Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To je pravda, a pokud viem, vo Škodovce ani tak nemají problém kde a s kým vyrobit ale z čeho. U nás máme taky problém, protože všechen materiál nám vyžírají číňani.Smurfx píše:Docela dobrej nápad, ale problém by byl se zaměstnanci škodovky. Myslíš že by se plzeňáci přestěhovali do Prahy a pracovali dobrovolně tady, bez rodin apod? Hlavně oni nemají na práci jenom pražské tramvaje, pokud vím. Jak by k tomu pak přišla ta ostatní města . Třeba by sem mohli vozit skelety a díly a v UD by udělali akorát finální montáž, sedačky, vybavení apod., to by snad zvládli i naši kafíčkoví zaměstnanci
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Docela dobrej nápad, ale problém by byl se zaměstnanci škodovky. Myslíš že by se plzeňáci přestěhovali do Prahy a pracovali dobrovolně tady, bez rodin apod? Hlavně oni nemají na práci jenom pražské tramvaje, pokud vím. Jak by k tomu pak přišla ta ostatní města . Třeba by sem mohli vozit skelety a díly a v UD by udělali akorát finální montáž, sedačky, vybavení apod., to by snad zvládli i naši kafíčkoví zaměstnanciI.am.good píše: (samozřějmě s jejich zaměstnanci, zaměstnanci DP by toho asi moc neudělali, ale spíš prokecali a prokafíčkovali.
V tomhle státě je minimálně jedna dosti slušně vybavená fabrika s možností výroby tramvají - proč si to Škoda nějak nevyjedná? Vždyť UD by to zvládly (samozřějmě s jejich zaměstnanci, zaměstnanci DP by toho asi moc neudělali, ale spíš prokecali a prokafíčkovali. Alespoň by se využila kapacita restaurovaných prostor - situace, kdy jeden karosářský box stál několik(hodně) milionů a jak jsou v dvojici, tak jeden je využíván ke skutečné práci a druhý je jako sklad !!!! (odhlučněný klimatizovaný sklad za hodně milionů) by už nenastala a DP by mohl ušetřit, neboť by mu za poskytnutí prostor Škoda dala náležitou slevu. Tím by se také docela slušně amortizovaly ty dvě miliardy, co do rekonstrukce UD podnik nacpal. a alespoň by se přestaly vyrábět ty vysokpodlažní křápy.
Něco neofic. naznačím. Předávám jak sem dostal z Plzně.
116,117 - leden
118,119 - únor
120-124 určitě do konce června
prý je snaha dodat těch 5 tram co nejrychleji, má se platit penále za každý den prodlení do čísla 120 a je prý pravdědobné že i 120 tu bude do konce února. Od 121 se už tolik spěchat nebude
červenec - konec září nic z důvodů stěhování do nové haly
125-130 do konce prasince.
A koho zajímá metro, tam se toho Plzeň prakticky vzdala, přenechala to opravně železničních vozidel především pro ČD a to společnosti MOVO. Nicméně dodávka se taky splní dle plánu, do dubna to má být v cajku...
116,117 - leden
118,119 - únor
120-124 určitě do konce června
prý je snaha dodat těch 5 tram co nejrychleji, má se platit penále za každý den prodlení do čísla 120 a je prý pravdědobné že i 120 tu bude do konce února. Od 121 se už tolik spěchat nebude
červenec - konec září nic z důvodů stěhování do nové haly
125-130 do konce prasince.
A koho zajímá metro, tam se toho Plzeň prakticky vzdala, přenechala to opravně železničních vozidel především pro ČD a to společnosti MOVO. Nicméně dodávka se taky splní dle plánu, do dubna to má být v cajku...
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Ona se opravdu na nic jiného než na l.11 nehodí.Možná ještě tak l.4...Absolut píše: 14T je ideál na d-11 všechna pořadí
Neumím si představit,jak by mohla jezdit na l.9,22,(23)
A hlavně se až tak nevyužije...třeba na té l.11 by jí uvítaly důchodci,si pamatuju jak všichni v RT6N,říkaly,že je výborný,že jezdí něco NP.
Třeba ale RT6N,si dovolím tvrdit,že by bez problému zvládla nápor(např.na l.22)
Když to shrnu,tak bych jí dal na l.4,11,16,tam by posloužila
Ale zatím jezdí jen jedna,takže raději zůstanu při zemi..
Když už,neví někdo termín 9116?
Ještě ad můj předchozí příspěvek k 15T a těm volbám. Prototyp 15T je zatím plánován na 2009, pokud Škoda tradičně něco nestihne, tak možná 2010 a příští volby na MHMP budou 2010. Takže pěkná shoda (nebo náhoda?) a předvolební kampaň jak vyšitá (ještě si možná vzpomínáte na "předvánoční dárek Pražanům" 2005 v podobě 14T).