Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Porsche je vějička
Alstom by ty tramvaje udělal stejně nebo hůř než škoda a za vyšší peníze
a po pendolinech bych k nám nic od alstomu raději nekupoval
no a jentak mimochodemym kdybyse někdo při tom výběrovém řízení zajímaly ČD aspoň trchu se zkušenostmi s těmi pendoliny v zahraničí tak by zjistili, že finove měli před několika lety podobé potíže se schvalováním jako u nás tudíž ten, kdo se neřídí jenom penězma tak by koupil ICE a pendolina by těm taliánum tak akorát omlátil o hlavu
a po pendolinech bych k nám nic od alstomu raději nekupoval
no a jentak mimochodemym kdybyse někdo při tom výběrovém řízení zajímaly ČD aspoň trchu se zkušenostmi s těmi pendoliny v zahraničí tak by zjistili, že finove měli před několika lety podobé potíže se schvalováním jako u nás tudíž ten, kdo se neřídí jenom penězma tak by koupil ICE a pendolina by těm taliánum tak akorát omlátil o hlavu
Re: Porsche je vějička
To je nekonečný téma, kdyby se koupila tramka od francouzů skvělá a bezchybná, našel by se někdo kdo bude nadávat, že se měla koupit tram česká protože a protože (třeba protože cokoliv český je vždycky levnější, dokud se to nezačne vyrábět... ( viz třeba Premier, kterej se nejdřív stašně prodražil a pak ČKD koupil Siemens a začal to vyrábět v rámci firmy italskej ex. Fiat Fer. dneska už taky Siemens, bez ohledu na předchozí plány atd. jako Pendolino...(lepší než sme čekali, že jo...)) Stejně jako T3 budou jezdit v Praze navěky, protože "přece neodmyslitelně patří ke koloritu Prahy" ...Paulie píše:Jo technika je dál a cena.. radši nemluvit,ale teď už je to jedno.Vyšší moc podepsala,ať už v tom bylo nebo nebylo cokoli a tím to prozatím hasne..TraI píše:Svět je dávno někde dál než je 14T z Plzně. Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů! Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
Neunávně jezdí na zkušebkách...
Tak sem jí dnes zase potkal kolem 10:30 na Zkušebkách na trase: Anděl - Sídliště Řepy - Anděl - Smíchovské nádraží - a zase zpět na Sídliště Řepy. Mezi Andělem a Sídlištěm Řepy byla plná lidí (nejspíš z podniku), na Andělu zase všichni vystoupili a zbyli v ní jen depáci, kteří potom jeli na Smíchovské nádraží.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Muhehe... normálně se teď musím zastat Škodovky, ač je to pro mě konkurence :
Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů!
O bezchybnosti bych pomlčel. K 15% přidejte ještě 15% a ještě 15%...
Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
Když DP Praha vypsal výběrové řízení na 250ks vozidla se specifikací "30m - 100%np - vše otočné - vše hnané - - kopce 12% -nápravové tlaky pražské" s dobou odevzdání nabídek 3 měsíce, tak se od Siemensu, Bombardieru a Alstomu ozval strašlivý řev, že něco takového ještě nikdo nikdy nevyrobil, že i zhruba něco takového vyvinout za 3 měsíce je nesmysl a že je to zase nějaká finta na předem určeného zájemce z Appian Group. Výše uvedené firmy (+ Inekon) požadovaly zrušení řízení, aktuální stav nevím.
jak je možné, že třeba Citadisy nebo podobná vozítka, "nevyhánějí" cestující do nosných článků (navíc vozidla jsou obousměrá, takže v nesených článcích je daleko více místa + uspořádání sedadel 1+1.)
Protože se používají v nově budovaných provozech, které jsou uzpůsobeny pro výrazně vyšší nápravové zatížení než máme v ČSN. Pustit tohle do Prahy tak se to propadne do metra nebo do Vltavy...
-jaktože mohou být 100% nízkopodlažní=podélně umístěné motory
Takovéto uspořádání je prakticky neodpružitelné. Pokud máte alespoň trošku tankodromální svršek tak vám ho to dynamickými účinky zlikviduje zcela. Totéž kolové motory. Doporučuji poptat se v DP Brusel, jak si nechali rozšrotovat tratě na maděru...
-proč musí mít 14T na střeše nevzhledné bedny, když např. Citadisy mají střechu nádherně rovnou.....
Protože díky vyššímu nápravovému zatížení u nových provozů zbylo projektantovi dost váhy na pěkné zadeklování (které v údržbě akorát překáží)...
Alstom také umí tramvaje s otočnýmy podvozky (a kvůli tomu mají jenom JEDEN NÍZKÝ schod a žádné další obludnosti.
A malé motory, malé převodovky, běžné podvozky a dynamické vlastnosti asi tak na úrovni K2...
....a chrlí jednu tramvaj za druhou. Jezdí ve 14 městech a dalších 5 už má podepsanou smlouvu....To asi bude něco znamenat.
Jo, třeba trošku větší HDP, solventnost místních a městských rozpočtů a ochranu domácího trhu...
Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů!
O bezchybnosti bych pomlčel. K 15% přidejte ještě 15% a ještě 15%...
Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
Když DP Praha vypsal výběrové řízení na 250ks vozidla se specifikací "30m - 100%np - vše otočné - vše hnané - - kopce 12% -nápravové tlaky pražské" s dobou odevzdání nabídek 3 měsíce, tak se od Siemensu, Bombardieru a Alstomu ozval strašlivý řev, že něco takového ještě nikdo nikdy nevyrobil, že i zhruba něco takového vyvinout za 3 měsíce je nesmysl a že je to zase nějaká finta na předem určeného zájemce z Appian Group. Výše uvedené firmy (+ Inekon) požadovaly zrušení řízení, aktuální stav nevím.
jak je možné, že třeba Citadisy nebo podobná vozítka, "nevyhánějí" cestující do nosných článků (navíc vozidla jsou obousměrá, takže v nesených článcích je daleko více místa + uspořádání sedadel 1+1.)
Protože se používají v nově budovaných provozech, které jsou uzpůsobeny pro výrazně vyšší nápravové zatížení než máme v ČSN. Pustit tohle do Prahy tak se to propadne do metra nebo do Vltavy...
-jaktože mohou být 100% nízkopodlažní=podélně umístěné motory
Takovéto uspořádání je prakticky neodpružitelné. Pokud máte alespoň trošku tankodromální svršek tak vám ho to dynamickými účinky zlikviduje zcela. Totéž kolové motory. Doporučuji poptat se v DP Brusel, jak si nechali rozšrotovat tratě na maděru...
-proč musí mít 14T na střeše nevzhledné bedny, když např. Citadisy mají střechu nádherně rovnou.....
Protože díky vyššímu nápravovému zatížení u nových provozů zbylo projektantovi dost váhy na pěkné zadeklování (které v údržbě akorát překáží)...
Alstom také umí tramvaje s otočnýmy podvozky (a kvůli tomu mají jenom JEDEN NÍZKÝ schod a žádné další obludnosti.
A malé motory, malé převodovky, běžné podvozky a dynamické vlastnosti asi tak na úrovni K2...
....a chrlí jednu tramvaj za druhou. Jezdí ve 14 městech a dalších 5 už má podepsanou smlouvu....To asi bude něco znamenat.
Jo, třeba trošku větší HDP, solventnost místních a městských rozpočtů a ochranu domácího trhu...
Mohli jsme mít od Siemensu za tu samou cenu 5x ICE2 jenže to někdo byl hamounskej a za tu smaou cenu je 7 těhlech pseduorychlovlaků. Ale to je odbočení.Zdeněk píše:A kdyby se toho nikdo nechytnul...?Martin-KT8D5.RN2P píše:No ano převzali zakázku, na kterou neměli, nechal bych je solit do blba, za tenhle průser.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche je vějička
Spatne uvedenej linkanonym píše:No ja bych byl s tema bezchybnejma vyrobkama opatrnej.TraI píše:Svět je dávno někde dál než je 14T z Plzně. Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů! Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
http://www.helsinginsanomat.fi/english/ ... 6152790124
http://www.railwaygazette.com/Articles/ ... track.html[/url]
http://www.railwaygazette.com/Articles/ ... track.html
Re: Porsche je vějička
No ja bych byl s tema bezchybnejma vyrobkama opatrnej.TraI píše:Svět je dávno někde dál než je 14T z Plzně. Než o 15% levnější "Porschem" přemaskovanou Anitru, která bude z 50% nízkopodlažní a jakkoli v interiéru trochu světovější, stejně pořád vrzající, pískající a hlučnější, to raději za normální cenu 100% nízkopodlažní a komplet bezchybný výrobek Němců nebo Francouzů! Jestli si myslíme, že by žádná "jejich" tramvaj v Praze poměry nevyjezdila, dodali by briskně stejně perfektní, která by vyjezdila...
http://www.helsinginsanomat.fi/english/ ... 6152790124
http://www.railwaygazette.com/Articles/ ... track.html[/url]
A kdyby se toho nikdo nechytnul...?Martin-KT8D5.RN2P píše:No ano převzali zakázku, na kterou neměli, nechal bych je solit do blba, za tenhle průser.Zdeněk píše: Ale co vim, tak původní projekt Alstomu to nebyl. Koupili krachující Fiat Ferroviaria, takový případ jako naše ČKD a Simens. A tak se dostali k pendolinům, takže s nimi tolik zkušeností nemají.
No ano převzali zakázku, na kterou neměli, nechal bych je solit do blba, za tenhle průser.Zdeněk píše:Ale co vim, tak původní projekt Alstomu to nebyl. Koupili krachující Fiat Ferroviaria, takový případ jako naše ČKD a Simens. A tak se dostali k pendolinům, takže s nimi tolik zkušeností nemají.Martin-KT8D5.RN2P píše:Alstom třeba tramvaje umí, ale viděli jsme, že na pendolino jaksi nestačil...
Re: Porsche je vějička
Jistě,že znamená.. Ale evidentně chtěli podpořit "českej" podnik..Zdeněk píše: (...)
Jezdí ve 14 městech a dalších 5 už má podepsanou smlouvu....To asi bude něco znamenat.
Ad tramka na fotce:Docela hezky prosklená.. Tam jim evidentně sloupky jako u T3R nevadí..
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche je vějička
Kdyz se podrobne podivas na fotku tak ti neunikne rada kontejneru, ve kterych je skryta vyzbroj . Pouze lepe zakrytovaneZdeněk píše: -proč musí mít 14T na střeše nevzhledné bedny, když např. Citadisy mají střechu nádherně rovnou.....