Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 25.1.2015 20:54

Problém pánové je v tom, že nové karoserie přenáší náraz do celého vozidla... Takže i nové auto zbořené zezadu po sedačky by pojištovna mohla uznat jako totálku...

Opravu nechápu co řešíte... Pojištovna zaplatila a život jde dál...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od gabuliatko » 25.1.2015 19:55

fricoolinek2 píše:Tak matematicky kvůli neexistenci 9163 budou muset vydržovat (např.) jednoho Suchoje.
Pokud na dopravu nahlížíš takto tak chápu Tvůj postoj. Nevadí Ti, že v tuto chvíli z těch 60ti strojů jezdí jen 3 (s lidma pouze 2)? Takže mametaticky šance na opravu 9163 v horizontu 5ti let se rovná čistá nula.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.1.2015 19:10

thriller2 píše:Vyndej se ze starý fabie motor, budíky a zadní nárazník, nech si to v boleslavi namontovat do nově postavenýho skeletu, jestli si myslíš, že se ti to vyplatí, když už máš smlouvu na nákup nové oktávky leos pro sebe, příští rok pro manželku, rok poté pro syna a rok na to pro dceru, tak jsi blázen.
Tak matematicky kvůli neexistenci 9163 budou muset vydržovat (např.) jednoho Suchoje.

Opravdu lze srovnávat 14T a Fabii?

Co třeba to radši porovnat alespoň s tramvají?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040816

A věc č.2, proč by DP opravoval něco čeho se chce zbavit? Evidentně pojišťovna proplatí škodu jako totálku tak proč se snažit vrátit takový vůz do provozu? Těch cca 40 mega se dá využít na další věci
No ale tedy to mi taky nepřijde nepřijde v pořádku. Pokud mi do novýho auta někdo vrazí - zadek až k zadním dveřím totál na sr*čky, tak snad by mi taky neměla pojišťovna vyplatit jako toálku + já bych ještě utržil peníze za prodej motoru, převodovky, kapoty, světel, kompletní palubky, přední nápravy apod.

No, dobře, trochu jsem si prošel histrorii na fóru a prý, že skutečně by byla oprava finančně nerentabilní. Školy nemám, asi to bude pravda, jakkoliv by si človek logicky myslel, že i v případě výroby skříní nových článků by oprava rentabilní být mohla.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od modroko » 25.1.2015 18:25

A věc č.2, proč by DP opravoval něco čeho se chce zbavit? Evidentně pojišťovna proplatí škodu jako totálku tak proč se snažit vrátit takový vůz do provozu? Těch cca 40 mega se dá využít na další věci :wink:

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od thriller2 » 25.1.2015 17:56

Vyndej se ze starý fabie motor, budíky a zadní nárazník, nech si to v boleslavi namontovat do nově postavenýho skeletu, jestli si myslíš, že se ti to vyplatí, když už máš smlouvu na nákup nové oktávky leos pro sebe, příští rok pro manželku, rok poté pro syna a rok na to pro dceru, tak jsi blázen.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.1.2015 17:37

Pro mě plechovej skelet neni nová tramvaj.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od thriller2 » 25.1.2015 16:24

Praha dostává nové tramvaje každý rok až do roku 2018 a platí za ně až do roku 2022. Takže je nesmysl pořizovat jinou novou tramvaj, byť by byla nepatrně levnější a použily by se na ni existující díly z nějakého šrotu.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.1.2015 14:09

MF píše:Jenže články byly poškozené všechny, což se rovna výrobě nového vozu bez výzbroje. Lepší bude si výzbroj ponechat pro ostatní vozy 14T jestli někdy pojedou. A Brat 15T. To je jako kdyby v době dodávek T3 někdo řešil zborenou T1.
A to skutečně 1., 2. (nebo i 3.) článek nebyl ve stavu, že by se pouze odřízla poškozená část a navařila nová? Ale i kdyby, tak snad oprava s použitím nové skříně není žádná anomálie, ne? Kor u tak nové tramvaje. A jak to vlastně bylo s vratislavskou (tušim) 19T, která se tam u nich taky slušně rozbila?

Pardon, ale neobjednávám si 60 ks tramvají pro to, aby se jedna (nebo i více) stala zdrojem ND. O dodávku ND v případě potřeby se má postarat výrobce. Snad probůh je součástí takovýchto obřích kontraktů i zajištění servisu vč. dodávky ND.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MF » 25.1.2015 13:04

Jenže články byly poškozené všechny, což se rovna výrobě nového vozu bez výzbroje. Lepší bude si výzbroj ponechat pro ostatní vozy 14T jestli někdy pojedou. A Brat 15T. To je jako kdyby v době dodávek T3 někdo řešil zborenou T1.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.1.2015 11:13

A von má teď DPP za tu 9163 45 - 60 000 000 Kč keš + hromadu cenejch dílů? =P~

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od ZXS91 » 25.1.2015 10:34

fricoolinek2 píše:Kdyby vše fungovalo tak, jak má, tak by byla odeslána do Plzně, kde by byl odstrojena, příliš poškozené články vyrobeny znovu a dosazena do nich technika z původní 9163.

Ale bohužel, věci tak nefungují. (-X
Ano, kdyby předevšim škodovka a její výrobky fungovaly tak, jak mají

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 25.1.2015 9:49

romanek763 píše:exklusivní video likvidace 9163

https://www.youtube.com/watch?v=DmJaBHEaYhU
Kdyby vše fungovalo tak, jak má, tak by byla odeslána do Plzně, kde by byl odstrojena, příliš poškozené články vyrobeny znovu a dosazena do nich technika z původní 9163.

Ale bohužel, věci tak nefungují. (-X

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od romanek763 » 23.1.2015 23:04

Nene jen se upravuje aby se 5 článků tramvaje vešlo na co nejmíň železničních vagonů,pote vagonama přejede do Kladna a tam projede šredrem na miliony kousků

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 23.1.2015 22:06

romanek763 píše:exklusivní video likvidace 9163

https://www.youtube.com/watch?v=DmJaBHEaYhU
Jak vidím, tak mají stejnou praxi jako v Německu.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od romanek763 » 23.1.2015 21:28

exklusivní video likvidace 9163

https://www.youtube.com/watch?v=DmJaBHEaYhU

Odpovědět