Stránka 5 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2022 13:55
od fricoolinek2
Měla a už z toho sešlo?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 17.5.2022 21:38
od 9001
fricoolinek2: Vzhledem k tomu, že se měla kupovat i flotila z Plzně, tak bych neřekl, že KT jsou na pár let ;-)

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 17.5.2022 21:15
od trainzjohny
Zrovna KTéčka s množstvím střešních oken po i proti směru jízdy klimu nepotřebují, to jsou tu jiní adepti....

Takhle by nějakou hlavu pomazanou napadlo zadělat okna a střešní okna a bylo by to horší, než to je teď.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 17.5.2022 13:53
od fricoolinek2
Hezký. Jsem nevěděl, zda by se ty velké A/C jednotky zmistily na střechu, obzvláště na kratší střední článek.

No ale teda jako... Evidentně se s Kachnama počítá (nebo ty exMaďaři mají být nouzovka s délkou služby do 5 let a tradá na Východ?), tak by mi nepřišlo neadekvátní je vybavit něčim, co prostě má být standard ve 20. letech 21. století.

To aby si pak třeba někdo nestěžoval, že se jezdí auty.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 17.5.2022 4:44
od Bobik
Řešilo.
Mohla.
Nebude.
Prachy.
:D
Stačí takhle? Můžu použít i věty rozvité, ovšem výsledek sdělení bude stejný.
:lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 16.5.2022 23:21
od fricoolinek2
Asi se to už (možná někde) řešilo, ale mohla by mít KT8D5.RN2P klimatizaci salonu?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.4.2021 17:03
od trainzjohny
demon píše:
22.4.2021 14:47
KT8N jsou o trochu mladší než T6, takže asi nikdy nebyla na stole varianta to nebo to, proto taky ta "modernější" výzbroj...
Ale kdyby se koupilo oněch plánovaných 200 kačen, tak nikdy do Prahy T6 nešly, protože by nebyly potřeba na vykrytí nedostatku vozů...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.4.2021 14:47
od demon
KT8N jsou o trochu mladší než T6, takže asi nikdy nebyla na stole varianta to nebo to, proto taky ta "modernější" výzbroj...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.4.2021 11:55
od Radek
Osobně je mi líto, že se místo T6 nekoupily KT8N po vzoru Brno. Mohli jsme mít modernější výzbroj a nízkopodlažnost o řadu let dřív. Plus mohla být i stabilní úvrať. Samozřejmě vím, že bylo hodně potkávacích míst, ale kolik z nich vymizelo jen úpravou zrcátek?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.4.2021 7:40
od MKzB
Spíš to byl požadavek našich soudruhů na dveře v jedné rovině, aby mezi dveřmi a nástupní hranou nebyla mezera. Tohle ovšem bylo v kontrastu s požadavkem sovětských soudruhů, kteří dál preferovali zrychlovačovou T3, protože se dala opravit v polních podmínkách.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.4.2021 22:37
od P_V
Před plyšákem na to neměli kapacitu a po plyšáku už KT8D5 byla zastaralá, tak proč vyvíjet novou obdobně nemoderní. Místo toho se pustili do vývoje RT6, aby dohnali zpoždění za světem, což nezvládali. Tak ze zoufalství faceliftovali T6, vymysleli np článek do KT8, začali vymýšlet nové ještě lepší np tramvaje, a pak se již odebrali na smetiště dějin.

Předpokládám že na prkně se o prostorové výraznosti vědělo. Prosadít vývoj a výrobu nového typu tramvaje pro tuzemsko v továrně, zasekané exportem který měl vyšší prioritu, bylo nesnadné. Tak se to asi navléklo jako tramvaj pro nové rychlodrážní provozy, s tím že možná, až bude továrna ve Zličíně, bude kapacita na výrobu více typů.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.4.2021 20:10
od fricoolinek2
Do historie trochu otázka - na čem zejména zkrachovaly úvahy masovějších dodávek kachen do Prahy (někde jsem slyšel, že to mělo být snad dokonce kolem 200 vozů)? A pokud šlo o průjezdní profil - tak proč nebyla dána šance KT8C5?

Nemělo se to vlastně vědět hned "na prkně", že KT8D5 bude pro Prahu problematická a tak, třeba prakticky součadně, nevyvíjet i zkosenou vartiantu? =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.3.2021 18:13
od demon
kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Na ja, a to tipuješ tak asi kdy ? Pár jako opravdu důsledně dva ?
Jako jo, souvisí to s přesuny kvůli sčítání, ale vzhledem k omezení provozu e stavu dílen bych letos očekával odříznutej Pankrác trochu víc zaplněnej...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.3.2021 16:57
od Bobik
:lol: :lol: :lol:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.3.2021 12:01
od Karosák
kruťák píše:
21.3.2021 22:15
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.
Ta výluka začíná teď
Teď?! Tvl já teď nemůžu!
Ale ne teď, až v neděli.
Jirko ty mně pleteš! Tak je to teď nebo v neděli?
No v neděli.
Tvl...dyť to už je teď
:D