Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 29.8.2009 21:39

On by mohl Hloubětín střídat linku 9 na Ohradě a to je co by kamenem dohodil ke klasicky hlouětínské Palmovce blízko. Asi jak je daleko Morán a Palackého náměstí pro Motol standart když jezdí 16 i 17.
To Radek Dobře wana je brána jako KT,ale do splítky může. Asi se to hodně zkoušelo. To je takový problém udělat podobný pokus na Floře?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od radek31 » 29.8.2009 21:20

opocenskylukas píše:Tak ale wany by šly.
nemáš pravdu - wana je z hlediska potkávaček brána jako KT!!! (možná tě plete, že wana smí do splítky v Letenské)

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od opocenskylukas » 29.8.2009 21:18

radek31 píše:1) píšeš rychleji než čteš - nikdo tu nepíše o cestě autem na střídání (cituji sám sebe: pokud jedeš autem na brzkej výjezd ....)
2) jedna věc je výluka a druhá pravidelný provoz - moc dobře si pamatuju KT na Floře a taky si pamatuju, jak tam díky tomu stála velmi často kolona tramvají - říkám jednoznačně NE KT na l. 10
Tak ale wany by šly.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od radek31 » 29.8.2009 21:13

1) píšeš rychleji než čteš - nikdo tu nepíše o cestě autem na střídání (cituji sám sebe: pokud jedeš autem na brzkej výjezd ....)
2) jedna věc je výluka a druhá pravidelný provoz - moc dobře si pamatuju KT na Floře a taky si pamatuju, jak tam díky tomu stála velmi často kolona tramvají - říkám jednoznačně NE KT na l. 10

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od willyjeff » 29.8.2009 20:37

Opět opakuji, proč pořád zmiňuje Palmovku? Moje představa je jednoduchá :

14T z Motola by se vypravovaly na 24, která by střídala na Moráni. Na 19 by jezdili KT8N z Hloubětína. Na 9 KT8N z Hloubětína a nevím proč to před tím šlo (vždyť jsme ty 9 měli a střídali na Národní třídě!) a najednou by to nešlo?

Proč by řidič jezdil s autem na Palmovku? Copak, když nyní střídají na Andělu, tak mají auto tamtéž? Přece pokud mám polonoc, tak nechám auto ve vozovně a jedu na střídací bod MHD. Kolik KT8N jezdí na 9? Proč nejezdí na lince 10? Jenom kvůli potkávačce na Floře? Copak jsme tam nejezdili s linkou 26 při výluce? Co se změnilo?

Zdá se mi to tak, že to někdo rozhodnul a prostě to tak je, ale zatím jsem neslyšel pádný argument, proč pankrácký mohou jezdit střídat linku 36 do Dejvic a Kobyliští střídat svačiny do Střešovic (tam ostatně jezdí hodně vozoven), ale na Moráň je to z Motola najednou daleko?

Damir Holas : časové polohy nízkopodlažních spojů? Doopravdy musí bezpodmínečně vyjíždět nízkopodlažní tramvaj ve 4:00 z Řep? Proč z Hostivaře ne? Proč z Modřan ne? Čím jsou Řepy tak výjjimečné?

Otázek hodně, je na ně vůbec odpověď? Jen mě to tak poslední dobou trápí :D

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od opocenskylukas » 29.8.2009 19:37

Damir Holas píše:
willyjeff píše:Včera, když jsem tak stál na tom IPP, mě napadlo, proč vlastně jsou ty KT8N v Motole my máme jejich stříbrný sršně?
Jak tady psal radek31, asi byla snaha zachovat časové polohy nízkopodlažních garantovaných spojů.
To musím polemizovat kdyby se na I.9 zavedly polonoci.Tak časové polohy by šly zachovat.Prostě by Hloubětín vypravoval svá pořadí na Motolských.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Brejšín » 29.8.2009 19:02

No ono se hlavně Motol musel zbavit několika sršňů aby vůbec byl schopen obsloužit linky ve svém okolí kam tu a tam nesmí.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Damir Holas » 29.8.2009 18:50

willyjeff píše:Včera, když jsem tak stál na tom IPP, mě napadlo, proč vlastně jsou ty KT8N v Motole my máme jejich stříbrný sršně?
Jak tady psal radek31, asi byla snaha zachovat časové polohy nízkopodlažních garantovaných spojů.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od radek31 » 29.8.2009 16:15

willyjeff píše:Když jsme ty 9 měly, tak poslední končila v 1:58 a první začínala v 3:38.
ale jistě, pokud se vykašleme na vozíčkáře a první a poslední spoje vynecháme, tak proč ne - klidně vyjíždějte ve 4 ráno
dnes je první spoj z Řep i poslední do Řep NP - takže jsem ty časy vzal a připočítal přejezd do/z HL :-)
střídání samozřejmě trochu problém je - když někdo jede na hodně brzkej výjezd (a to je právě případ linek s dlouhejma nájezdovejma trasama), tak jede autem a je rozdíl střídat na l. 9 u vozovny MO (jako dnes) a na parkoviště jít minutu, nebo na Palmovce a na parkoviště jet 35 minut

