Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Co si mám představit pod pojmem "prototypová oprava" ? Děkuji
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A jak se k celé věci staví výrobce, tedy Reichswerke Hermann Göring PilsenMOp píše:Vypada to velice spatne. Vozy budou odstaveny dlouhodobe (ne-li vubec). Pripravuje se protypova oprava.

- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4698
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Vypada to velice spatne. Vozy budou odstaveny dlouhodobe (ne-li vubec). Pripravuje se protypova oprava.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jak to nyní vypadá se 14T?
V pátek jsem slyšel na Beatu, že už je zkontrolováno 10 vozů a každém se něco našlo.
Které podvozky jsou postiženy nejvíce? Krajní nebo prostřední?
V pátek jsem slyšel na Beatu, že už je zkontrolováno 10 vozů a každém se něco našlo.
Které podvozky jsou postiženy nejvíce? Krajní nebo prostřední?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3024
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
9134 a 9157 se přesunuly do Hloubětína.Tatík píše:Dnes ráno se na motolském dvoře opět hemží 14T. Že by brzký návrat do provozu?
Neví někdo víc?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dnes ráno se na motolském dvoře opět hemží 14T. Že by brzký návrat do provozu?
Neví někdo víc?
Neví někdo víc?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak to by mě zajímalo, čím je toto podložené. Po prvotním vychytání neduhů v Plzni na Variích před několika lety jsem si nevšiml, že by se jednalo o problémové stroje.9001 píše:Naráží se na to, že spolehlivost Wan se Škodou není nijak extra. O našich R.P se opravdu nemluví.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9921
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MM: Naráží se na to, že spolehlivost Wan se Škodou není nijak extra. O našich R.P se opravdu nemluví.
Jinak DPP není zrovna v pozici, kdy si může Škodu dovolit dráždit.
Jinak DPP není zrovna v pozici, kdy si může Škodu dovolit dráždit.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Toho bych se docela bál. On ten vzor vzešel z nějaké optimalizace pevnosti a jiných užitečných vlastností. Aby to pak nezačalo praskat, když se to vyřeší trochu jinakMM-Mikulovsky píše:b) detail vyřešit trochu jinak než je v licencovaném vzoru

-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
no sice licence na vzor bude spíš velký problém, pokud však se to vztahuje i na použití detailů/jen některých částí = v případě "Wan2" uspořádání podlahy dle "obousměrných sól Varií" + (asi i) podvozků (počítám-li, že pro menší prostor pod podlahou budou odlišně řešené proti RP i současné Waně).P_V píše:MMM: Je tu drobný problém, na výrobu tramvají dle existujících vzorů je zapotřebí mít licenci na ten vzor.
Ale vyřešení "problematického" detailu by se měla dát vyřešit:
a) odkoupením licence na jeho použití v odlišném výrobku
b) detail vyřešit trochu jinak než je v licencovaném vzoru
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MMM: Je tu drobný problém, na výrobu tramvají dle existujících vzorů je zapotřebí mít licenci na ten vzor.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
romanek763 píše:Až na to ,že Dacia je spolehliváMF píše:Taková tramvajová dacia

Já je tedy nemám a dokonce si naopak dovoluji tvrdit, že je možné minimálně pochybovat (respektive u některých to je již prokázaně vyvrácené) o spolehlivosti nových "supermoderních" 14T a 15T!
Jinak napadá mne jestli se při REKO T3 na "Wany2" :
1.)

2.) nepřičlenit ÚDDP k dceřiné společnosti DP = Pražské strojírně
, která by snad byla (viz výše) technologicky schopna zajistit-vyrobit nové NP skříně sólo TRAM, které by již (jako při velké části dosavadních REKO TRAM) tzv. vyzbrojily ÚDDP (např. jako její divize "kolejová vozidla", která by svou činností spadala do již současných předmětů podnikání Pražské strojírny).Výpis z obchodního rejstříku - Pražská strojírna a. s., B 2318 vedená u Městského soudu v Praze píše:Předmět podnikání: výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení
montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení
výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
kovářství, podkovářství
obráběčství
klempířství a oprava karoserií
opravy ostatních dopravních prostředků a pracovních strojů
zámečnictví, nástrojářství
zednictví
provádění staveb, jejich změn a odstraňování
projektová činnost ve výstavbě
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Škoda 14T (Porschetra)
MF píše:Taková tramvajová dacia
Až na to ,že Dacia je spolehlivá
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Taková tramvajová dacia 

- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Což je imho také vysvětlení té vysoké ceny (nejen) obousměrných wan - aby to moc nekonkurovalo Škodě.koci píše: Pragoimex je z nějaké části vlastněn Škodou...
