Stránka 4 z 226

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.5.2017 22:04
od demon
Zatím se tím netopí, ale používají se jako náhrada za hůř poškozené v jiných vozech...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 05.5.2017 23:07
od fricoolinek2
Určitě se s nimi pak dobře zatopilo. =D>

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 05.5.2017 22:48
od 6892
fricoolinek2 píše:Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?
Ano, namátkou třeba 9060, 9096...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 05.5.2017 22:29
od fricoolinek2
Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 03.5.2017 13:53
od Bobek
Inu, tady to bylo ještě v té fázi věda-výzkum.

Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci. :)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 03.5.2017 12:39
od trainzjohny
Nebude to nějaká ranná fáze projektu ? Celé to uspořádání vozu značně připomíná rozložením T3 (3 okna mezi 1. a 2. dveřma, ale jen dvě mezi poslední dvojicí).

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 03.5.2017 11:43
od P_V
To je nějaká prodloužená verze, každý článek o okénko. :)
Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele :shock: :lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 03.5.2017 2:22
od fricoolinek2
Obrázek
Provmájový prúvod 80. let :)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 21:38
od P_V
thriller2 píše: moderní 200% nízkopodlažní tramvaje
Do takové tramvaje budou za dveřmi dva schody dolů. :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 15:23
od fricoolinek2
Nebyly T6A5 od 86xx kvůli tomu, aby ladilo T6x8601....? =P~

Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 15:07
od thriller2
To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 14:47
od von Špilberk
thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné :?: 8-)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 14:44
od thriller2
Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 12:30
od von Špilberk
trainzjohny píše:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.
Ale co s tím má společného přidělení ev. č. :?: V papírech to napsané bude, kde se vůz opravoval, a na první pohled je to přece jedno.

A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky. (-X :lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 06.4.2017 12:23
od trainzjohny
V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou. Stačí si vzpomenout kolik kusů bylo později po defektoskopiích v ohrožení...