KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 12.4.2005 15:33

KM píše:Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?
Jak ty jednoduchej. Úplně lehce budou se mít za dvacet let čim vozit... Kdyby nebylo modernizace, tak nemaj na čem... Víš, jenže ty na koukáš dost krátkozrace...

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: budník

Příspěvek od Proxy » 12.4.2005 15:31

P_V píše:Bude tam ještě namontován digitální budník?
Bohužel ne, takže čelní transparent bude jen malý tramvajový.
:(

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3771
Registrován: 23.11.2003 18:49

budník

Příspěvek od P_V » 12.4.2005 15:29

Bude tam ještě namontován digitální budník?

KM

Příspěvek od KM » 12.4.2005 15:28

Mimochodem, je to první modernizace pro cestující (nízkopodlažnost). Zaplaťpámbu za ní. Předchozí modernizace T3 byly jen pro podnik. Nebo jak cestující ocení že k otevření dveří musí zmáčknout čudlík, když dřív se to dělo samo? Jak cestující ocení, že dřív mohl v klidu studovat celou trasu linky na tabulce, zatímco nyní jen 7 stanic a ještě se mu to po každé zastávce přesype? Jak cestující ocení, že dveře 40 let staré uměli udělat tak že doléhají k rámu, zatímco u dveří rekoT3 je díra nahoře kterou táhne až 5cm? Jak cestující ocení že zrychlovač zvuky nevydával, 80XX tyristorky neutrálně bzučely a 83XX tramvaje nahlas (falešně!!!) piští? Ukotvení sedadel ve stěně a kabinu řidiče cestující neocení vůbec. Plyšové sedačky mají odezvu tak půl na půl. Jak cestující ocení, že když přijede nový bus, nemá schody, kdežto do nové tramvaje se stále leze po 3 schodech?

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 12.4.2005 13:08

Az na par serepeticek vypada presne tak, jak jsem ocekaval. Svemu ucelu (totiz preprave cestujicich) bude slouzit dobre a pracoviste ridice je take na urovni. Co vic ocekavat od tramvaje 8-)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 12.4.2005 13:03

Já na modernizovaného kačeně nic zásadního špatného nevidím, raději si počkám na první měsíce provozu.
:roll:

Jonáš

Blé

Příspěvek od Jonáš » 12.4.2005 13:00

Já jsem osobně NP KT zhnusen, a je mi to moc líto. Holt nepovedlo se! To je tak, když se na něco moc těším. :cry:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 12.4.2005 12:50

Omrknul sem nové fotky a teda po pravdě fakt nicmoc, dveře mi tam vůbec nesedí... podivný výřez ve středním článku taky...
dálková světla jsou tam přidělána nějak dodatečně..., je to vidět a je to hnus..., takhle se to nedělá.

Je to prostě takové neurazí, neoslní... prostě reko o ničem. :idea:

Milan

tuningová světla nevadí, ale...

Příspěvek od Milan » 12.4.2005 12:25

Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:

- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle :wink: ...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely 8-) Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 20:11

Venca píše:
Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit... :wink:
Fořtík píše:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat! :lol:
Naposledy upravil(a) Martin.KT8D5 dne 11.4.2005 20:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 101
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca » 11.4.2005 19:58

Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 17:54

adam_r píše:
Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 11.4.2005 17:49

Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 16:39

Gagarin píše:
tramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 11.4.2005 15:59

tramvajak píše:
slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .

Odpovědět