Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nízkopodlažní tramvaje jsou opravdu potřeba, o tom není sebemenších pochyb, jde ale taky o to, jaké. 14T mi totiž rozhodně nepřijde jako vhodný typ tramvaje na silně vytížené nebo přetížené linky jako jsou 9 nebo 22, kde, podle mého názoru, nebudou pobírat cestující na zastávkách. To ale politiky zjevně netrápí (dokud nezačnou chodit písemné stížnosti a nebude před volbami), a proto je chtějí nacpat na zmíněné linky, kde budou vidět víc než zastrčené někde na "hřbitovní" lince 11 (kde by ale taky samozřejmě měly své opodstatnění). Nezbývá tedy doufat, že 15T bude v (nejen) tomto směru povedenější a vytlačí časem 14T na linky 11, 19 (možná 8; když mohou Strašnice na 25, mohly by i na 8). Linku 3 a barrandovské linky si netroufám odhadnout z hlediska vhodnosti 14T, možná 12 a 20 ano.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně jsem rád, že DP se odhodlal k nákupu nízkopodlažních tramvají, jsou v Praze potřeba, je jich tu málo.
Avšak pravdou je, že design by mohlo udělat x jiných firem za nižší cenu, avšak DP koupil tramvaj s designem firmy Porsche.... holt to bylo dražší.
Je to asi jako s dovolenou. Buď budete každej rok jezdit autem do Chorvatska se zásobou instantních jídel nebo jednou za 4 roky pojedete na 14 dní třeba na Kypr nebo do Řecka do 4 hvězdičkového hotelu... Takže buď to a nebo to!
Avšak pravdou je, že design by mohlo udělat x jiných firem za nižší cenu, avšak DP koupil tramvaj s designem firmy Porsche.... holt to bylo dražší.
Je to asi jako s dovolenou. Buď budete každej rok jezdit autem do Chorvatska se zásobou instantních jídel nebo jednou za 4 roky pojedete na 14 dní třeba na Kypr nebo do Řecka do 4 hvězdičkového hotelu... Takže buď to a nebo to!
Nebyl ten disign pro Prahu zadarmo jako dárek?stteep píše:Abych ti pravdu řekl tak já jsem na tom stejně rakši KT8 než nějáký Porše. jsou v ní akorát zbytečný peníze který se dali do Desingu od renomované firmy, které se dali použit jinde. jel sem s 14T dvakrát a docela mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě do čeho to vlastně jdou peníze. asi nám nic jiného nezbyde než doufat v lepší budoucnost....
I když já se přiznám o nějáké světlé budoucnosti pochybuju
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
Tom 11 píše:Ono,když si to vezmu,tak ono je jedno,že místo 10 tramvají,které tu měly být,jich je tady jen pět,protože stejně by stály ve vozovně a zbytečně zabíraly místo.
Stejně všichni nadávají na nepohodlnost...,takže vlastně ono je i na jednu stranu dobře,že jezdí jen jedna...
Doufám,že 15T bude konstručně lépe vyřešena...
Já teda raději než 14T se svezu s KT8N,který je podle mě několikrát lepší(tedy z hlediska cestujícího)
Abych ti pravdu řekl tak já jsem na tom stejně rakši KT8 než nějáký Porše. jsou v ní akorát zbytečný peníze který se dali do Desingu od renomované firmy, které se dali použit jinde. jel sem s 14T dvakrát a docela mi hrůzou vstávaly vlasy na hlavě do čeho to vlastně jdou peníze. asi nám nic jiného nezbyde než doufat v lepší budoucnost....
I když já se přiznám o nějáké světlé budoucnosti pochybuju
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Ono,když si to vezmu,tak ono je jedno,že místo 10 tramvají,které tu měly být,jich je tady jen pět,protože stejně by stály ve vozovně a zbytečně zabíraly místo.
Stejně všichni nadávají na nepohodlnost...,takže vlastně ono je i na jednu stranu dobře,že jezdí jen jedna...
Doufám,že 15T bude konstručně lépe vyřešena...
Já teda raději než 14T se svezu s KT8N,který je podle mě několikrát lepší(tedy z hlediska cestujícího)
Stejně všichni nadávají na nepohodlnost...,takže vlastně ono je i na jednu stranu dobře,že jezdí jen jedna...
Doufám,že 15T bude konstručně lépe vyřešena...
Já teda raději než 14T se svezu s KT8N,který je podle mě několikrát lepší(tedy z hlediska cestujícího)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 02.1.2007 17:39
- Bydliště: Praha poblíž smyčky Hostivař=)
já se ani nedivím že jezdí jen jeden Poršešrot a že všechno tak dlouho trvá od lepení piktogramů po instalaci strojků. ten kdo četl v náštěvní knize v průběhu prosince rozhovor o patáliich s útvarama DP, tak se už ani nediví že máme po roce v praze 5 Poršešrotů a z toho jezdí jen jedna. Problém podle mě ani neni tak v papírech, ale spíše v organizační struktuře DP a neangažovanosti úředníků kteří by se měli angažovat. Prostě ti co by měli pohánět zprovoznování poršetů dopředu na to slušně řečeno hází bobek. Škoda že se jizdný neplatí jízdný přímo v tramvaji. Bych zaved aby si každá tramka na sebe musela vydělat sama. by sme hned viděli jak by všechno šlo rychle a hladce, aby DP nestáli ve vozovně zbytečně peníze škoda že tenhle způsob je nereálný uskutečnit...
Já to myslel malinko jinak,jako že jich je málo na prahu,to znamená na všechny typy a všechny druhy kurzů.Vím, že snad všichni instruktoři na ní mají papíry.Mr.Cross píše:Kdyby bylo tolik řidičů jako instruktorů na 14t tak jsme za vodou...
Proč nejezdí?-Papírování,papírování a zase jen papírování...