Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 18.5.2019 16:32

A na 9169 zkoušíme nějaký nový typ PTG Z:idea:
Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 09.7.2018 12:05

pawel píše: on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
Koncept exituje.
pawel píše:a pro koho je tato informace relevantní?
Možná pro toho, kdo by si chtěl sednout jinak než podélně. Ještě tak tu klímošku :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 09.7.2018 6:54

demon píše:Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru. =D>
"zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů"
on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?

"ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací"
a pro koho je tato informace relevantní?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4231
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Bobik » 07.7.2018 12:39

9001 píše:Na funkci to nemá vliv...
To sice nemá, ale alespoň se na to dá koukat, když už se v tom (či s tím) nedá jezdit... 8-) :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 07.7.2018 9:53

Demon: Tak ono cokoli na 14T vypadá lépe než pražské schéma :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 06.7.2018 23:19

Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru. =D>

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od mart337 » 05.7.2018 5:59

9001 píše:mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...
Tak vidíte. Ne je to věc názoru. Mě se líbí víc.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 04.7.2018 22:34

Jen bych podotknul, že odstavené vozy pod širým nebem, eventuálně po odstraněné CVR mají lak v tak nechutném stavu olezlosti, že než to vyjede musí se to dát trochu do kupy. Buď obalit do nové CVR, nebo polepu. Tipuji, že než to celé pískovat a znova lakovat je levnější buď CVR, která se zčásti zaplatí, nebo řešení v podobě polepu, které se ještě prodá jako "facelift". Ovšem pokud by vám nevadil vzhled karoserie ála Liberec, vzor 94', pak jsou to vyhozené peníze.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 04.7.2018 21:01

mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 823
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od mart337 » 04.7.2018 17:06

Mě se zase líbí víc než originál. To je věc názoru.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 04.7.2018 15:28

k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 01.7.2018 16:11

S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 01.7.2018 12:17

V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 291
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 27.6.2018 8:34

Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.

koci
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od koci » 26.6.2018 22:16

Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.

Odpovědět