Napsal: 12.4.2005 13:03
Já na modernizovaného kačeně nic zásadního špatného nevidím, raději si počkám na první měsíce provozu.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=14&t=543
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit...Venca píše:Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory.Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Fořtík píše:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat!
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory.Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...adam_r píše:Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc )Gagarin píše:S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou .tramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou .tramvajak píše:No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený...slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.Anonymous píše: Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.
Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.slimman píše:Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt.
Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt.MOp píše:ja vim.. ja jen doufam, ze jsou slova pravdiva.. nase vyroky nejsou v protikladu..Martin.KT8D5 píše:Mope a jak jinak když píšu, že jsou o 180° otočený proti směru jízdy???
No, tak prototyp už je má takhle nasazenýtramvajak píše:Pokud tato informace nevychladne dříve, než si myslím, tak je to jedině dobře.Martin.KT8D5 píše:Nejžhavější informace: Kátéčka budou dostávat pantografy otočené o 180 stupňů proti směru jízdy(jako T6)