Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Kerberos
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 13.11.2006 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kerberos » 24.1.2007 7:33

DJ LA DÉFENSE píše:Co?? To, že tenhle bordel jménem DP se chlubí, jak má tramvaje za 50 milionů, ale maj je zašitý v depu. Jaktože 9111, už jezdí?? Je problém během 3 měsíců zprovoznit tramvaj?? :lol: :lol: Skutečně směšné
To není. Skutočne električky 9112 až 9115 (teraz aj 9116) čekajú na rozhodnutí drážného úradu. Nic se s tým nedá robit, keď aj len nepatrná zmena programov sa musí schvalovať rovnakým sposobom.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 24.1.2007 0:01

Jabberwocky píše:Protože ČKD ještě jelo na socialistické bázi velkozakázek. Taky jak dopadlo...
Ty nemáš moc šajn na co dojelo ČKD, co? :wink: :wink:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 24.1.2007 0:00

demon píše:Já nevim co tady furt dokola řešíte !
Bez toho nejdůležitějšího razítka z Drážního úřadu Vám ty vozy s lidma nevyjedou i kdyby jich nakrásně měl bejt plnej Motol !
Wana je tentýž případ.
Tečka.
Co?? To, že tenhle bordel jménem DP se chlubí, jak má tramvaje za 50 milionů, ale maj je zašitý v depu. Jaktože 9111, už jezdí?? Je problém během 3 měsíců zprovoznit tramvaj?? :lol: :lol: Skutečně směšné

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 23.1.2007 23:59

pawel píše:a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení?? :D
Jednu řadu podelných sedaček bych tam dále nedával,ale instaloval bych stolečky s notebookama(tak,aby je nikdo neukradl) a nastavit na e-mailového klienta a nastavenou e-mailovou adresu na DPP,kam by mohli cestující psát,co by na této tramvaji změnili a po odpovědi by postoupili dále do vozu(prostor za podélnými sedačkami) a tam umístit(jak již někdo zmiňoval) ty portréty konstruktérů a šipky... :lol:

(Možná by neuškodil přesun této diskuze do Termixu) :wink:

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 23.1.2007 23:47

Smurfx píše:Je vidět, že tehdy nebyl problém dodat 80 ks tramvají za půl roku.
Protože ČKD ještě jelo na socialistické bázi velkozakázek. Taky jak dopadlo...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 23.1.2007 23:42

Tom píše:Kdyby někam spěchali tak s nimi jezdí zkoušky i v noci :) jako se to dělo u metra... zatím sem nic takového nezaznamenal :wink:
Já nevim co tady furt dokola řešíte !
Bez toho nejdůležitějšího razítka z Drážního úřadu Vám ty vozy s lidma nevyjedou i kdyby jich nakrásně měl bejt plnej Motol !
Wana je tentýž případ.
Tečka.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 23.1.2007 23:31

DJ LA DÉFENSE píše:Tak už máme celkem 6 vozů?? Tak kdy už je uvidíme v provozu?? Nechci bejt zlej, ale fakt tohle je haluz dp Praha, po roce v provozu jeden kus... :roll: Nebo budeme čekat až si je dp zase rozfláká v dílnách??
Kdyby někam spěchali tak s nimi jezdí zkoušky i v noci :) jako se to dělo u metra... zatím sem nic takového nezaznamenal :wink:

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.1.2007 23:22

Zdeněk píše:a nebo tam dávat truhlíky s muškáty...to by bylo. To nikde nemají.
Já bych tam třeba instaloval fotky konstruktérů Škody 14T s pěknými stojánky. Styl: podélné sezení s nemožně úzkou uličkou vymyslel dotyčný Jan Novák. Třeba by si někteří cestující zahráli šipky poté, co se málem rozplácnou při snaze prodrat se lichým článkem

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 23.1.2007 23:14

pawel píše: a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení?? :D
a nebo tam dávat truhlíky s muškáty...to by bylo. To nikde nemají.

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 23.1.2007 23:11

pawel píše:a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení?? :D
a tym padom by sa stali hlavnimi cestujucimi na linke 3 bezdomovci :lol: :lol:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.1.2007 22:56

jsem zvědav, kdy se problém lichých článků začne řešit. dnes jsem opět jel 14T, cesta jako vždy velmi příjemná (i když řidič nic moc - pojem plynulost jízdy mu asi nic moc neříká), ale úzká ulička + extrémní schod dělá lidem problémy. doopravdy nebude možné přesunout mechanismy pod/za sedačkami tak, aby vznikl volný prostor na schůdku podél okna??? "opěrátka" pro pohodlné stání (viděno v lipsku) aspoň po jedné straně vozu by byla geniální.....

a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení?? :D

Uživatelský avatar
Sheep
Uživatel
Příspěvky: 325
Registrován: 06.1.2006 23:37
Bydliště: Slovensko, Kosice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sheep » 23.1.2007 22:49

jara píše:Vozy KT8 jsou v Praze od roku 1986 a to v první vlně 4 vozů. V roce 1989 pak druhá třetina. No a o rok později třetí třetina. Více na http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041301.
Možná to občas místo kecání o blbostech na foru chce zajít na páteřní stránky!
pochopitelne, ale aj po roku 1986 este DP praha nebol spokojny s KTckami, v tom clanku pisu ze KT8D5 mali najdlhsiu homologizaciu

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Re: Příšerná kravina - neberte to vážně

Příspěvek od Smurfx » 23.1.2007 22:35

Quetzalcoatl píše:Samozřejmě kapacita by se zvýšila odstraněním daček a namontováním fešných žlutých tyčí.
Já bych naopak v rámci zachování celistvosti designu interiéru všech nových vozidel a letadel DP s nejmodernějšími tramvajemi 14T instaloval podélné lavice, instalované metr od okna, aby vznikla co nejmenší (nejlépe žádná) ulička. Cestující (sardinky) by pak nemuseli při přestupu ze 14T do letadla ATR utrpět šok.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 23.1.2007 22:30

Petr píše:Takže tu prosím NELŽETE
Koukám že jsem si to zidealizoval, tehdy jsem byl opravdu hodně mladý. Ale děkuji za podrobný výčet. Je vidět, že tehdy nebyl problém dodat 80 ks tramvají za půl roku. Nyní není škodovka schopná v termínu dodat ani těch 12 kusů nebo kolik to mělo přijít.

6 měsíců od dodání je, pravda, dlouhá doba, ale tehdy nebyly zřejmě volby, kvůli kterým by bylo nutné narychlo typ posílat do ulic. A zprovoznit všech 80 ks (až na zmíněné výjimky, patrně problémové kusy) za necelý rok je také celkem slušné.

Nyní nám po roce jezdí jedna tramvaj a ani vzdáleně to nevypadá, že by se něco změnilo k lepšímu.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 23.1.2007 21:34

Tak už máme celkem 6 vozů?? Tak kdy už je uvidíme v provozu?? Nechci bejt zlej, ale fakt tohle je haluz dp Praha, po roce v provozu jeden kus... :roll: Nebo budeme čekat až si je dp zase rozfláká v dílnách??

Odpovědět