Stránka 1 z 226

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 10.10.2019 12:17
od thriller2
Mělo by to být snad dokonce míň než 20 mil. Kč za vůz. Ve starších ročenkách se píše, kolik peněz vynaložili na rekonstrukce tramvají a v letech 2014, 2015 a 2016 to bylo 21 mil., 21 mil. a 10 mil. Kč, přičemž v těchto letech z dílen vylezly jen tři kačeny. Celkově pak od roku 2000 do 2016 vynaložil DPP podle ročenek 3195 mil. Kč na rekonstrukce tramvají, přičemž vzniklo 383 T3 a 48 kačen. eR.Péčka byly za necelých pět milionů, takže na kačeny vychází nějaká miliarda neboli asi 20 mil. Kč za vůz. Jinak dle dostupné literatury nový článek ML8LF prý stojí 7,26 mil Kč a celá rekonstrukce kačeny vyjde dokonce jen na zhruba 8,5 mil Kč odkaz.
9082 byla první kachna, "prototyp", takže proto ta vyšší cena..

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 10.10.2019 9:05
od fricoolinek2
Na kolik vlastně reko jedné nízkokachny vyjde? Kdysi v souvislosti s 9082 jsem se dočetl částku 25 mil. To by mohlo být i nyní?

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 08.9.2019 19:15
od JaHu
P_V píše:
07.9.2019 11:51
Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.
15 kusů už do Prahy bylo dodáno, 7 ks v r. 2016, 8 ks letos - viz:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

Podle stejného zdroje zbývají v Miskolci poslední 3 ks:
https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakc ... ntyp=KT8D5

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 07.9.2019 11:51
od P_V
Tramvaj 216, která právě dorazila, byla poslední? Někde jsem četl že jich v Miskolci prodají 15.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 31.5.2019 6:29
od Radek
9001 píše: fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...
A třetí může být prodloužení na Barrandově...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 23:32
od 9001
fricoolinek2: Byl bych naprosto v klidu :D Jakékoli rozšíření tramvajové sítě je spíš utopie než realita a zůstane to jako vždy u řečí...

Jinak 40 let starý "křáp" je lepší než 60 let starý recyklovaný křáp :D

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 23:25
od fricoolinek2
9001 píše:
fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác...
No, to bude krásný progres na 18-tce. Od linky, kde jezdily prakticky jen 15T budou za 5 (nebo kolik) let v té době 40 let staré krabice.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 22:05
od 9001
MKzB: Což je docela smutný ne? Plzen si pořídí nové vozy a 30 let staré vozy půjdou do Prahy? :roll:

fricoolinek2: Ono nám to směřuje minimálně k jedné stále úvrati v provozu a to Pankrác... A možná druhé, když bude Libuš...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 19:47
od trainzjohny
fricoolinek2 píše:https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...
Proč se asi rekonstruují tak pomalu, jak se dělají ? Právě proto, že by se jinak něco muselo zastavit místo toho.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 19:00
od fricoolinek2
MKzB píše:Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
Probůh, tak na to snad těch současných 52 (nebo kolik) kachen musí stačit. I kdyby byla na Kaliforňanu třeba devítka...

Nehledě na to, že obousměrnost snižuje kapacitu (čtyři dveřní prostory v krajních VP článcích + koncové stanoviště řidiče).

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:53
od MKzB
Tady nejde o neprovozní Škodovky, tak jde o obousměrnost, takže se ty kachny ještě budou hodit.
A pokud se podaří do Plzně dodat nové For City Smart, bude k dispozici dalších 12 již modernizovaných kachen.

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 30.5.2019 17:07
od fricoolinek2
https://www.instagram.com/p/ByFg0swoNcC/

Takže se bude rekonstruovat ještě dalších sedm kachen? :shock: A opravdu by mne zajímalo - nezmenší se tím kapacity pro mimořádné opravy/pravidelné údržby 15T? Případně i 14T...

Člověka tak nějak napadá, že kdyby počet neprovozních 15T nebyl tak strašně vysoký (30%?), tak by žádných rekonstrukcí 30 let starých krumplů ani nebylo potřeba...

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 16:44
od ZXS91
Karosák píše:Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~
Nejspíš jo, Atlas hub je plnej fotek #211

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 18.5.2019 14:14
od Karosák
Za vraty ÚDu stojí oranžový trailer Universal Transport....tak možná nějaký dáreček z údolí Tisé :P =P~

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Napsal: 22.11.2018 23:29
od 9001
pawel píše:z rubriky "drive bylo vse horsi": vsimnete si stavu zanovnich vozu 9025+9029 v roce 1993 ve smycce sidl. dablice
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... 25-026.jpg
Ono některé vozy dnes nevypadají o moc lépe když mají před prohlídkou :D

A že máme hezčí koleje je taky otázka spíš posledních 10 let a uvidíme jak dlouho to vydrží s tím, že pořád se najde pár výživných úseků, které čekají na velké kdyby...