Stránka 6 z 237

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 22:15
od kruťák
Navážení ležáků do odříznuté vozovny PA bych (stejně jako vloni) čekal až pár dnů před uzavřením.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 19:54
od demon
Spíš se tam budou navážet kusy co čekají na nějakou opravu nebo prohlídku a v dohledné době se na ně nedostane, stejně jako vloni...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 16:36
od kruťák
Různá škatulata proběhla kvůli sčítání cestujících v příštím týdnu. Nejzajímavější mi asi přijde několik 14T ve VO.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 16:19
od Radek
Podle stránky nikoliv.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 16:10
od von Špilberk
4 kachny zaparkovaly na Pankráci. Ono se fakt bude jezdit Voz. Pankrác - Na Veselí - Pankrác :?: #-o #-o

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 21.3.2021 11:41
od DavidD
Karosák píše:
16.3.2021 20:50
Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:
Tady plný souhlas, jiné ovládání vozu, nemá OTZ, nastavení el. výzbroje (proudy, rekuperace atd., bezpečnostní nastavení třeba při výpadku dynamické brzdy, mechanické brzdy, síla kolejnicové brzdy) je toho prostě vážně hodně co může být jiné...

S ledničkami je to obtížné, v létě by se hodila, ale umíš si představit udržení její čistoty a to jak rámci úklidů DPP nebo i hlavně kolegů řidičů.. Zapomenuté plesnivé jídlo, nebo se mu tam za jízdy vyleje borůvkový jogurt.. :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 16.3.2021 20:50
od Karosák
Jiná kabina. No, mají třeba chladničku na pití, to bude zajisté třeba vymontovat, to by v Praze nešlo (-X
Jinak ano, plochý panel a původní zástěna. To lze řešit fólií a rozložení ovládacích prvků a diagnostiky seznámením. Určitě netřeba zvláštní oprávnění a překopávat (a soutěžit) kvůli tomu kabiny za statisíce, možná miliony. A dále třeba elektrický OTZ, takže kromě přetahování řízení vás nějaká páka nad hlavou vůbec nezajímá, protože tam není....
Ale zatím nás to nemusí příliš vzrušovat, protože dokud nepřijdou nové Schade, tak Plzeň nepustí ani kolo. Až teprve poté a jestli, si můžeme povídat o tom, v jakém jsou stavu a jaký stupeň údržby budou před zařazením potřebovat Z:idea:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 16.3.2021 14:47
od ZXS91
Co třeba kabina, ta je komplet jiná...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 15.3.2021 21:04
od 9001
P_V: Tak PO plus repas výzbroje - tipuji... Ono první plzenská kachna je z roku 2007, takže při prodeji bude mít za sebou 17-19 let provozu po GO...

http://www.plzensketramvaje.cz/?page=kt8d5-rn2p.htm

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 15.3.2021 20:00
od P_V
https://praha8.pirati.cz/aktuality/prah ... oleji.html
Po fyzické prohlídce vozů přímo v PMDP bylo technickými pracovníky DPP konstatováno, že stav vozů je velmi dobrý. Na základě znalostí rozsahu úprav na obdobných typech vozů byl stanoven kvalifikovaný odhad nákladů na základní úpravu vozů do pražské podoby na deset milionů korun.
Domníval jsem se, že díky tomu, že plzeňské vozy už mají "novou" výzbroj, bude rozsah úprav minimální. Úprava OIS a polep, možná plenty na podvozky. Tech 10M vypadá na generálku.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.11.2020 22:14
od fricoolinek2
Na čas 1/200 (který je v tomto případě příliš dlouhý) bude tramvaj máznutá při jakékoliv světelnosti objevktivu. Co se při různé světelnosti bude lišit, je a) hloubka ostrosti b) správnost expozice (nebo) c) míra zrninosti z důvodu užití vysokého ISO....

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.11.2020 20:44
od kruťák
P_V píše:
08.11.2020 16:13
Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Pokud myslíš fotky v článku, tak ty jsem fotil zrcadlovkou na nastavený čas 1/200, což je dost dlouhý čas na to, aby se nerozsypal displej. Ale bohužel moc dlouhý čas na to, aby při světelnosti objektivu nebylo vozidlo v pohybu máznuté. Třeba zrovna ta úvodní, kde kachna vyjíždí z tunelu na Chapliňák, lehce máznutá byla, ale při zmenšení na web to není tak znát. Zbylé fotky jsou většinou při stání v zastávce. Zas taková věda to není :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.11.2020 17:08
od Ústečák
P_V píše:
08.11.2020 16:13
Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...
Obecně záleží na světelných podmínkách, resp. obnovovací frekvenci displeje a expozici foťáku. Čili i s běžným mobilem se dá vyfotit ledkový displej bez deformací, ale musí k tomu být podmínky.
20200808_164304.jpg
20201001_181119.jpg
20201108_165515.jpg
20201022_125405.jpg

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.11.2020 16:21
od mart337
Podle mne kdyby to držel déle, tak pak pohybující se předmět bude rozmazaný.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.11.2020 16:13
od P_V
Ty fotky jsou pozoruhodné z jednoho důvodu: že nápis na displeji je vidět celý. Tyhle LED displeje rychle blikají a při focení se většinou vyfotí jen aktuálně svítící část. Takže buď fotograf udrží v ruce delší čas, nebo ten displej funguje jinak...