To není. Skutočne električky 9112 až 9115 (teraz aj 9116) čekajú na rozhodnutí drážného úradu. Nic se s tým nedá robit, keď aj len nepatrná zmena programov sa musí schvalovať rovnakým sposobom.DJ LA DÉFENSE píše:Co?? To, že tenhle bordel jménem DP se chlubí, jak má tramvaje za 50 milionů, ale maj je zašitý v depu. Jaktože 9111, už jezdí?? Je problém během 3 měsíců zprovoznit tramvaj?? Skutečně směšné
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Co?? To, že tenhle bordel jménem DP se chlubí, jak má tramvaje za 50 milionů, ale maj je zašitý v depu. Jaktože 9111, už jezdí?? Je problém během 3 měsíců zprovoznit tramvaj?? Skutečně směšnédemon píše:Já nevim co tady furt dokola řešíte !
Bez toho nejdůležitějšího razítka z Drážního úřadu Vám ty vozy s lidma nevyjedou i kdyby jich nakrásně měl bejt plnej Motol !
Wana je tentýž případ.
Tečka.
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Jednu řadu podelných sedaček bych tam dále nedával,ale instaloval bych stolečky s notebookama(tak,aby je nikdo neukradl) a nastavit na e-mailového klienta a nastavenou e-mailovou adresu na DPP,kam by mohli cestující psát,co by na této tramvaji změnili a po odpovědi by postoupili dále do vozu(prostor za podélnými sedačkami) a tam umístit(jak již někdo zmiňoval) ty portréty konstruktérů a šipky...pawel píše:a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení??
(Možná by neuškodil přesun této diskuze do Termixu)
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Já nevim co tady furt dokola řešíte !Tom píše:Kdyby někam spěchali tak s nimi jezdí zkoušky i v noci jako se to dělo u metra... zatím sem nic takového nezaznamenal
Bez toho nejdůležitějšího razítka z Drážního úřadu Vám ty vozy s lidma nevyjedou i kdyby jich nakrásně měl bejt plnej Motol !
Wana je tentýž případ.
Tečka.
Kdyby někam spěchali tak s nimi jezdí zkoušky i v noci jako se to dělo u metra... zatím sem nic takového nezaznamenalDJ LA DÉFENSE píše:Tak už máme celkem 6 vozů?? Tak kdy už je uvidíme v provozu?? Nechci bejt zlej, ale fakt tohle je haluz dp Praha, po roce v provozu jeden kus... Nebo budeme čekat až si je dp zase rozfláká v dílnách??
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Já bych tam třeba instaloval fotky konstruktérů Škody 14T s pěknými stojánky. Styl: podélné sezení s nemožně úzkou uličkou vymyslel dotyčný Jan Novák. Třeba by si někteří cestující zahráli šipky poté, co se málem rozplácnou při snaze prodrat se lichým článkemZdeněk píše:a nebo tam dávat truhlíky s muškáty...to by bylo. To nikde nemají.
jsem zvědav, kdy se problém lichých článků začne řešit. dnes jsem opět jel 14T, cesta jako vždy velmi příjemná (i když řidič nic moc - pojem plynulost jízdy mu asi nic moc neříká), ale úzká ulička + extrémní schod dělá lidem problémy. doopravdy nebude možné přesunout mechanismy pod/za sedačkami tak, aby vznikl volný prostor na schůdku podél okna??? "opěrátka" pro pohodlné stání (viděno v lipsku) aspoň po jedné straně vozu by byla geniální.....
a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení??
a ještě nápad - co takhle zřídit v prostoru za podél.sedačkami ve 14T místo k ležení??
- Sheep
- Uživatel
- Příspěvky: 325
- Registrován: 06.1.2006 23:37
- Bydliště: Slovensko, Kosice
- Kontaktovat uživatele:
pochopitelne, ale aj po roku 1986 este DP praha nebol spokojny s KTckami, v tom clanku pisu ze KT8D5 mali najdlhsiu homologizaciujara píše:Vozy KT8 jsou v Praze od roku 1986 a to v první vlně 4 vozů. V roce 1989 pak druhá třetina. No a o rok později třetí třetina. Více na http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041301.
Možná to občas místo kecání o blbostech na foru chce zajít na páteřní stránky!
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Příšerná kravina - neberte to vážně
Já bych naopak v rámci zachování celistvosti designu interiéru všech nových vozidel a letadel DP s nejmodernějšími tramvajemi 14T instaloval podélné lavice, instalované metr od okna, aby vznikla co nejmenší (nejlépe žádná) ulička. Cestující (sardinky) by pak nemuseli při přestupu ze 14T do letadla ATR utrpět šok.Quetzalcoatl píše:Samozřejmě kapacita by se zvýšila odstraněním daček a namontováním fešných žlutých tyčí.
- Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Koukám že jsem si to zidealizoval, tehdy jsem byl opravdu hodně mladý. Ale děkuji za podrobný výčet. Je vidět, že tehdy nebyl problém dodat 80 ks tramvají za půl roku. Nyní není škodovka schopná v termínu dodat ani těch 12 kusů nebo kolik to mělo přijít.Petr píše:Takže tu prosím NELŽETE
6 měsíců od dodání je, pravda, dlouhá doba, ale tehdy nebyly zřejmě volby, kvůli kterým by bylo nutné narychlo typ posílat do ulic. A zprovoznit všech 80 ks (až na zmíněné výjimky, patrně problémové kusy) za necelý rok je také celkem slušné.
Nyní nám po roce jezdí jedna tramvaj a ani vzdáleně to nevypadá, že by se něco změnilo k lepšímu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00