Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Příspěvek od JaHu » 04.1.2007 9:20

Nízkopodlažní tramvaje jsou opravdu potřeba, o tom není sebemenších pochyb, jde ale taky o to, jaké. 14T mi totiž rozhodně nepřijde jako vhodný typ tramvaje na silně vytížené nebo přetížené linky jako jsou 9 nebo 22, kde, podle mého názoru, nebudou pobírat cestující na zastávkách. To ale politiky zjevně netrápí (dokud nezačnou chodit písemné stížnosti a nebude před volbami), a proto je chtějí nacpat na zmíněné linky, kde budou vidět víc než zastrčené někde na "hřbitovní" lince 11 (kde by ale taky samozřejmě měly své opodstatnění). Nezbývá tedy doufat, že 15T bude v (nejen) tomto směru povedenější a vytlačí časem 14T na linky 11, 19 (možná 8; když mohou Strašnice na 25, mohly by i na 8). Linku 3 a barrandovské linky si netroufám odhadnout z hlediska vhodnosti 14T, možná 12 a 20 ano.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 04.1.2007 6:45

Já osobně jsem rád, že DP se odhodlal k nákupu nízkopodlažních tramvají, jsou v Praze potřeba, je jich tu málo. :wink:
Avšak pravdou je, že design by mohlo udělat x jiných firem za nižší cenu, avšak DP koupil tramvaj s designem firmy Porsche.... holt to bylo dražší. :o

Je to asi jako s dovolenou. Buď budete každej rok jezdit autem do Chorvatska se zásobou instantních jídel nebo jednou za 4 roky pojedete na 14 dní třeba na Kypr nebo do Řecka do 4 hvězdičkového hotelu... :wink: Takže buď to a nebo to!

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 04.1.2007 0:32

DavidD píše:Zadarmo?60x60 000 000.to neni zadarmo a co jsem slyšel tak to byla jako prémije.Ale taky třeba ne.
jestli je pro tebe 60x60 000 000 zadarmo tak si jednu za tech 60 000 000 kup :lol:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 04.1.2007 0:28

stteep píše:o tom silně pochybuju že by to byl dárek a to ještě od renomovaný firmy. Zadarmo ani kuře nehrabe a zazobaný kuře už vůbec ne :D
Zadarmo?60x60 000 000.to neni zadarmo a co jsem slyšel tak to byla jako prémije.Ale taky třeba ne.

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 04.1.2007 0:25

o tom silně pochybuju že by to byl dárek a to ještě od renomovaný firmy. Zadarmo ani kuře nehrabe a zazobaný kuře už vůbec ne :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 04.1.2007 0:22

stteep píše:Abych ti pravdu řekl tak já jsem na tom stejně rakši KT8 než nějáký Porše. jsou v ní akorát zbytečný peníze který se dali do Desingu od renomované firmy, které se dali použit jinde. jel sem s 14T dvakrát a docela mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě do čeho to vlastně jdou peníze. asi nám nic jiného nezbyde než doufat v lepší budoucnost....
I když já se přiznám o nějáké světlé budoucnosti pochybuju :roll:
Nebyl ten disign pro Prahu zadarmo jako dárek?

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 04.1.2007 0:20

Tom 11 píše:Ono,když si to vezmu,tak ono je jedno,že místo 10 tramvají,které tu měly být,jich je tady jen pět,protože stejně by stály ve vozovně a zbytečně zabíraly místo.

Stejně všichni nadávají na nepohodlnost...,takže vlastně ono je i na jednu stranu dobře,že jezdí jen jedna...

Doufám,že 15T bude konstručně lépe vyřešena...

Já teda raději než 14T se svezu s KT8N,který je podle mě několikrát lepší(tedy z hlediska cestujícího)

Abych ti pravdu řekl tak já jsem na tom stejně rakši KT8 než nějáký Porše. jsou v ní akorát zbytečný peníze který se dali do Desingu od renomované firmy, které se dali použit jinde. jel sem s 14T dvakrát a docela mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě do čeho to vlastně jdou peníze. asi nám nic jiného nezbyde než doufat v lepší budoucnost....
I když já se přiznám o nějáké světlé budoucnosti pochybuju :roll:

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 04.1.2007 0:11

Ono,když si to vezmu,tak ono je jedno,že místo 10 tramvají,které tu měly být,jich je tady jen pět,protože stejně by stály ve vozovně a zbytečně zabíraly místo.

Stejně všichni nadávají na nepohodlnost...,takže vlastně ono je i na jednu stranu dobře,že jezdí jen jedna...

Doufám,že 15T bude konstručně lépe vyřešena...

Já teda raději než 14T se svezu s KT8N,který je podle mě několikrát lepší(tedy z hlediska cestujícího)

stteep
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 02.1.2007 17:39
Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)

Příspěvek od stteep » 03.1.2007 23:55

já se ani nedivím že jezdí jen jeden Poršešrot a že všechno tak dlouho trvá od lepení piktogramů po instalaci strojků. ten kdo četl v náštěvní knize v průběhu prosince rozhovor o patáliich s útvarama DP, tak se už ani nediví že máme po roce v praze 5 Poršešrotů a z toho jezdí jen jedna. Problém podle mě ani neni tak v papírech, ale spíše v organizační struktuře DP a neangažovanosti úředníků kteří by se měli angažovat. Prostě ti co by měli pohánět zprovoznování poršetů dopředu na to slušně řečeno hází bobek. Škoda že se jizdný neplatí jízdný přímo v tramvaji. Bych zaved aby si každá tramka na sebe musela vydělat sama. by sme hned viděli jak by všechno šlo rychle a hladce, aby DP nestáli ve vozovně zbytečně peníze :D škoda že tenhle způsob je nereálný uskutečnit...

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.1.2007 22:54

Mr.Cross píše:Kdyby bylo tolik řidičů jako instruktorů na 14t tak jsme za vodou... :wink:
Proč nejezdí?-Papírování,papírování a zase jen papírování... :(
Já to myslel malinko jinak,jako že jich je málo na prahu,to znamená na všechny typy a všechny druhy kurzů.Vím, že snad všichni instruktoři na ní mají papíry.

Uživatelský avatar
Mr.Cross
Uživatel
Příspěvky: 117
Registrován: 05.11.2006 23:22

Příspěvek od Mr.Cross » 03.1.2007 22:50

DavidD píše:Tak že důvod proč to nejezdí bude asi v těch kurzech.Je vůbec dost instruktorů, aby to zvládli.14T,reko KT,normální školení řidičů atd.?
Kdyby bylo tolik řidičů jako instruktorů na 14t tak jsme za vodou... :wink:
Proč nejezdí?-Papírování,papírování a zase jen papírování... :(

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.1.2007 22:23

Tak že důvod proč to nejezdí bude asi v těch kurzech.Je vůbec dost instruktorů, aby to zvládli.14T,reko KT,normální školení řidičů atd.?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 03.1.2007 22:12

DavidD píše:Tak že ho má už schválený?
No já to mám potvrzené přímo z vozovny Motol od DEPA. Tak to vím na 99% že ano.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.1.2007 22:11

radek31 píše:většinu odjezdila a odzkoušela 9112, takže 3 to jen dokončila
Tak že ho má už schválený?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 03.1.2007 22:09

DavidD píše:No tak tím si nejsem jistý, 9113 toho moc nenajela a že by ho už stihli schválit?To se mi nezdá.
většinu odjezdila a odzkoušela 9112, takže 3 to jen dokončila

Odpovědět