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od mart337 » 29.8.2009 14:30

willyjeff píše:
opocenskylukas píše:Bohužel se ho musím zastat radka31 myšlena linka19
Ještě jsem neviděl VJŘ těch pankráckých 36, ale předpokládám, že jistě nejedou vystřídat do centra...
No, ještě jsem ho taky neviděl, ale předpokládám, že na vozovně Střešovice, případně Dejvické. V zásadě to vyjde jako když o víkendu střídáme 19 na Želivského (dříve Strašnická).

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od willyjeff » 29.8.2009 13:48

opocenskylukas píše:Bohužel se ho musím zastat radka31 myšlena linka19
Ještě jsem neviděl VJŘ těch pankráckých 36, ale předpokládám, že jistě nejedou vystřídat do centra...

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od opocenskylukas » 29.8.2009 12:40

willyjeff píše:
radek31 píše:já to teda moc dobře chápu, řidiče z HL by moc nebavilo nastupovat do práce ve 3:15 ráno nebo končit 2:18 ráno (o střídání ani nemluvím)
a naopak řidiče z MO by určitě nebavilo vyjíždět kolem 3:30, harcovat se přes celou Prahu a střídat někde na Palmovce
Když jsme ty 9 měly, tak poslední končila v 1:58 a první začínala v 3:38. Ale když máme 26 střídající na Nám. Rep. mohl by Motol mít 24 střídající na Moráni a podobně. Kterou linku si myslel, že by měli jezdit střídat na Palmovku?
Bohužel se ho musím zastat radka31 myšlena linka19

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od willyjeff » 29.8.2009 12:17

radek31 píše:já to teda moc dobře chápu, řidiče z HL by moc nebavilo nastupovat do práce ve 3:15 ráno nebo končit 2:18 ráno (o střídání ani nemluvím)
a naopak řidiče z MO by určitě nebavilo vyjíždět kolem 3:30, harcovat se přes celou Prahu a střídat někde na Palmovce
Když jsme ty 9 měly, tak poslední končila v 1:58 a první začínala v 3:38. Ale když máme 26 střídající na Nám. Rep. mohl by Motol mít 24 střídající na Moráni a podobně. Kterou linku si myslel, že by měli jezdit střídat na Palmovku?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od radek31 » 29.8.2009 12:14

já to teda moc dobře chápu, řidiče z HL by moc nebavilo nastupovat do práce ve 3:15 ráno nebo končit 2:18 ráno (o střídání ani nemluvím)
a naopak řidiče z MO by určitě nebavilo vyjíždět kolem 3:30, harcovat se přes celou Prahu a střídat někde na Palmovce

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od opocenskylukas » 29.8.2009 10:39

willyjeff píše:Včera, když jsem tak stál na tom IPP, mě napadlo, proč vlastně jsou ty KT8N v Motole my máme jejich stříbrný sršně? Oni je vypravují na l. 9 a l. 4. S nájezdovými trasy si očividně nedělá podnik hlavu, když l. 36 může mít Pankrác. Při uzávěrce úseku Husinecká - Nákl. Nádr. Žižkov jsem ty 9 měly. Střídání na IPP očividně také není problém Hloubětínu přiřknout. Proč tedy ta výměna?!?
Jo tak tO nechápu.Já myslím že vklidu by mohl Hloubětín jezdit I.9 i I.4.Jediný problém by mohl být nájezd na I.4 který by ovšem šel řešit vloženym časem na I.19 a poté následným MANIPULAČNÍM přejezdem úseku Kubánské náměstí - Čechovo náměstí.A výměnou by Motol jezdil I.19 (vloženym časem na I.6),I.3 (dokud by byl povolen provoz na Libenském moste vozům 14T) a I.25 (dokud by byl povolen provoz na Libenském moste vozům 14T) a I.24.Myslím si že prstě výměna byla udělána z důvodu že v tu chvíli byl takový návrh.Tadle věta je i reakce na I.36 v provedení Pankráce.

Odpovědět