Stránka 4 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 14:25
od KarlosK
Nejlepší řešení by bylo objednat pár nových obousměrných tramvají a tyhle zmetky poslat na UA. Tam je ještě využijí. Nejhorší tramvaj v Praze

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 13:06
od P_V
Ty původní dveře z ČKD měly nahoře v rámu rovnou gumu, a když se zavřely, tak k ní dolehly.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 13:02
od PvvS
To by u D5N nesměly být ty dveře a jejich pohony asi nejčastější problém na odstavení.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 12:26
od trainzjohny
Problém není s tvarem dveří, ale s tou dírou nad nima (u KT i pod) kterou fičí, někde se to řešilo dodáním "štětin" nahoru a to dost zabralo, ale Praha to nedělala, bohužel.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 12:00
od P_V
Nejsnažší by asi bylo ty dveře seřídit, aby se zavřely do rovna. Ty původní z ČKD to uměly.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 23.11.2022 2:53
od fricoolinek2
Naivně jsem si myslel, že je to problém T3 a jejich dveří, co se nezavřou do roviny, ale do "w", nicméně i u KT8D5R.N2P s moderními dveřmi ze Studénky je to to stejné - neskutečně jimy profukuje, pokud se jede +/- 40 km/h a více. V zásadě je nepříjemné se držet za jízdy tyčí u dveří.

To je opravdu takový problém zapracovat na utěsnění? Případně by bylo tak těžké tam dát předsuvné, jako mají v Brně KT8D5N?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 28.5.2022 21:04
od Marek Kubík
9001 evidentně myslí toto výběrové řízení: https://zdopravy.cz/dvoumiliardova-zaka ... ila-98632/

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 27.5.2022 18:59
od Proxy
9001 píše:
18.5.2022 20:17
fricoolinek2 píše:
18.5.2022 13:55
Měla a už z toho sešlo?
Částečně ano, protože Plzni vybouchlo VŘ na jejich náhradu. (Ted už nevím jestli to zrušil UOHS nebo město samo)
A v čem to výběrové řízení v Plzni vybouchlo? Já jsem naopak četl, že Plzeň odebere všech 22 obousměrných tramvají od Škody, tak tím pádem kačeny budou na prodej...

https://zdopravy.cz/dalsi-nove-tramvaje ... rt-114872/

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 20.5.2022 18:16
od trainzjohny
Tak se podívej kolik sedaček je na straně u dveří a vynásob si to dvěma ... i v sólo T3 je rázem víc sedaček, než v obousměrném 15Téčku. To by byl dobytčák jak vyšitej.

Jinak v Praze tedy pokud vím, tak ty "důchodcovské" nízké schody měly jen kloubové karosy B951E a to ještě až ty třetí, tedy první za kloubem...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 20.5.2022 14:22
od fricoolinek2
Tak předpokládám, že 15T je konstruována pro 300 lidí, kteréžto kapacity by měla dosáhnout při 8 os./m2, což ale je v zásadě nereálné.

I kdyby, tak by to bylo řešitelné - pro ty nejvíce extrémní situace nějakými hmotnostními sensory.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 19.5.2022 21:40
od P_V
fricoolinek2 píše:
19.5.2022 20:17
oboustranných verzí 15T
Když tam budou dveře navíc, budou místa k stání navíc namísto sedaček, a už může být tramvaj nepřijatelně těžká.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 19.5.2022 20:26
od 9001
fricoolinek2: KT8 ještě chápu, protože obusměrnost.

Co je tragédie je T3RPLF r.v. 2026 :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 19.5.2022 20:17
od fricoolinek2
Každopádně stejně je to nedůstojné. Jeden NP vstup nevhodně uprostřed vozu, daleko od sloupku. Další 4 vstupy jsou výšlap. To nejsou nízké schůdky, jaké se povedly instalovat do 1. a 2. dveří v Karosách B930E/950. Možná, že ty schody jsou ještě příkřejší, než byly v původních Karosách B700/900?

Co by bylo důstojné? Pochopitelně přidat dalších 50 ks oboustranných verzí 15T. Měli bychom ("my Praha") na to mít.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2022 20:17
od 9001
fricoolinek2 píše:
18.5.2022 13:55
Měla a už z toho sešlo?
Částečně ano, protože Plzni vybouchlo VŘ na jejich náhradu. (Ted už nevím jestli to zrušil UOHS nebo město samo)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2022 19:51
od Petrpes
Ostravský jsou lepší, mají větší kabinu pro vodícího psa 🤪😘