Stránka 230 z 237

Napsal: 20.4.2005 22:34
od Tonda Ježek
fricoolinek2 píše: Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....
Takovéto přetahy se většinou konají v noci...

Napsal: 20.4.2005 22:20
od fricoolinek2
Štěpán píše:Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Pokud by to riskli centrem, tak by to asi někdo vycvaknul.....

Napsal: 20.4.2005 22:17
od Štěpán
Zajímalo by mě, jestli to riskli přes centrum, nebo přes Krejcárek.
Ono dupat po Praze s tramvají na ramenou není sranda. :D

Napsal: 20.4.2005 22:10
od MOp
fricoolinek2 píše:A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???
v NK ci vzkazniku bylo napsano, ze po vlastni ose.

Napsal: 20.4.2005 22:06
od fricoolinek2
9001 píše:Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.
A do Hloubětína jela sama, nebo byla tažená ???

Napsal: 20.4.2005 19:01
od 9001
Takže já se vrátím k tématu. Mohu potvrdit. Vůz 9082 je na 15koleji vozovny Hloubětín a usilovně se na něm dodělávají detaily. Jsou přítomni i pracovnící Pars Nova Šumperk.

Smazána diskuze Martina.KT8D5 a Štěpána.

Napsal: 19.4.2005 21:12
od Ladislav Kubera
PvvS: Nejsem si zcela jistý, protože nadměry nejsou mým denním chlebem. Domnívám se ale, že to je stejné, jako u ostatních náklaďáků - 80 km/h silnice i dálnice, 50 km/h obec. Samozřejmě záleží na trase. Řidič není na náklad sám, je jištěn vzadu i vpředu a dostává pokyny vysílačkou.

Napsal: 19.4.2005 20:18
od PvvS
Ale kolik je pak povolena rychlost prepravy ? Navic se musi resit specielni uchyceni aby se tram mohla pohybovat pri nataceni v obloucich . V DPO to taky resili. Rozpojeny vozy (RT6, KT8, K3) se vozej zcela normalne.

Napsal: 19.4.2005 20:12
od Ladislav Kubera
Aby nedošlo k mýlce, neprosazuji silniční přepravu tramvají na úkor železniční. Ta silniční mě živí, železniční (a tramvajová :D )je mojí slabostí. Kritizoval jsem jen některé výroky, které mě opravdu, ale opravdu rozčílily #-o .

Napsal: 19.4.2005 20:10
od Štěpán

Napsal: 19.4.2005 20:00
od Tonda Ježek
fricoolinek2 píše: Vozy metra jdou že jo :?:
Ano - http://www.mhdcr.biz/metro/pretah/pretah.htm
Pro DP je rozhodující cena a ta vychází levněji po silnici...

Napsal: 19.4.2005 19:31
od Neznámej
katečko má 3 članky.rozdělito a dá na tři vagóny...stejně jako u zahraniční tramvaj typu:RT8D5M

Napsal: 19.4.2005 19:29
od fricoolinek2
Petr píše:Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....
Hold škoda, že tramvaj nelze převážet na železnici po vlastní ose :oops: :oops: :oops:

Vozy metra jdou že jo :?:

Napsal: 19.4.2005 19:14
od Petr
Béďa Trávníček píše:Jinak by mě moc zajímalo, kde seženeš 35 metrů dlouhej vagón...
Zkus zavolat do firmy Siemens kolejová vozidla. DP Praha tehdy (ještě ČKD DS) zaplatil rekonstrukci dvou železničních vozů na přepravu tramvají. Jsou na nich dokonce položené koleje a přepravu vozu KT8D5 umožňují samozřejmě i v oblouku....
Myslím si, že v tomhle má Martin.KT8D5 pravdu... Tramvaj patří na železnici a vozy tu na přepravu jsou (dkonce jsou možná v majetku DP Praha). Problém bude asi v nepružnosti ČD, i když si myslím, že soukormí dopravci existují i na železnici, tudíž by to spíš narazilo na SŽDC....

Napsal: 19.4.2005 18:45
od adam_r
MOp píše:copak jsme policejni stat? je otazkou, zda se jednalo o nadmerny naklad ci nikoliv..
T3 na tahaci neni nadmerny naklad a bezne jezdi bez doprovodu. V pripade KT8 by mohla vadit jedine delka a hmotnost

Hlavni problem nadmernych nakladu je jejich sirka. Takoveto naklady vlakem nelze odvezt kvuli prujezdnemu profilu.