o pojmenování bude zjistotou vyřešen až po homologaci, podle toho, co bude mít napsáno v papírech.
Pro ostatní: Spekulace na toto téma mi přijdou zbytečné (už to bylo mockrát). Prosím, pokud neznáte skutečný stav, raději nereagujte.
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/kt8_d5r/page.htmProjekt modernizovaného tříčlánkového tramvajového vozidla KT8D5R.N1/2
se středním nízkopodlažním článkem ML8LF:
Ale pokud sem se dobre dival tak v DPMB se oznacuj KT8D5.RN2 .Základní technické údaje KT8D5RN.1 KT8D5RN.2
To se pleteš, to jsou dva rozdílné termíny...metro je například do Plzně přepravováno po vlasní ose, ale ne vlastní silou, táhne ho lokomotivaMOp píše: po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
To znamená né vždy... Takže otázka zněla, zda se pohybovala tramvaj vlastní silou či ne...? A teď jen čekáme na odpověď...MOp píše:po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..
po vlastni ose vetsinou znamena vlastni silou..Béďa Trávníček píše:Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybu
Promiň, ale myslím si, že se ptal na to, zda jela vlastní silou nebo byla tažená... O tom, že jela po vlastní ose tu není pochybuMOp píše:tak proc se ptas, kdyz znas odpoved?