Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jestliže zamrzne displej v režimu jízdy tramvaj přejde do výběhu a zastavit se dá libovolně. Pak tam mam také tlačítko záchranné brzdy a to funguje vždy a na tvrdo.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
HA! A je to tady. Všichni tvrdili, že ta úžasná M$ Wokna pouze ukazují, do pohonu nijak nezasahují. Jen díky tomu se do té tramvaje odváží nastoupit i ortodoxní odpůrci Windows. Tohle ukazuje, že to nadřazené řízení na pohon nějaký nezanedbatelný vliv má. No, uvidíme co se stane, až nadřazené řízení zamrzne zrovna při 100%?tahuBrejšín píše:Primárně stojí na samovolné učinky KB zřejmě související se zamrzáním displeje nadřazeného řízení.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To víte, první přímý důkaz o celosvětové ekonomické krizi v ČR.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
V Komerčce samovolně zamrzl pan řídící ?Brejšín píše:na samovolné učinky KB zřejmě související se zamrzáním displeje nadřazeného řízení.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Primárně stojí na samovolné učinky KB zřejmě související se zamrzáním displeje nadřazeného řízení. Na tyčích se vyhodnotilo a konstatovalo, že drobné zpřesnění montáže by mohlo ušetřit mnoho pozdějších problémů.
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Vím že tam stojí,už delší dobu na té samé koleji.Ale že by se na ni něco dělo?toho jsem si nevšiml.demon píše:Na 9111, mimochodem déle odstavené, prý probíhá nějaká další úprava zadržovacích tyčí, poví někdo z Motola o co jde ?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Na 9111, mimochodem déle odstavené, prý probíhá nějaká další úprava zadržovacích tyčí, poví někdo z Motola o co jde ?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Néé, v tomhle už nešťourejte
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Brejšín: Ano. Samozřejmě. To bych nerad pitval. To je politicky nad rámec mého rozhledu, takže si v téhle otázce raději nechávám svůj názor pro sebe.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jen de vo to jestli si to nahodou zákazník nemusel koupit.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Arny, já nesouhlasím.
Problém vozů 14T je šistě mechanický. Fyziku neobchčiješ a tak problém přetrvá. Mimochodem, vozy 14T se nemusí "učit" jezdit po pražských kolejích, ony to už tři roky umí a vesele po nich jezdí. Bohužel s jistými následky na stavu tratí. Ale tramvaje 14T jako takové bych se v tomto ohledu opět nepopulárně zastal, zákazník věděl co si kupuje a to si koupil.
Teoretický problém vozů 15T, který soudíte poněkud brzy, je čistě softwarový a tedy 100% řešitelný.
Problém vozů 14T je šistě mechanický. Fyziku neobchčiješ a tak problém přetrvá. Mimochodem, vozy 14T se nemusí "učit" jezdit po pražských kolejích, ony to už tři roky umí a vesele po nich jezdí. Bohužel s jistými následky na stavu tratí. Ale tramvaje 14T jako takové bych se v tomto ohledu opět nepopulárně zastal, zákazník věděl co si kupuje a to si koupil.
Teoretický problém vozů 15T, který soudíte poněkud brzy, je čistě softwarový a tedy 100% řešitelný.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
V současné době mám opět blíže k železniční tématice, ale co se týče 14T tu myslím nebyl problém naučit jezdit po pražských kolejích, protože (řekněme) její prototyp Vektra se to naučil na plzeňských a to jsou jen dvě spojené Astry. A obě s pevnýmy nápravamni.
U 15T je asi opravdu největší problém jí naučit jezdit do oblouku, protože má na každé kolo vlastní motor, kde to jde asi jen řešit softwarově a ne jako u aut diferenciálem nebo pouhou adhezý na dvoukoulý. Přeju, ale 15T mnoho zdaru a myslím, že bude patřit ke skostům tramvajových vozidel v Evropě né-li na světě, pokuď Škodovka vychytá sé mouchy.
Co se týče 109E její vývoj začal mnohem dřív, kdy hodně znás tahalo ještě za sebou kačera na provázku a to typem 85E (neboli "asynchronem" 169.001-5), a přeji Škodovce mnoho zdaru ve vývoji a výrobě tramvají, ale i lokomotiv, kde patřila ke špičce i za minulého režimu
Mějte se Arny
U 15T je asi opravdu největší problém jí naučit jezdit do oblouku, protože má na každé kolo vlastní motor, kde to jde asi jen řešit softwarově a ne jako u aut diferenciálem nebo pouhou adhezý na dvoukoulý. Přeju, ale 15T mnoho zdaru a myslím, že bude patřit ke skostům tramvajových vozidel v Evropě né-li na světě, pokuď Škodovka vychytá sé mouchy.
Co se týče 109E její vývoj začal mnohem dřív, kdy hodně znás tahalo ještě za sebou kačera na provázku a to typem 85E (neboli "asynchronem" 169.001-5), a přeji Škodovce mnoho zdaru ve vývoji a výrobě tramvají, ale i lokomotiv, kde patřila ke špičce i za minulého režimu
Mějte se Arny
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dnes na zkušební jíźdě 9159 a vypadá to, že do štědrého dne bude vozit lidi.
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Byl to jen názor..nikdo neví přesně jak to dopadne.Uvidíme..
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nic proti tvým názorům, ale uvědom si, že rozhodnutí o výrobě tramvají není stejné jako rozhodnout se vyřezat si loďku z kůry...aspirine píše:No...Já nevím..kdo ví jak to vubec bude s 15T???jestli je vubec začnou dělat,pač dopravní podnik jim ještě nezaplatil..
Ale škoda T. se vrhá na ty lokomotivy pro dráhy,budou s toho mít více peněz,tak je to pro ně výhodnější.Nemají místo kde to dělat,proto teď sekaj proshe za porshem,aby to měli pryč.
To je jen můj názor!!
Vývoj nové lokomotivy 109E již probíhá několik let, takže se rozhodně nedá říci, že by se najednou škodovka vrhla na lokomotivy - spíš má tento projekt zpozdění, viz. články na ŽelPage z 18.10.2005 nebo 25.1.2007.
Co se týče plateb, tak tam je spíš normální, že se platí až po dodání výrobku, ikdyž v případě 15T již nějaká záloha padla. Však byl také DP asi před půl rokem kritizován zato, že zaplatil za tramvaj, kterou ještě nikdo neviděl...