Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Tak jsem se v pátek svezl tou Vaší novou škodovkou, a byl jsem velmi mile překvapen jízdními vlastnostmi oproti Astrám nebo Triu. To natáčení podvozků tomu hodně pomáhá. Snad jediné co mě na voze štve, jsou sedačky 1,5, nebo podélné sezení. Jinak jízda i na nekvalitním povrchu je příjemná, to rachtání od podvozků je snad společným znakem všech tramvají podobné koncepce ve světě. Na to že jezdí jen jeden vůz, si lidé hodně rychle zvykli na to že musí nastupovat až od druhých dveří, nebo na další prvky jako poptávkové otevíraní dveří s pamětí. Ani ve špičce se mi nezdálo že by tramvaj nezvládla nápor cestujícících.
Během jízdy na Modřany musela tramvaj za zastávkou škola Braník zastavit kvůli kačeně. Nemám však na mysli vůz KT8, ale živou kačenu s mláďaty která se vesele procházela mezi kolejemi. Dost jsme se zdrželi protože kačenkám trvalo trochu déle něž se vyšplhali přes kolej, ale ostatní cestující to brali s humorem, kromě jedné protivné důchodkyně která asi někam pospíchala.
Doufám, že dodávky dalších vozů budou probíhat ve větším množství, kvalitě přepravy to jenom prospěje.
Během jízdy na Modřany musela tramvaj za zastávkou škola Braník zastavit kvůli kačeně. Nemám však na mysli vůz KT8, ale živou kačenu s mláďaty která se vesele procházela mezi kolejemi. Dost jsme se zdrželi protože kačenkám trvalo trochu déle něž se vyšplhali přes kolej, ale ostatní cestující to brali s humorem, kromě jedné protivné důchodkyně která asi někam pospíchala.
Doufám, že dodávky dalších vozů budou probíhat ve větším množství, kvalitě přepravy to jenom prospěje.
já skládám "své" 22 všechny pokolny. dnes jsem totiž jel 10 ze Žižkova až na Anděl a byl to fakt zážitek - Korunní a Palackého most jsou něco neuvěřitelnýho. ale hlavně ta Korunní mě dostala - věděl jsem, že není nic moc, ale tohle jsem doopravdy nečekal. skoro se mi zdá, že co do stavu tratí by pro 14T byla nejlepší 23 ... ovšem odhlédnuto od množství obloukůAbsolut píše:Ad Proxy: Nechci prudit, ale Ostrava je v o dost lepším stavu, než Praha. V Praze máš místo leckterých oblouků spíš polygony. Vylezlé zákrytové panely po zimě jsou sice nepříjemné, ale pro trať méně škodlivé, než propadlé BKV.
Centrum Olomouce beru, to je asi tak ve stavu, jako trať Újezd-Malostranská před rokem 1994. Pamatuju tehdy jízdy d-22 po drasticky házející trati od Újezda až na Pohořelec. Přejezd na BKV do Bělohorské byl tehdy úlevou a dnes je to skoro naopak.
Musím ale přiznat, že v Praze se za posledních 10 let fakt dost zlepšilo.
Ano souhlasim, došlo k velkému zlepšení, ale mam pocit, že za posledný 2 roky rekonstrukce tratí spíše stagnuje. Tratě se pouze flikují.Absolut píše:Ad Proxy: Nechci prudit, ale Ostrava je v o dost lepším stavu, než Praha. V Praze máš místo leckterých oblouků spíš polygony. Vylezlé zákrytové panely po zimě jsou sice nepříjemné, ale pro trať méně škodlivé, než propadlé BKV.
Centrum Olomouce beru, to je asi tak ve stavu, jako trať Újezd-Malostranská před rokem 1994. Pamatuju tehdy jízdy d-22 po drasticky házející trati od Újezda až na Pohořelec. Přejezd na BKV do Bělohorské byl tehdy úlevou a dnes je to skoro naopak.
Musím ale přiznat, že v Praze se za posledních 10 let fakt dost zlepšilo.
Snad to bude další leta lepší! (I když tomu samozřemě nevěřim!)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ad Proxy: Nechci prudit, ale Ostrava je v o dost lepším stavu, než Praha. V Praze máš místo leckterých oblouků spíš polygony. Vylezlé zákrytové panely po zimě jsou sice nepříjemné, ale pro trať méně škodlivé, než propadlé BKV.
Centrum Olomouce beru, to je asi tak ve stavu, jako trať Újezd-Malostranská před rokem 1994. Pamatuju tehdy jízdy d-22 po drasticky házející trati od Újezda až na Pohořelec. Přejezd na BKV do Bělohorské byl tehdy úlevou a dnes je to skoro naopak.
Musím ale přiznat, že v Praze se za posledních 10 let fakt dost zlepšilo.
Centrum Olomouce beru, to je asi tak ve stavu, jako trať Újezd-Malostranská před rokem 1994. Pamatuju tehdy jízdy d-22 po drasticky házející trati od Újezda až na Pohořelec. Přejezd na BKV do Bělohorské byl tehdy úlevou a dnes je to skoro naopak.
Musím ale přiznat, že v Praze se za posledních 10 let fakt dost zlepšilo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
15T
tak sem zvědavej jak bude 15 t vypadat a jestli bude třeba 14t podobná nakonec to třeba dopadne jako T3 a T6A5 tam se podoba nezapře
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel taková situace je v celé republice většina tratí v Ostravě je lemována "vídeňskými zastávkami" z rozhýbaných zákrytových panelů. V centru Olomouce je také "otevřený" svršek krytý dlažbou. Situaci v dalších městech neznám, ale asi to také nebude žádná sláva.pawel píše: jediné, co je u nás skutečně výjimečné, jsou kopce...a - a to především - stav kolejového svršku, který se jen tak nezlepší, poukd se celkově nezmění přístup k celé této problematice. současná koncepce znamená, že i když se rekonstruuje a opravuje, mnohé tratě, co jsou teď ok, budou za pár let vypadat jak řepy a další
ostré oblouky s malými poloměry nejsou žádným pražským specifikem. řek bych, že se praha dělá až moc výjimečnou. v německu je podle mě běžný provoz tram i v daleko užších ulicích, síť bývá o dost komplikovanější a různé splítky a průjezdy domy nejsou nicím až tak zvláštním. jediné, co je u nás skutečně výjimečné, jsou kopce...a - a to především - stav kolejového svršku, který se jen tak nezlepší, poukd se celkově nezmění přístup k celé této problematice. současná koncepce znamená, že i když se rekonstruuje a opravuje, mnohé tratě, co jsou teď ok, budou za pár let vypadat jak řepy a další
Od Kotase? Nene... škodovka spolupracuje s jeho protivnikem Františkem Pelikánem. Nicméně řekl že bych že nebudou riskovat a přenechají to opět porsche... nebo jen poupraví projekt a čelo zůstane stejný... nechme se překvapit.Phabbey píše:No, ale první 15T by měly přijít za tři roky...
A co to, že se o nich píše jako o "Porsche"? Myslel jsem, že design 15T bude od Kotase - aspoň to tu někde někdo psal...
http://www.uud.zcu.cz/prezentace/pelikan/zivotopis.doc
Myslím že je i autorem ostravské bulvy ...