1.) Myslím, že tu vůbec nejde o 15T, ale o to, že jak mile není nějaký úsek zakázaný pro 14T, tak tam prostě z PA vypravována bude, byť by to byl úsek pro ni naprosto nevhodný = dá se očekávat jeho brzká devastace provozem 14T jím!gabuliatko píše:On je někde zákaz 15T kam smí 14T?von Špilberk píše:Hmm, dopadlo to, jak jsem čekal. Není tam zákaz, tak tam jezdit budou.
Na druhou stranu kapacitně se 14T na 11 docela hodí. A nebýt oblouků na Nuselských schodech a u Muzea tak i trasou. A na 9 se víc hodí 15T.
Co jsem koukal na jízdní řádny, tak je rozdělení nízkých podlah docela tragedie, často 2 spoje po sobě a pak dlouho nic. (jen 2 má vozíček pravidelně po 40 minutách)
2.) A oblouky mezi křižovatkou Otakarova a konečnou Spořilov neexistují?
Před NBS ZC, před Pod Jezerkou ZC (ten teda je největšího poloměru = 14T jej snad "zvládá slušně"), v místě nové SSZ Michelská, v SSZ Chodovská (u Kauflandu - tento značně ujíždí - vně oblouku už je zase velmi vystouplý "srolovaný" asfalt, o který snad brzo začnou dřít plenty 15T), na sjezdu z Chodovské na samostatné těleso ke konečné Spořilov, v podjezdu samostatného tělesa u Spořilova po Jižní spojkou = nějak si nám z l.11 vypustil 6 oblouků - čili většinu, protože Nuselské schody s Pod Karlovem jsou 3 oblouky a Muzeum jsou 2 = celkem 5! (Odbočnou větev výhybek napojení Zvonařky mezi oblouky nepočítám - spadá to do křížení TT.)