Filip píše:Pes: co je andula? Jak vadí tramvaj v obratišti? To s tou 18/53 jsem nepochopil. Ale dnes díky vyluce nemáme noční přejezdy z linky 18
"Andula" = myslím, že má namysli bývalou ŘT již notný čas v důchodu, která bydlí u výstupních zastávek obratiště PA - v bývalým podnikovým bytě DP, a které vadí hučící RP pod okny
"18/53" = určitě jsou myšlena čísla linek využívající obratiště PA
Petrpes píše:.........
A co mě na dnešním PA sere nejvíce, že kvůli 18/53 (kvůli Andule) stojící až v oblouku není vidět na návěstidlo s číslem koleje.
Řešení jsou 2:
- obnovit stání v obratišti
- nebo přemístit zmíněné návěstidlo
Copak na to MMM a jeho OO?
Moje OSŽ toto neřeší

řešení 1. sotva průchozí bez úmrtí myšlené osoby
řešení 2. - až smysluplně vymyslíš a dáš mi vědět, kam s ním (na což já dosud nepřišel), tak s radostí budu prosazovat
von Špilberk píše:......
A co ten vadný vlak šoupnout do vozovny k opravě rovnou po čumáku
Krom toho: vadný vlak můžou být i jen roztržené dveře a ne hned mrtvola, s kterou se bude blbě couvat proti kopci.
100% souhlas, ale někdo tu ZCELA NESMYSLNĚ možností zajetí vadného vlaku odůvodňoval současný plán zátahu do KO JEDNOSMĚRNÝCH VLAKŮ ZPĚTNÝM POHYBEM Z PROSTORU NÁCESTNÉ ZAST. DC NA ZNAMENÍ - PO JEJICH PRŮJEZDU OBRATIŠTĚM,
BĚHEM NĚHOŽ JE NAŘÍZENO ZKUSIT FUNKČNOST ZPĚTNÉHO POHYBU Z 2. VOZU SOUPRAVY = VYPNOUT ŘÍZENÍ Z 1. VOZU, PAK ZAPNOUT ŘÍZENÍ NA 2. VOZE, TO PO VYZKOUŠENÍ VYPNOUT, ZAPNOUT OPĚT ŘÍZENÍ NA 1. VOZE, ABY SE VYJELO DO KLAPKOVY UL., ZASE VYPNOUT ŘÍZENÍ NA 1. VOZE A NÁSLEDNĚ ZAPNOUT NA TOM DRUHÉM

NO, ŽIVĚ VIDÍM, JAK SE VADNÉMU VLAKU "LÍBÍ" OPAKOVANÉ PŘEPÍNÁNÍ ŘÍZENÍ MEZI VOZY
