Stránka 236 z 237

Napsal: 12.4.2005 13:03
od Proxy
Já na modernizovaného kačeně nic zásadního špatného nevidím, raději si počkám na první měsíce provozu.
:roll:

Blé

Napsal: 12.4.2005 13:00
od Jonáš
Já jsem osobně NP KT zhnusen, a je mi to moc líto. Holt nepovedlo se! To je tak, když se na něco moc těším. :cry:

Napsal: 12.4.2005 12:50
od Tom
Omrknul sem nové fotky a teda po pravdě fakt nicmoc, dveře mi tam vůbec nesedí... podivný výřez ve středním článku taky...
dálková světla jsou tam přidělána nějak dodatečně..., je to vidět a je to hnus..., takhle se to nedělá.

Je to prostě takové neurazí, neoslní... prostě reko o ničem. :idea:

tuningová světla nevadí, ale...

Napsal: 12.4.2005 12:25
od Milan
Se zpožděním jsem i já zaregistroval přítomnost rekokachny. Už tu bylo asi řečeno vše, ale neodpustím si poznamenat, že:

- souhlasím s tím,že ty střední podvozky dle hesla "oblečená/neoblečená" jsou slušně řečeno silně neestetické. Buď bych nedal plenty nikam, nebo bych je nechal na krajních článcích a střední podvozky bez nich.
- skládací dveře mi nevadí, kdyby to nebyly zrovna tyhle :wink: ...
Při prvním pohledu na fotky jsem nabyl dojmu, že jsou to dveře "a la T7B5" , to jest horizontálně nedělené. Ty by jí slušely 8-) Tyhle předěly mezi dveřními okny mi ale připadají stejně neslané - nemastné, jako ty plenty...
- nemohu se zbavit pocitu, že plenty pod čely vypadají jako po najetí na obrubník... Ale je-li to myšleno jako opatření proti zranění povaleného chodce, beru zpět.

Napsal: 11.4.2005 20:11
od Martin.KT8D5
Venca píše:
Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o
No tak pro všechny vrtaly, zkrátka je to proto, abyste měli o čem uvažovat a mě se to mohlo líbit... :wink:
Fořtík píše:Pánové, vi teda ti citace dokážete smatlat! :lol:

Napsal: 11.4.2005 19:58
od Venca
Martin.KT8D5 píše:Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...
Brněnský KT8D5N maj taky větrací otvory. :o

Napsal: 11.4.2005 17:54
od Martin.KT8D5
adam_r píše:
Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.
Nevim konkrétně to číslo každopádně, buodou tam asi i větrací otvory takže možná proto má pantograf otočen...

Napsal: 11.4.2005 17:49
od adam_r
Martin.KT8D5 píše:Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )
Ten lepsi pritlak na trolej se projevuje u lokomotiv v rychlostech okolo 100 km/h a vyse. U tramvaje, ktera bude jezdit nejvyse 60 km/h to nehraje roli. S tou klimatizaciridice je to mozne, ale brnenske KT8D5N maji taky klimcu ridice a PTG je sipkou dopredu.

Napsal: 11.4.2005 16:39
od Martin.KT8D5
Gagarin píše:
tramvajak píše: No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .
Má lepší přítlak na trolej... hlavně v předu bude pixla s klimatizací( a mě se to líbí víc :D )

Napsal: 11.4.2005 15:59
od Gagarin
tramvajak píše:
slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?
S těma nejde nic udělat, ale otočení panťáků jako je u T6 nechápu. Stačí týden od PO a žlutá se stane černou :twisted: :roll: .

Napsal: 11.4.2005 15:35
od tramvajak
slimman píše:No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.
No až takovej rozdíl tam není. To je prostě taková provozní špína, který se nezbavíš a která k tomu prostě patří. To je jako nadávat, že má tramvaj podvozky pod podlahou, neboť tak budou permanentně zaprášený... :?

Napsal: 11.4.2005 15:32
od slimman
Anonymous píše: Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.
No moc pěkně to nevypadá. Je to vidět i na klasickém ptg "nůžkáči", kdy zadní polovina je špinavá a přední ne.

Napsal: 11.4.2005 15:14
od tramvajak ?
slimman píše:Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt. :(
Dost dobře ti nerozumím, jestli je to na škodu či nikoliv. Mimochodem, od uhlíku (nebo grafitu nebo co to vlastně je) jsou jsou špinavý i čela druhých vozů ve dvojicích (2xT3), kde je ptg předního vozu jak známo poměrně daleko.

Napsal: 11.4.2005 15:07
od slimman
MOp píše:
Martin.KT8D5 píše:Mope a jak jinak když píšu, že jsou o 180° otočený proti směru jízdy??? :wink:
ja vim.. ja jen doufam, ze jsou slova pravdiva.. nase vyroky nejsou v protikladu..
Takže se budou pěkně špinit od uhlíku z lišt. :(

Napsal: 11.4.2005 14:53
od Petr
tramvajak píše:
Martin.KT8D5 píše:Nejžhavější informace: Kátéčka budou dostávat pantografy otočené o 180 stupňů proti směru jízdy(jako T6)
Pokud tato informace nevychladne dříve, než si myslím, tak je to jedině dobře.
No, tak prototyp už je má takhle nasazený :lol: