Dneska jsem seděl u okýnka v nízký kačeně, přisedla štíhlá slečna, přesto jsem se musel trošku uskrovnit v rozvalování , přiměřená pohoda, II. třída ajznbońáckou terminologií. Orientačně změřeno rukou - sedačka cca 5-6 cm od bočnice. Taky samozřejmě záleží na šířce sedáku, ale ta bude myslím podobná. Prostě rvát sedačky těsně na bočnici nebo dvojsedačky těsně k sobě je podle mě zvěrstvo. Těch pár cm navíc už stojící nevytrhne.jendelin.i píše:Právě jsem doma zkoušel přirážet židličku ke skříni a myslím, že ty 3cm bude málo, chtělo to skutečně těch 5cm.Brejšín píše: 24.1.2009: Ty jednosedáky by měli být, na mou žádost, 3 cm od stěny, u motolských předělávek by to tak být mělo a u některých originál škodovek to prostě nevyšlo. Původně jsem chtěl 5 cm ale to neprošlo "že to je prý už moc príma odpaďák, alá T6".
Snad ještě horší je to přiražení ke zdi u dvojsedaček - tam se člověk nemůže vyklonit do uličky, když má vedle sebe spolucestujícího, většinou cizího člověka (a ne vždycky je to útlá půvabná bytůstka ) Já to řeším tak, že mám levou ruku na parapetu a levé rameno vlastně v okně, ona je to zajímavá poloha, ale po více jak 10 stanicích už taky omrzí. A některé páry sedaček tam mají okení sloupek - tak to už je katastrofa . A to prosím nejsem nějakej obr nebo ramenatej kultůrista, jen obyčejnej malej kaštánek .
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
9161na cvičný i odpoledne (cca 15:30). Viděl jsem jí na Nádr. Holešovice. Ale je pravda, že to pískání je opravdu dost strašní. A to jsem jí jenom slyšel z protijedoucí tramvaje...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 452
- Registrován: 18.2.2009 22:45
- Bydliště: Praha 3 (1,9,16 uz bohuzel ne), sem tam Praha 11 :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
9161 dnes rano jako cvicna jizda, a piskalo to az to hezky nebylo
A ted mi tu profrcela 9163 pod oknem, piskani slysitelny dlouho dopredu nez vubec vyjela zpoza rohu, zaujalo me to tak, ze jsem se zvednul od prace a sel se podivat, fakt hodne neprijemnej zvuk
A po peti minutach i 9162, ten zvuk je opravdu uplne jinej, rve to vyrazne vic a je presne poznat, ze prave jede 916x
A ted mi tu profrcela 9163 pod oknem, piskani slysitelny dlouho dopredu nez vubec vyjela zpoza rohu, zaujalo me to tak, ze jsem se zvednul od prace a sel se podivat, fakt hodne neprijemnej zvuk
A po peti minutach i 9162, ten zvuk je opravdu uplne jinej, rve to vyrazne vic a je presne poznat, ze prave jede 916x
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No zase tak se neraduj, do konce roku jsou v plánu pouze 2 ks 15T, takže zase tak plynule to nebude, ale to je pochopitelnéslonik píše:A plynule můžou začít sázet 15T...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
chybička, čeká nás už jen 9169.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A plynule můžou začít sázet 15T...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Občas se stačí podívat. Moc ti k tomu už nechybí čeká se už jen na 168 a bude kompletHonzík píše:Už se těším až budou v Praze i 9168-9170 a tak bude v Praze celá sada 14T.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Už se těším až budou v Praze i 9168-9170 a tak bude v Praze celá sada 14T.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Taky vytáhnu jedno starší téma: Hloubětínský myčák je prý již konečně upraven pro 14T a tak je snad budeme mít brzo umyté. Bohužel byl ale teď chvilku mimo provoz a tak asi potrvá, než se na všechny 14T dostane řada.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Sry, že vytahuju téma z ledna
Snad ještě horší je to přiražení ke zdi u dvojsedaček - tam se člověk nemůže vyklonit do uličky, když má vedle sebe spolucestujícího, většinou cizího člověka (a ne vždycky je to útlá půvabná bytůstka ) Já to řeším tak, že mám levou ruku na parapetu a levé rameno vlastně v okně, ona je to zajímavá poloha, ale po více jak 10 stanicích už taky omrzí. A některé páry sedaček tam mají okení sloupek - tak to už je katastrofa . A to prosím nejsem nějakej obr nebo ramenatej kultůrista, jen obyčejnej malej kaštánek .
Právě jsem doma zkoušel přirážet židličku ke skříni a myslím, že ty 3cm bude málo, chtělo to skutečně těch 5cm.Brejšín píše: 24.1.2009: Ty jednosedáky by měli být, na mou žádost, 3 cm od stěny, u motolských předělávek by to tak být mělo a u některých originál škodovek to prostě nevyšlo. Původně jsem chtěl 5 cm ale to neprošlo "že to je prý už moc príma odpaďák, alá T6".
Snad ještě horší je to přiražení ke zdi u dvojsedaček - tam se člověk nemůže vyklonit do uličky, když má vedle sebe spolucestujícího, většinou cizího člověka (a ne vždycky je to útlá půvabná bytůstka ) Já to řeším tak, že mám levou ruku na parapetu a levé rameno vlastně v okně, ona je to zajímavá poloha, ale po více jak 10 stanicích už taky omrzí. A některé páry sedaček tam mají okení sloupek - tak to už je katastrofa . A to prosím nejsem nějakej obr nebo ramenatej kultůrista, jen obyčejnej malej kaštánek .
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No kdyby nebyl Hloubětín a akce SW3 ty vozy by nikdy ani nevyjely .... . Takhle to bylo řešení aby řidiči neřvali bo na CV. J. si můžou vypnout třeba pohon A a bejt v klidu + jízdy jsou jen 6-22.
Jinak ono se ví co s tím je, výsledkem je 9165-9170 a dodatečně 9159-9164, ale neví se jak to odstranit tak alespoň provizorně je změněn parametr v pohonu ( proto jinak bzučej) do doby než se najde přesná příčina.
Na lince 20 je většina pořadí negarantovaná tzn T6 se tam může regulerně objevit, akorát to milujou výpravčí protože to musejí ručně zadávat do počítače jakoby celej den ten vlak jezdil mimo jízdní řad a jinudy.
Jinak ono se ví co s tím je, výsledkem je 9165-9170 a dodatečně 9159-9164, ale neví se jak to odstranit tak alespoň provizorně je změněn parametr v pohonu ( proto jinak bzučej) do doby než se najde přesná příčina.
Na lince 20 je většina pořadí negarantovaná tzn T6 se tam může regulerně objevit, akorát to milujou výpravčí protože to musejí ručně zadávat do počítače jakoby celej den ten vlak jezdil mimo jízdní řad a jinudy.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Přes 3 tisíce km jen na zkušebkách ?Brejšín píše:9161-9164 pískají - jen cvičné jízdy + SW3
Re: Škoda 14T (Porschetra)
jj, taky jsem ji na 12 zahlíd. a dalším skoro stavem nouze byla 2xT6 na denním spoji dvacítky - úplně nostalgický pohled...
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No je něco jiného když s vní řidič sedí 10hodin, nebo cestující 10minut. Pak máš taky nějaké noční limity .... .
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Stav "největší nouze" dnes realitou na d-12. Přišla mi v poho.Brejšín píše: 9160 píská celá - může s lidma ale jen v největší nouzi, prostě trvalá záloha + SW2